Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag firar min 18-årsdag med Lady Sovereign - Hoodie (Basement Jaxx Radio Mix).

Fyller du på ett år?

Grattis isåfall. :rolleyes:

Nu förstår jag inte 😉

Men tack så mycket Grahn 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Marcus!!!  :rolleyes:  😲  😉

Tack så mycket Leo 😮

Varsågod 😮

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grattis Marcus!!!  😲  😉  😮

Tack så mycket Leo 😮

Varsågod 😄

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Jag har faktiskt undanbett morgonfirande 😮 Det vore ju själva fan om man inte ens kunde få lite sovmorgon på sen egen födelsedag! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Marcus!!!  😲  😉  😮

Tack så mycket Leo 😮

Varsågod 😄

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Jag har faktiskt undanbett morgonfirande 😮 Det vore ju själva fan om man inte ens kunde få lite sovmorgon på sen egen födelsedag! :rolleyes:

Haha, schysst. Jag gillar att vakna på morgonen. Imorse klev jag upp klockan nio, det var toppen.

Födelsedagar är också toppen. Det kommer dock att bli väldigt konstigt att inte bli väckt av familjen när jag fyller 21, det blir min första födelsedag sedan jag flyttade hemifrån. Samma sak med julafton - jäklar vad konstigt att inte äta julaftonsfrukost med familjen!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grattis Marcus!!!  😲  😉  😮

Tack så mycket Leo 😄

Varsågod 😄

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Jag har faktiskt undanbett morgonfirande 😮 Det vore ju själva fan om man inte ens kunde få lite sovmorgon på sen egen födelsedag! :rolleyes:

Haha, schysst. Jag gillar att vakna på morgonen. Imorse klev jag upp klockan nio, det var toppen.

Födelsedagar är också toppen. Det kommer dock att bli väldigt konstigt att inte bli väckt av familjen när jag fyller 21, det blir min första födelsedag sedan jag flyttade hemifrån. Samma sak med julafton - jäklar vad konstigt att inte äta julaftonsfrukost med familjen!

Sånt där skrämmer mig lite faktiskt. Iofs, jag har aldrig riktigt tyckt om min familj. Bara det faktum att idag kommer bli första gången min familj kommer sitta ner tillsammans ( det har ju hänt förr, men jag var så liten då, så jag minns det inte), gör att jag troligtvis inte kommer sakna dom så mycket. Men att vakna själv på såna där högtider... 😮

Jag ska ringa AMF imorgon och kolla om jag kan få ett kort på mig när jag är 70... Eller 30 räcker kanske till att börja med...

EDIT: Dessutom bor jag själv med min far, jag kan bjuda honom på dom där extra minuterna det tar att jag frukost till mig 😄

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Marcus!!!  🥰  🥰  🥰

Tack så mycket Leo 🙂

Varsågod 🙂

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Jag har faktiskt undanbett morgonfirande 😛 Det vore ju själva fan om man inte ens kunde få lite sovmorgon på sen egen födelsedag! 😆

Haha, schysst. Jag gillar att vakna på morgonen. Imorse klev jag upp klockan nio, det var toppen.

Födelsedagar är också toppen. Det kommer dock att bli väldigt konstigt att inte bli väckt av familjen när jag fyller 21, det blir min första födelsedag sedan jag flyttade hemifrån. Samma sak med julafton - jäklar vad konstigt att inte äta julaftonsfrukost med familjen!

Sånt där skrämmer mig lite faktiskt. Iofs, jag har aldrig riktigt tyckt om min familj. Bara det faktum att idag kommer bli första gången min familj kommer sitta ner tillsammans ( det har ju hänt förr, men jag var så liten då, så jag minns det inte), gör att jag troligtvis inte kommer sakna dom så mycket. Men att vakna själv på såna där högtider... 🙁

Jag ska ringa AMF imorgon och kolla om jag kan få ett kort på mig när jag är 70... Eller 30 räcker kanske till att börja med...

