Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag har bara pulverkaffe hemma :rolleyes:

Jag saknar espressomaskinen på mitt gamla jobb. Jag kunde dricka hur mycket gott kaffe jag ville, hela dagarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bara pulverkaffe hemma  :rolleyes:

Jag saknar espressomaskinen på mitt gamla jobb. Jag kunde dricka hur mycket gott kaffe jag ville, hela dagarna!

Har kollat på en brygarre som du kangöra kaffe espresso kaffelatte osv.

pluss att du kan ha olika soppor iden. Typ tre olika tror jag att det var.

Kaffebryggare is not an option, jag har verkligen inte plats för det i mitt minimala hem 😏

Men men, nu ska jag unna mig en kopp te i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysko. Jag tog upp en penna ur översta skrivbordslådan och den var helt kall... :rolleyes:

Blev lite konfunderad tills jag såg att lunchen står och tinar ovanpå hurtsen... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysko. Jag tog upp en penna ur översta skrivbordslådan och den var helt kall... :rolleyes:

Blev lite konfunderad tills jag såg att lunchen står och tinar ovanpå hurtsen... 😏

Hehe. Du kanske lever i Twilight Zone du också 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det klart det räcker till dig med mornel! 😳 Vi kan ta tre koppar var faktist! 😏

Vi tre altså! 😕

Åh, tackar!

Mmm, det smakar ljuvligt. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysko. Jag tog upp en penna ur översta skrivbordslådan och den var helt kall...  😕

Blev lite konfunderad tills jag såg att lunchen står och tinar ovanpå hurtsen...  😳

Hehe. Du kanske lever i Twilight Zone du också 😮

😏 Area 51 måste det vara med tanke på avataren1 :rolleyes:

Snarare Halloween town...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det klart det räcker till dig med mornel!  😛  Vi kan ta tre koppar var faktist! 😕

Vi tre altså!  😳

Åh, tackar!

Mmm, det smakar ljuvligt. :rolleyes:

Verkligen gott!! 😏

Kan man få receptet? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det klart det räcker till dig med mornel!  🙂  Vi kan ta tre koppar var faktist! 😳

Vi tre altså!  😮

Åh, tackar!

Mmm, det smakar ljuvligt. 😏

Verkligen gott!! 😕

Kan man få receptet? 😛

Jo jag använder samma vatten som Kopparbersbryggeret gör. 😄

Samma vatten? Alltså efter det att bryggeriet är klart med det? :rolleyes:

Det skulle förklara en del... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi döper om Torsdag till Linusdag. Det är väl ingen som tror på Tor längre, men många av mina kompisar säger att de är övertygade om att Linus finns. De säger sig känna hans närvaro...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi döper om Torsdag till Linusdag. Det är väl ingen som tror på Tor längre, men många av mina kompisar säger att de är övertygade om att Linus finns. De säger sig känna hans närvaro...

Min vän Tor har namnsdag idag ja! Borde gratulera honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Hola! (där tog mitt spanska ordförråd slut) Spamma på ordentligt nu! 😱 Jag har lektion. MUM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina grytlappar är så tråkiga...

Jag har inga 😱

Du har varken plats för kaffekokare eller grytlappar. Bor du i en papplåda vid stationen? 😮

Haha, grytlappar ha jag plats med, men det går alldeles utmärkt att använda en kökshandduk.

Jag bor på 22kvm, och har ett minimalt kök. Kaffebryggare skulle jag kunna ha på mitt matbord, men det skulle se lite fånigt ut, och jag skulle förmodligen bli tvungen att göra mig av med antingen min brödrost eller min fruktskål om jag vill ha plats för en bryggare, och det är jag inte så sugen på. Det blir pulverkaffe så länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina grytlappar är så tråkiga...

Jag har inga 😱

Du har varken plats för kaffekokare eller grytlappar. Bor du i en papplåda vid stationen? 😮

Haha, grytlappar ha jag plats med, men det går alldeles utmärkt att använda en kökshandduk.

Jag bor på 22kvm, och har ett minimalt kök. Kaffebryggare skulle jag kunna ha på mitt matbord, men det skulle se lite fånigt ut, och jag skulle förmodligen bli tvungen att göra mig av med antingen min brödrost eller min fruktskål om jag vill ha plats för en bryggare, och det är jag inte så sugen på. Det blir pulverkaffe så länge.

En del har så underliga prioriteringar. Skippar kaffekokaren för att få plats med frukt. FRUKT!?! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...