mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Postgirot? Det heter Plusgirot numera. 🙂 Jag lever i det förgågna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Postgirot? Det heter Plusgirot numera. 🙂 Jag lever i det förgågna. [beröm] Bakåtsträvare! [/beröm] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 😄 Jag strävar och strävar men jag har ingen aning om vart jag är på väg. 🙂 Men fort går det!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 😄 Jag strävar och strävar men jag har ingen aning om vart jag är på väg. 🙂 Men fort går det!! 🙂 Ja imorron kan det vara för sent. Bättre att ha framåtanda. Själv sitter jag och håller andan för säkerhets skull... för att inte missa allt roligt 😄 Vafan sörrar jag om? 😄 Imorron är en annan dag.. Trevlig kväll!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 😄 Vad blev det för nån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 (redigerat) En Vailent skinnjacka är det! Sen har jag köt en vit Stray Boys tee. Och 2 v-ringade tee's och en v-ringad tröja på H&M. Jag är nöjd. EDIT: jackan: http://manolo.se/content/vailent_jeather.jpg EDIT IGEN: Och sen har jag köpt lite makeup. Redigerat 1 november 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 😄 Vad blev det för nån? Jag hade en även kikat in en grön Whyred jacka. Men den fanns bara kvar i XL på Ego. 🙁 Jag ville verkligen ha den, den är skitgrym! Brown heter modellen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Intressant med kläd frågor... Finns det kanske några gamla grungare eller i allafall Pearl Jam diggare som bara inte lssnat på Ten här kanske???? SKulle på något sätt vara kul att inte vara den ända.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Intressant med kläd frågor... Finns det kanske några gamla grungare eller i allafall Pearl Jam diggare som bara inte lssnat på Ten här kanske???? SKulle på något sätt vara kul att inte vara den ända.... 😄 Ten? 😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 GRATTIS MORNEL! 🙁 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 GRATTIS MORNEL! 😄 🙂 Vadå?! 😄🙁😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 GRATTIS MORNEL! 😄 🥰 Vadå?! 😄🙁😄😄 För att han har köpt 1000 nya jackor. ...eller nej vänta hur var det nu? 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄 Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Det blir till å kämpa. Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Snart uppe i 1.800 i den här tråden nu, har kanske lite mycket övervikt på OT... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Hmm... uttråkad.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Hmm... uttråkad.. 😄 Livet är stenkul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. jaha! Det var fan på tiden! 😄 Grattis! 🙁 Du får kämpa på Vectro! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 (redigerat) Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 🙁Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Det blir till å kämpa. Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll! Kört hårt man! 😄 Vad tänker du lägga på skivtallrikarna? Redigerat 1 november 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Nu ska jag kila till Jens och kika film. Seven blir det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Hej! Fin jacka MB - en del tjejer på jobbet har en liknande sån. Bätte än Whyred väl? Själv köpte jag ett par tumvantar i skinn och en mörkröd halsduk från Warp. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Fan, det är bara andra dagen på lovet och jag börjar redan ha probs med dygnsrytmen. Oh well, dags för middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 VI storstädade köket nyss Nu ska jag försöka göra lite Analys 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Jag ligger för övrigt trea igen Vad har k9 gjort dessa två dagar har inte varit här? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 aj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Glömde jag nämna att jag fick nya dojjor av mamma å pappa i söndags. Anlednind: Dina skor är ju jättefula! du måste ha ett par nya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts