Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Ja, det är Whyred. Bubbleroom.se har den, 300 kronor billigare än Whyredbutiken i götgatsbacken dessutom! 😱 Fast det är ju schysst om man kan prova den innan man bestämmer sig förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Om den kostar 250 spänn på Whyred, så FÅR man en femtilapp om man skickar efter den på Bubbleroom.se!! Var det så?

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Om den kostar 250 spänn på Whyred, så FÅR man en femtilapp om man skickar efter den på Bubbleroom.se!! Var det så?

😱

:musik

Inte riktigt 😄 Den kostar 2995 i whyredbutiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...Tänk på den där Akustiska gitarren som hägrar... 😱

Jag ska nog gå på Vinterrean om det blir några fler kläder i år...

...om sisådär 8 veckor...

Satsar mest på musiken just nu!

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns inte vad det är för material 🙂

Faktum är att den är värd pengarna, även om jag lever på studielånet. Men jag ska gå och pröva den igen imorgon innan jag bestämmer mig. Annars får det bli same old same old hela vintern, men det är inte såå dumt det heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag lägger inte särskilt mycket slantar på kläder måste jag säga. 100-150 kr per månad om man slår ut det på ett år...

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej förresten, det var nog lite lågt räknat...hmmm 250 kr per månad = 3000 per år. Men då jag handlar köper jag oftast dyra kläder på rea. Jacka för 3000 kr säljes för 1200 kr typ... Tröja för 700 säljes för 250 kr typ...

Har aldrig handlat på H&M! Unikt?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej förresten, det var nog lite lågt räknat...hmmm 250 kr per månad = 3000 per år. Men då jag handlar köper jag oftast dyra kläder på rea. Jacka för 3000 kr säljes för 1200 kr typ... Tröja för 700 säljes för 250 kr typ...

Har aldrig handlat på H&M! Unikt?

🙂

:musik

Mycket unikt. H&M är perfekt för baskläder; enfärgade tröjor, strumpor, kalsonger, halsdukar etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Helvete va dyrt med kläder...  🙂

Yep, det är hopplöst.

Nej nej nej. Underbart! 😄 Ju dyrare desto bättre 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

H&M:s personal har långa plasthandskar på sig upp till armbågarna för att inte armarna ska ramla av av alla kemikalier som de sprutat på kläderna ifrån Tjotahajti som skydd mot insektsangrepp, har jag läst (och sett själv)...

Men å andra sidan har de ju det på JoyBoy med.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Akustisk gitarr från Tanglewood har högre prioritet än kläder nu om man säger så, men...

en randig varm halsduk

en ny fräck jacka, häftigt skuren

bruna jeans

svarta jeans

de där bootsen i ödleskinn

ett kraftigt bälte

en vit Sand-skjorta

en go tröja

...skulle inte sitta helt fel!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha ett par enkla, chokladbruna byxor och en vit Fred Perry-piké, sen kan jag nog vara ganska nöjd med min garderob ett par månader. Förutom jackan då förstås. Och kanske ett par nya skor. Och en Ben Sherman-skjorta. Och.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Fred Perry är faktiskt ett riktigt bra märke! Jag har en och annan piké. Har väl ägt 5-7 stycken...

Och Ben Sherman har gjort en fräck röd piké jag gillar...

Tänkte själv köpa bruna jeans som sagt och funderat på en vit Fred Perry-piké!

VAD ÄR DETTA?????????????

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Brorsan köpte ett schampoo för 10 år sedan som kostade 300 spänn!! Det var den minsta flaska jag sett...

Jag frågade på avstånd i duschen, "kan jag låna ditt schampoo"

Innan hans "jaaa" hade klingat ut hade jag gjort slut på resten av flaskan!!

Fick veta priset först efteråt (vilket stämde när jag kollade).

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Fred Perry är faktiskt ett riktigt bra märke! Jag har en och annan piké. Har väl ägt 5-7 stycken...

Och Ben Sherman har gjort en fräck röd piké jag gillar...

Tänkte själv köpa bruna jeans som sagt och funderat på en vit Fred Perry-piké!

VAD ÄR DETTA?????????????

🙂

:musik

😄

De rutiga, klassiska button down-skjortorna som Ben Sherman gör är riktigt snygga. Jag har en brungul-blå-rutig som jag älskar, men vill ha en vit-röd-blå-rutig också.

Ben Shermans pikétröjor är också jättesnygga. Jag har en mörkblå, men har bara sett dem i den färgen och nån slags grön.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Grahn...knappast gamla kärringar (de spenderar inget), utan mer som unga tonårstjejer, som gör av med 90% av sina fickpengar & extrajobbspengar på kläder...

Ben Sherman. Den där skjorta du nämner verkar bra!

Jag har bara sett hans pikéer i rött och vitt.

NK tar 1295;- för en Fred Perry-pike och M&Q tar 499;- för exakt samma!!!

SANT!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn...knappast gamla kärringar (de spenderar inget), utan mer som unga tonårstjejer, som gör av med 90% av sina fickpengar & extrajobbspengar på kläder...

Ben Sherman. Den där skjorta du nämner verkar bra!

Jag har bara sett hans pikéer i rött och vitt.

NK tar 1295;- för en Fred Perry-pike och M&Q tar 499;- för exakt samma!!!

SANT!

🙂

:musik

Du måste skämta. Jag har aldrig sett några Ben Sherman-plagg på NK, faktiskt. Etc på hornsgatan har ett ok utbud, men det finns en skin/mods-butik vid namn This Way som ligger vid Odenplan som har ett riktigt bra sortiment 😄

edit: nu såg jag att det var Fred Perry-pikéerna du nämnde. När jag var på NK i förra veckan kostade de 499:-.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

mornel...

hallå hallå.... Göteborg här!! Vårt NK har placerat Fred Perry-pikéerna på NK Trend och där har de prislappen 1295;- senast jag tittade, för 4 veckor sedan...

M&Q som sagt: 499;-.

Fick en Fred Perry som 14-åring. Den höll i 20 år. Rättare sagt, växte ur den...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel...

hallå hallå.... Göteborg här!! Vårt NK har placerat Fred Perry-pikéerna på NK Trend och där har de prislappen 1295;- senast jag tittade, för 4 veckor sedan...

M&Q som sagt: 499;-.

Fick en Fred Perry som 14-åring. Den höll i 20 år. Rättare sagt, växte ur den...

😛

:musik

Det låter idiotiskt 😛 1295:- för en Fred Perry-piké... Mycket ska man höra innan öronen trillar av 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Snön ligger vit på taken

Endast Grahn är vaken

Snön tinar sakta bort

Bäst att jag går och lägger mig nu så att jag imorgon får något gjort

(Fan vilken dålig dikt)

🙁  🙁

Hmm, och all snö har tinat bort nu...

Jävligt bra dikt!

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...