Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat

Jääävlar vilket bra CSI-avsnitt!!!!!!!!!!!!!

Postat

Ja, reklam suger verkligen.

Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.

Postat
LÅTEN

Schysst! Påminner lite om Piano Magic!

Postat

Pazo, programmet borde gå i repris senare i veckan. Du får kila hem till någon som har kanal fem, för det är verkligen värt det. Tarantino är härskare.

Annars laddar jag bara ner det på tio minuter en kvart? 😉

Postat
<Kiell> so it was my mate's funeral the other day

<Kiell> the parents asked his girlfriend to choose a song that he liked.

<Kiell> and between them they picked out "Bombtrack" by Rage Against The Machine.

<Kiell> So, just before the coffin disappeared to be cremated, Zach de la Rocha is screaming "burn, burn, yes you're gonna burn".

<Kiell> Funniest. Funeral. Ever.

Postat

Nej, det gör du INTE! Det är olagligt.

Postat

Nej, det gör du INTE! Det är olagligt.

😄😄😆😆😉

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😄

Postat
LÅTEN

Schysst! Påminner lite om Piano Magic!

Inte för att jag vet vilka de är. Men de låter som en komplimang 😉

De är bra! Du får gå till en välsorterad skivbutik och lyssna på albumet The Troubled Sleep of Advance 😄

Postat

Födelsedagspresent? 😄 Fick du nåt roligt?

Postat

Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Postat

Födelsedagspresent? 😆 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 😆 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 😉

Postat
Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄

Födelsedagspresent? 🙂 Fick du nåt roligt?

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😆 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Nice, var kommer kalsongerna ifrån? Bra filmer på listan? 🙂

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😆 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😉 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😉

Postat
Nu har jag en webcam! 😉 Skitskojsig är den! 😉

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 😄 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. :rolleyes: Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 😄

Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 😄

Postat

10 minuter kvar på den stora dagen då... :rolleyes:

Så då önskar jag Grattis! och hoppas att dagen blev bra!

Postat
Nu har jag en webcam! 😄 Skitskojsig är den! 😄

Jao, present. 🙂 Jag har fått diverse prylar. Inget jätteroligt, mest grejer jag behövt. Typ. Som filmklassiker jag inte haft råd att köpa på DVD. Se7en och Casablanca. T ex. Sen ett par kalsonger med en topp-100 lista över filmer på! 😄 Ska be någon söt flicka gå igenom hela listan med mig sen.

Dom är nog från Dressman. Morsans kille hade såna, så hon tycke att jag också skulla ha såna! 🙂 Jao, det är grymma filmer på listan, fast har inte gått igenom alla.. 😄 Det är alltså en snapshot till varje film, prod. år och en kort text om den! 🙂

Dang, du skäms inte i brallan om du har fillingar som får plats med massa info + snapshot om 100 filmer. 🙂

:rolleyes:😉😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.