Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Kim Il Sung Stadium

Fan Mornel, den har satt sig på hjärnan totalt 😏 Den är ju helt jäkla underbart skön 🙂

Var är min lilla älskling för övrigt? 🙂

Åh vad roligt 😏

Som ni ser är jag hemma igen nu. Har varit på Moderna Muséet med en kompis och tittat på deras ftoutställning. Den var bra! Christer Strömholm var fantastiskt duktig när han levde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

img10071456948.jpeg

Aha, det är så de ser ut. Det var därför den mystiska killen med sådana lurar på tunnelbanan log så mycket mot mig när han såg vad jag hade för hörlurar; ett par koss the plug av gamla modellen.

Haha, ja, det får bli något sånt. Eller så var det kanske min Ben Sherman-parkas han log åt, han såg lite modsig ut 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

img10071456948.jpeg

Aha, det är så de ser ut. Det var därför den mystiska killen med sådana lurar på tunnelbanan log så mycket mot mig när han såg vad jag hade för hörlurar; ett par koss the plug av gamla modellen.

Haha, ja, det får bli något sånt. Eller så var det kanske min Ben Sherman-parkas han log åt, han såg lite modsig ut 🙂

Han flörtade kanske litet bara! 🙂

*shrugs*

Synd att han inte var tjej 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

God natt k9!

Åh, det är Top Model på tv nu. Det är så sjuuukt lökigt men brudarna är heta och det är ganska kul med intriger 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mini Andéns verbala förmåga är inte världsbäst. Hur i helvete kunde hon få bli programledare? Professionalitet heter det, subba. Inte professionalism.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danabacken: uppenbarligen inte lika knasig som för mig. Jag har inga citera-knappar. Jag ser inte ens dina inlägg förrän jag skriver ett nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tyckte att det inte alls var hands första gången - skulle han ha tagit av sig armen eller? Andra gången däremot borde däremot domaren ha blåst.

Och varför är det så stort frågetecken kring hur länge Hasse skulle orka? 30 år... Vadå!! Kramp efter 25 minuter...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
<------ Håhåhåhåhåh! Vi har hittat en bugg i Invision grabbar! 😆

*saboterar friskt*

Vad bra!!! 😄

Eller? 😉😄😳😄😱😱

Link to comment
Dela på andra sajter

<------ Håhåhåhåhåh! Vi har hittat en bugg i Invision grabbar!  😆

*saboterar friskt*

Vad bra!!! 😄

Eller? 😳😱😱😉😄😱

😄😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har aldrig nånsin fått kramp i benen! Hur fasen får man det?

😄

:musik

Hur det går till vet jag inte, men det är fna inte speciellt mysigt 😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu har jag messat massa med Mikaela (90-talaren) 😄 Vi ska förhoppningsvis ta en sväng förbi Sylvia imorgon och diskutera vårat framtida äktenskap över en latte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...