Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

🙂 Men vad skall jag hitta på att göra idag då!  🙂  Borde ju börja flyttpacka men det går väll att göra imorgon med?  😛

ska du flytta? Jag trodde inte att det blev av med den där kyrkan..?

Hittade ett hus som i nuvarande stund har en boendeyta på 300 kvadratmeter, pluss en våning med ett gym på som är lika stor den, sedan så går vinden ganska lätt att bygga om till boende eller studio, räknar man då in källaren med så har jag ungefär 1 200 kvadratmeter att röra mig på. Gymet kanske en av mina vänner taröver och flyttar rill en annan bygnad. Gör han det så drar jag kanske igång mitt studiomöbels snickeri som jag är sugen på att starta. Men först och främst så drar jag i gång min studio och hyr ut en del av källaren som replokal.

Oj jisses! Vilken grej! Grattis! Var i sverige ligger det här slottet?

I Kopparberg!

men det är verkligen ett renoverings objekt. Men fasaden är helt OK! Men innuti så skall det målas slipas och byggas om. Men åandra sidan så vill man ju alltid sätta sin egén prägel på boendet. Dessutom så kan jag ju dunka på ett lager extra gipps här och där. 🙂

Min lägenhet var också i behov av lite renovering när jag köpte den. Det var jävligt slitigt, och jobbigt att göra samtidigt som jag jobbade heltid, men när det är färdigt är man så sjukt nöjd. Har fortfarande lite småpyssel kvar att ordna med, men det kan jag leva med. Och badrummet är kanske inte i topptrim, men pengarna börjar sina 🙂 Fast jag hade ju bara 22kvm att göra i ordning, jobbigare med 1200.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att ni kunde komma! Nu tar vi de fem sidorna ganska så snabt va? 😛🙂

Ni får ta det lite lugnt när jag är och hämtar mina brillor bara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, ta det lugnt! Jag ska ju iväg om fem minuter!

🙂 Oj! Vet du vad du gör? 😳

Ja då, jag ger mig själv lite frisk vinterluft och en stärkande promenad samt slår två flugor i en smäll och går förbi videoaffären på vägen och lämnar tillbaka filmen jag såg igår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer missa 800 ifall vi inte snabbar på som fan nu  🙂

Skall du någonstanns? 😳

Hur gick det på toa? 😛

Toan gick bra 🙂

Å jag ska åka tillbaks till uppsala idag 🙂

Jag gillar Uppsala! 🙂

Men jag fårnog stanna hemma jag. 🙂

Mmm, Uppsala är mysigt! Var där och spelade med mitt band i våras. Himla trevlig stad, det är så himla fint och lugnt och tyst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer missa 800 ifall vi inte snabbar på som fan nu  😳

Skall du någonstanns? 😛

Hur gick det på toa? 🙂

Toan gick bra 🙂

Å jag ska åka tillbaks till uppsala idag 🙂

Jag gillar Uppsala! 🙂

Men jag fårnog stanna hemma jag. 🙂

Mmm, Uppsala är mysigt! Var där och spelade med mitt band i våras. Himla trevlig stad, det är så himla fint och lugnt och tyst!

MMM! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, ta det lugnt! Jag ska ju iväg om fem minuter!

🙂 Oj! Vet du vad du gör? 😳

Ja då, jag ger mig själv lite frisk vinterluft och en stärkande promenad samt slår två flugor i en smäll och går förbi videoaffären på vägen och lämnar tillbaka filmen jag såg igår.

Vad var det för film? 😛

Steamboy. Jag skrev lite om den ett par sidor tidigare och postade ett par bilder från slutet. Jag kan sammanfatta det med att den var snyggare än bra, men helt klart ett godkänt lördagkvällsnöje.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grave of the fireflies var inte det gladaste jag sett... Kontrar med Tokyo Godfathers.

Låter spännande. Den måste jag kolla upp!.'

Ur Ghibblis katalog gillar jag nog mest Princess Mononoke

Ah, den är fantastisk, men klår ändå inte Grave of the Fireflies 🙂

Har även fastnat lite för Patlabor 2, Jin Roh och liknande . Inte minst för eftertanken bakom filmerna.

Har jag inte sett. Eftertanken, hur menar du då? Jag blir nyfiken.

Sist men inte minst vill jag nog säga att Cowboy Bebop  - filmen  är den snyggaste animén jag sett.

Intressant! Får bege mig mot videobutiken genast.

Grave of the fireflies var gripande, men jag var nog inte beredd på hur nedstämd filmen var, blev sjukt nedstämd själv efter att ha sett den... så jag vet inte...

Jin Roh och Patlabor 2 är filmer som kräver fokus på topp (lite som gits), och de går dessutom att analysera en hel del om man känner för det. Dessutom är de snyggt animerade (Kan iofs rekommendera Patlabor 1 också, för att få med lite karaktärer och sånt redan från början om man ska se patlabor 2).

Cowboy bebop är en annorlunda film. Lite udda och knas, men jag gillar den som fasen. Skön humor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grave of the fireflies var inte det gladaste jag sett... Kontrar med Tokyo Godfathers.

Låter spännande. Den måste jag kolla upp!.'

Ur Ghibblis katalog gillar jag nog mest Princess Mononoke

Ah, den är fantastisk, men klår ändå inte Grave of the Fireflies 🙂

Har även fastnat lite för Patlabor 2, Jin Roh och liknande . Inte minst för eftertanken bakom filmerna.

Har jag inte sett. Eftertanken, hur menar du då? Jag blir nyfiken.

Sist men inte minst vill jag nog säga att Cowboy Bebop  - filmen  är den snyggaste animén jag sett.

Intressant! Får bege mig mot videobutiken genast.

Grave of the fireflies var gripande, men jag var nog inte beredd på hur nedstämd filmen var, blev sjukt nedstämd själv efter att ha sett den... så jag vet inte...

Jin Roh och Patlabor 2 är filmer som kräver fokus på topp (lite som gits), och de går dessutom att analysera en hel del om man känner för det. Dessutom är de snyggt animerade (Kan iofs rekommendera Patlabor 1 också, för att få med lite karaktärer och sånt redan från början om man ska se patlabor 2).

Cowboy bebop är en annorlunda film. Lite udda och knas, men jag gillar den som fasen. Skön humor.

Vad roligt med lite filmtips, jag ska se om jag hittar dem i någon av videobutikerna här i närheten.

Ang. Grave of the Fireflies är det ganska skönt med så genomsorgliga filmer ibland. Jag grät faktiskt när jag såg den, det händer väldigt, väldigt sällan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer missa 800 ifall vi inte snabbar på som fan nu  😳

Skall du någonstanns? 😛

Hur gick det på toa? 🙂

Toan gick bra 🙂

Å jag ska åka tillbaks till uppsala idag 🙂

Jag gillar Uppsala! 🙂

Men jag fårnog stanna hemma jag. 🙂

Mmm, Uppsala är mysigt! Var där och spelade med mitt band i våras. Himla trevlig stad, det är så himla fint och lugnt och tyst!

MMM! 🙂

Men det var ett himla oljud när ni spelade va? 🙂🙂

Hehe, ja, det var ett jävla liv. Vi spelade tillsammans med CDOASS, så jag fick låna deras basists mysiga Ampeglåda. Jag är sjukt sugen på en Ampeg själv, men det kostar lite mycket 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte de vara nån fler som hjälper till lite 🙂

Lyssna inte på honom! Jag har precis PM:at Olsberg och bett honom utöka Flood Controlen till tio minuter för att ni inte ska hinna ta sidan 800 innan jag är tillbaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...