Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Potatisbullar eller ringa o beställa en pizza?  😱

Vad tror du?

Det finna inga svåra val, du är bara inte nöjd med det valet du redan gjort... 😎

Det som är grejen... var inställd på pot-bullar, osså kommer allt detta snack om pizza!

🙂

Fast, pot-bullar låter ju najs...

weed-bullar... 😄

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Potatisbullar eller ringa o beställa en pizza?  😱

Vad tror du?

Det finna inga svåra val, du är bara inte nöjd med det valet du redan gjort... 🙂

Det som är grejen... var inställd på pot-bullar, osså kommer allt detta snack om pizza!

😎

PIZZA 🙂

Pizza!

Link to comment
Dela på andra sajter

pizzapizzapizzapizzapizzapizzapizzapizzapizza

samurai1.gif ME SAMURAI LIKA PIZZAA!! 🙂samurai1.gif

samurai1.gif

Hiya! Med Mozzarella!

ooohh....nu blev jag ännu mer påmind om en snygg och extremt bra tjej 😎

EDIT: Oj, det hade alltså inte med samurajer å pizza att göra, vet inte varför jag tyckte på quote knappen 😱

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

pizzapizzapizzapizzapizzapizzapizzapizzapizza

samurai1.gif ME SAMURAI LIKA PIZZAA!! 🙂samurai1.gif

samurai1.gif

Hiya! Med Mozzarella!

ooohh....nu blev jag ännu mer påmind om en snygg och extremt bra tjej 😎

EDIT: Oj, det hade alltså inte med samurajer å pizza att göra, vet inte varför jag tyckte på quote knappen 😱

Var det mozzarellan som gjorde det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kom jag att tänka på en kille som sålde ut hela sin skivsamling och posade om det på en mailainglista jag prenumererade på för något år sedan. Han hade hur mycket bra som helst till helt löjligt låga priser, men nästan allt bra var redan sålt. Köpte nio sjutummare av honom, betalade och sen skickade han bara sex av dem 😱

Saknar Rocketshipsjuan jag köpte men aldrig fick. Fast jag har iaf Field Mice - Sensitive 7" i min ägo, en riktig klenod 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Verst vad alla verkar vara jätte insatta å ha jätte mysko skivor å sånt som man aldrig hört talats om 😱

Jag får ett nördförhållande till allt jag blir det minsta förtjust i. Jag kan inte tycka om något utan att tycka om det jättemycket och lägga ner massor av tid på det. Det är ganska kul, men lite jobbigt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verst vad alla verkar vara jätte insatta å ha jätte mysko skivor å sånt som man aldrig hört talats om  😱

Jag får ett nördförhållande till allt jag blir det minsta förtjust i. Jag kan inte tycka om något utan att tycka om det jättemycket och lägga ner massor av tid på det. Det är ganska kul, men lite jobbigt också.

Som min bror då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Verst vad alla verkar vara jätte insatta å ha jätte mysko skivor å sånt som man aldrig hört talats om  😱

Jag får ett nördförhållande till allt jag blir det minsta förtjust i. Jag kan inte tycka om något utan att tycka om det jättemycket och lägga ner massor av tid på det. Det är ganska kul, men lite jobbigt också.

Som min bror då 🙂

Mycket möjligt 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...