Oj, vad främmande det känns med krånliga familjerelationer. Jag har alltid haft det enkelt med sånt, och det är jag väldigt glad för. Hoppas att det blir bra ändå 🙁

Det där med AMF förstod jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grattis Marcus!!!  🥰  🥰  🥰

Tack så mycket Leo 🙂

Varsågod 🙂

Hoppas att du får något roligt i födelsedagspresent när du vaknar imorgon!

Jag har faktiskt undanbett morgonfirande 😛 Det vore ju själva fan om man inte ens kunde få lite sovmorgon på sen egen födelsedag! 😆

Haha, schysst. Jag gillar att vakna på morgonen. Imorse klev jag upp klockan nio, det var toppen.

Födelsedagar är också toppen. Det kommer dock att bli väldigt konstigt att inte bli väckt av familjen när jag fyller 21, det blir min första födelsedag sedan jag flyttade hemifrån. Samma sak med julafton - jäklar vad konstigt att inte äta julaftonsfrukost med familjen!

Sånt där skrämmer mig lite faktiskt. Iofs, jag har aldrig riktigt tyckt om min familj. Bara det faktum att idag kommer bli första gången min familj kommer sitta ner tillsammans ( det har ju hänt förr, men jag var så liten då, så jag minns det inte), gör att jag troligtvis inte kommer sakna dom så mycket. Men att vakna själv på såna där högtider... 🙁

Jag ska ringa AMF imorgon och kolla om jag kan få ett kort på mig när jag är 70... Eller 30 räcker kanske till att börja med...

Oj, vad främmande det känns med krånliga familjerelationer. Jag har alltid haft det enkelt med sånt, och det är jag väldigt glad för. Hoppas att det blir bra ändå 🙂

Det där med AMF förstod jag inte.

AMF Pension? Hälsa på sig själv i framtiden? 🙁

Det är inte så krångligt som det verkar. 🙂 Med det inte sagt att det är roligt när ens föräldrar skiljer sig, för det är det inte. Men man kommer över det rätt snabbt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Om inte andra saker än skiljsmässa är inblandade i ett barns uppväxt, är jag helt säker på att barnet har lika bra förutsättningar att bli en sund människa som vilket annat barn som helst. Det var det jag ville komma fram till 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hello MarcusRombo,

We at dj forums - The Center of Electronic Music Culture would like to wish you a

happy birthday today!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Aha, det var det du menade.

Hu, jag börjar bli sömnig.

jao! 🥰

Jag börjar också bli lite trött, får sova om ett tag. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Hello MarcusRombo,

We at dj forums - The Center of Electronic Music Culture would like to wish you a

happy birthday today!

😆

Gulligt av dom va? 🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Verkligen gulligt. Du får svara dem med ett svenskt "Nämen det hade ni inte behövt", eller ett enkelt "Inte ska väl jag".

"Inte ska väl jag" 😆🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
http://www.juno.co.uk/house/charts/bestsellers/eight-weeks/

Kolla där!!! 😆  🥰  🥰

Fan vad Prydz är poppis!

EDIT: Alltså 3 låtar på topp 10!

Jepp, kul att se flera svenska grejor där!

Japp, absolut! Han vet vad han gör.

Fats jag hade nog hellre sett andra svenskars tolvor där. 🥰

EDIT: Sen tycker jag heller inte om tolvor som tunnar ut linjen mellan house och techno.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvisst, men så är det altid med alla topplistor, det har sällan någonting alls med ens egen smak att göra. För mig börjar det räcka med att det i alla fall inte är något riktigt jävla skitdåligt för att jag ska bli på bättre humör. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jomenvisst, men så är det altid med alla topplistor, det har sällan någonting alls med ens egen smak att göra. För mig börjar det räcka med att det i alla fall inte är något riktigt jävla skitdåligt för att jag ska bli på bättre humör. 😆

Jao, jag börjar också känna så.

Just nu sitter jag och planerar lite skivinköp. Sen ska jag spela in en mix. Kanske spelar in den i slutet av nästa månad eller nåt. Den kommer bli galen. Sébastien Tellier bredvid Basement Jaxx och även Cosmic Force. Typ.

Tellier tolvan La Ritournelle är överfet.

EDIT: Lyssna själva: SF189983-01-02-02.mp3

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...