Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Jag orkade inte kolla in det. Sidan var ju flashbaserad, det bojkottar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Jag orkade inte kolla in det. Sidan var ju flashbaserad, det bojkottar jag.

Skämtar du med mig?!?! Kolla nu för bövelen! Läs Metro annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
🥰

samurai1.gif🥰samurai1.gif

Ninjorna omringar Viktor? 😮

Det är samurajer! 😄

Whatever 😉 Båda är brutala asiatiska killar med svärd. 😆

Sant! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Jag orkade inte kolla in det. Sidan var ju flashbaserad, det bojkottar jag.

Skämtar du med mig?!?! Kolla nu för bövelen! Läs Metro annars.

Nej jag skämtar inte.

Kollade med Safari nu istället, som är smidigare med flash än Firefox. Jag tyckte dock att det mest såg ut som ett trist mediajippo fast med bra dj's. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Jag orkade inte kolla in det. Sidan var ju flashbaserad, det bojkottar jag.

Skämtar du med mig?!?! Kolla nu för bövelen! Läs Metro annars.

Nej jag skämtar inte.

Kollade med Safari nu istället, som är smidigare med flash än Firefox. Jag tyckte dock att det mest såg ut som ett trist mediajippo fast med bra dj's. 🥰

Jag tycker det verkar mycket intressant 😉 Dom har ordnat med fina DJs bland annat, som sagt. Bara låten som spelas när man går in på sidan gör att jag vill dit 😆 Men men, är man inte tillräckligt gammal så är man inte 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

😎🥰

Hur är det? 😉

Lungt! 😎

Har svårt att välja vilken DVD jag skall kolla på bara. 😆

Själv då? 😮

Bra, jag har Höstlov ... det börjar egentligen nästa vecka, men jag är ledig imorrn, så man kan säga att lovet redan har börjat nu 😄

😄 Kärlek vinner för övrigt över ALLA ninjor & samurajer tillsammans 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

BAAAH!

Kopplar in DV-kameran på PC:n. Windows identifierar kameran som "Klassbussenhet av typen 61883" (61883 Class Bus Device) och Enhetshanteraren säger att den inte fungerar korrekt pga. nödvändiga drivrutiner saknas.

Hallå Windows? Det finns inga drivrutiner för kameran och Firewire. Det ska bara vara plug & play.

Varför kan inte DV-överföring på PC vara lika problemfritt som det är på Mac?

Link to comment
Dela på andra sajter

BAAAH!

Kopplar in DV-kameran på PC:n. Windows identifierar kameran som "Klassbussenhet av typen 61883" (61883 Class Bus Device) och Enhetshanteraren säger att den inte fungerar korrekt pga. nödvändiga drivrutiner saknas.

Hallå Windows? Det finns inga drivrutiner för kameran och Firewire. Det ska bara vara plug & play.

Varför kan inte DV-överföring på PC vara lika problemfritt som det är på Mac?

😆 SNOPP!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars?

Bra fråga.

Hoppas du tänker gå på The Sound Of New York? Annars blir jag fan förbannad på dig. BOOT CAMP CLIK FFS!!!

Jag orkade inte kolla in det. Sidan var ju flashbaserad, det bojkottar jag.

Skämtar du med mig?!?! Kolla nu för bövelen! Läs Metro annars.

Nej jag skämtar inte.

Kollade med Safari nu istället, som är smidigare med flash än Firefox. Jag tyckte dock att det mest såg ut som ett trist mediajippo fast med bra dj's. 🥰

Jag tycker det verkar mycket intressant 😉 Dom har ordnat med fina DJs bland annat, som sagt. Bara låten som spelas när man går in på sidan gör att jag vill dit 😆 Men men, är man inte tillräckligt gammal så är man inte 🥰

Äsch, styr upp ett leg av någon du känner. Kan väl inte vara så knepigt att hitta någon som är lite lik dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

30 sidor kvar till 800... 😄

nu ska jag sluta med Forumet för idag 🙂 vi höres kanske imorrn/eller eventuellt imorrn-natt

😱

Sov gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag har problem. Jag måste hitta en jacka snart. Har spanat in en We-jacka. Floyd heter modellen. På Ego här i stan har dom en "grasshopper" grön. Det lutar åt den hittills. Har också hittat en nice Vailent. Fast näe.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har problem. Jag måste hitta en jacka snart. Har spanat in en We-jacka. Floyd heter modellen. På Ego här i stan har dom en "grasshopper" grön. Det lutar åt den hittills. Har också hittat en nice Vailent. Fast näe.

Floyd-jackan är rätt snygg, enkel.

Här är jackan jag är inne på:

3372648_L.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
jag har problem. Jag måste hitta en jacka snart. Har spanat in en We-jacka. Floyd heter modellen. På Ego här i stan har dom en "grasshopper" grön. Det lutar åt den hittills. Har också hittat en nice Vailent. Fast näe.

Floyd-jackan är rätt snygg, enkel.

Här är jackan jag är inne på:

3372648_L.jpg

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!

Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha!!!! 😱

Synd bara att inte en enda butik i den här jävla fittstaden säljer Whyred. För visst var det Whyred det var?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...