ViktorDenStore Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 Nu ska jag käka nåt, har hört enligt hemliga källor att morsan har bakat pizza 😆 Pusssss på er... 😱
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 NU KOMMER FÖRSTA UTKASTET AV LÅTEN! I NÄSTA POST DÅ VA! 😆
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 LÅTEN Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Vet inte hur bra uppbyggnaden av låten är, lite hastigt ihopsatt kanske?. Och jag sänkte inte nivån på den (mastra eller nåt) så den klipper väl här och där...
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 LÅTEN Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan va bra du är, Pazo! Skön gurabit. 😆 😱
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jääävlar vilket bra CSI-avsnitt!!!!!!!!!!!!! Vill också se 😆
Pico Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jääävlar vilket bra CSI-avsnitt!!!!!!!!!!!!! Indeed... Blir bara så förbannat less på all ")#(/")(" reklam!!!
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Ja, reklam suger verkligen. Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 LÅTEN Your browser does not support the HTML5 audio tag Schysst! Påminner lite om Piano Magic!
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Ja, reklam suger verkligen.Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare. Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 <Kiell> so it was my mate's funeral the other day<Kiell> the parents asked his girlfriend to choose a song that he liked. <Kiell> and between them they picked out "Bombtrack" by Rage Against The Machine. <Kiell> So, just before the coffin disappeared to be cremated, Zach de la Rocha is screaming "burn, burn, yes you're gonna burn". <Kiell> Funniest. Funeral. Ever.
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Ja, reklam suger verkligen.Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare. Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉 Nej, det gör du INTE! Det är olagligt.
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 LÅTEN Your browser does not support the HTML5 audio tag Schysst! Påminner lite om Piano Magic! Inte för att jag vet vilka de är. Men de låter som en komplimang 😉
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Ja, reklam suger verkligen.Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare. Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉 Nej, det gör du INTE! Det är olagligt. 😄😄😆😆😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄
Pazo Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄 JO, jag såg dig genom den 😉
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 LÅTEN Your browser does not support the HTML5 audio tag Schysst! Påminner lite om Piano Magic! Inte för att jag vet vilka de är. Men de låter som en komplimang 😉 De är bra! Du får gå till en välsorterad skivbutik och lyssna på albumet The Troubled Sleep of Advance 😄
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄 Födelsedagspresent? 😄 Fick du nåt roligt?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄 Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt? Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄 Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt? Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen. Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄 Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt? Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😆 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen. Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂 Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😆 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😉 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😉
Pico Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😉 Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt? Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen. Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂 Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😄 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😄 Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 😄
Linus Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 10 minuter kvar på den stora dagen då... Så då önskar jag Grattis! och hoppas att dagen blev bra!
mornel Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄 Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt? Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen. Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂 Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 🙂 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😄 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 🙂 Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 🙂 😉😉
Recommended Posts