Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Ja, reklam suger verkligen.

Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

<Kiell> so it was my mate's funeral the other day

<Kiell> the parents asked his girlfriend to choose a song that he liked.

<Kiell> and between them they picked out "Bombtrack" by Rage Against The Machine.

<Kiell> So, just before the coffin disappeared to be cremated, Zach de la Rocha is screaming "burn, burn, yes you're gonna burn".

<Kiell> Funniest. Funeral. Ever.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, reklam suger verkligen.

Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.

Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉

Nej, det gör du INTE! Det är olagligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, reklam suger verkligen.

Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.

Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉

Nej, det gör du INTE! Det är olagligt.

😄😄😆😆😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Schysst! Påminner lite om Piano Magic!

Inte för att jag vet vilka de är. Men de låter som en komplimang 😉

De är bra! Du får gå till en välsorterad skivbutik och lyssna på albumet The Troubled Sleep of Advance 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄

Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄

Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄

Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😆 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😆 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😉 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😉

Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😄 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. :rolleyes: Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😄

Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄

Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 🙂 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😄 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 🙂

Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 🙂

:rolleyes:😉😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...