Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
😮😮😮😮 !!!!!

Är det nån mer än jag som har märkt att Grahn passerade 3000 inläggs gränsen för 8 inlägg sen? 😄 (Alltså inlägg i denna tråden)

GRATTIS 😄 :D

🙁

😳

Postat
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla.

Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...

Postat
det är bara att klicka på antalet inlägg när man ser på hela OT forumet

Aha! Tack.

Postat
Postat
Fett! Jag måste lära mig programmera trummor...

Jag spelar allt på klaviatur först, och sen går jag in och redigerar. Det är egentligen inte särskilt svårt, särskilt inte om man som jag kör trial and error-metoden; flytta ett trumslag, lyssna, flytta igen, lyssna. Bara lite tidsödande 😎

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Tjena! Försov mig som vanligt. Som en liten unge. Började egentligen 08.30, nästa lektion är 13.30. Snart blir jag utkastad, får nog inte gå om igen. Men damn vad Ebba och I'm From Barcelona är underbara.

Postat
Tjena! Försov mig som vanligt. Som en liten unge. Började egentligen 08.30, nästa lektion är 13.30. Snart blir jag utkastad, får nog inte gå om igen. Men damn vad Ebba och I'm From Barcelona är underbara.

😎julli-cry.gif

I'm From Barcelona är toppen! Fast jag blir lite trött på Virtanens jävla tjat.

Vem är Ebba?

Postat
Jag spelar allt på klaviatur först, och sen går jag in och redigerar.

Samma här. Att smattra med fingrarna på en klaviatur kan ge "lagom tajta" trummor som inte behövs kvantiseras så mycket. Bara att korrigera de ställen där det blir helt åt skogen. 😎🙂🙂

Postat (redigerat)
Jag spelar allt på klaviatur först, och sen går jag in och redigerar.

Samma här. Att smattra med fingrarna på en klaviatur kan ge "lagom tajta" trummor som inte behövs kvantiseras så mycket. Bara att korrigera de ställen där det blir helt åt skogen. 😉😛😄

Jo, fast jag blir alltid så vild av att spela trummor så nu glappar några tangenter på mitt keyboard litegrand, framförallt C1, D1 och F#1 - baskagge, virvel och hihat-tangenterna. 😠

Redigerat av mornel
Postat

Försökte du få klaviaturen att gå över 127 i velocity? 😠

Postat

😉julli-cry.gif

Vem är Ebba?

Ja, han tjatar faktiskt lite...

VOOOOON SYYYYDOOOOOW! 😠

Postat
Försökte du få klaviaturen att gå över 127 i velocity? 😉

Haha 😠

Jag kanske helt enkelt bara borde meka lite med velocitykurvan i klaviaturen, men det är inte lika roligt som att damma till den ordentligt.

Postat

😉julli-cry.gif

Vem är Ebba?

VOOOOON SYYYYDOOOOOW! 😠

Aha, den Ebba!

Hon är ju ännu värre, hon blir verkligen bara sämre och sämre. Nu är det ett jämrans jidder om gröt.

Postat

😉julli-cry.gif

Vem är Ebba?

VOOOOON SYYYYDOOOOOW! 😠

Aha, den Ebba!

Hon är ju ännu värre, hon blir verkligen bara sämre och sämre. Nu är det ett jämrans jidder om gröt.

Ja, det är skitmycket gröt nu, men gröt är nice. Och hon är mer än nice. 😛

Postat

Nu ska jag till skolan. Hej då!

Postat
Försökte du få klaviaturen att gå över 127 i velocity?  😉

Haha 😠

Jag kanske helt enkelt bara borde meka lite med velocitykurvan i klaviaturen, men det är inte lika roligt som att damma till den ordentligt.

Nej fan! Det där får du akta dig för. Om du går över 127 så distar ju MIDI-signalen! Låter inte alls bra...

Postat
Lunch på Max idag. In your face Linus!! 😛

😎😮😮

Postat
Lunch på Max idag. In your face Linus!!  😛

😎😮😮

🙂

Fast jag åt ris & korv stroganoff. Det var gott det också. 😎

Postat
Lunch på Max idag. In your face Linus!!  😛

😎😮😮

🙂

Fast jag åt ris & korv stroganoff. Det var gott det också. 😎

Ris & korv stroganoff är ok, men inte lika gott som t.ex. korv stroganoff & ris.

Postat
mmm! mmm!....äter chips nu...ska dra te statoil å köpa Cola 😮

Och så klagar folk på skolmaten!! 😎

Postat
mmm! mmm!....äter chips nu...ska dra te statoil å köpa Cola 😮

Och så klagar folk på skolmaten!! 😎

hmm, oj oj, nu har jag Cola och Chips, nu fattas bara mythbusters. Därför ska jag titta pådet...mmm..hej...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.