musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej! Sverige är allt bra konstigt... 😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej! Sverige är allt bra konstigt... 🙂 :musik Ja, och du bidrar till att göra Sverige konstigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Inte en enda Ängel här... Nähä... Nu säger de på Nyheterna detta om att vissa sedlar och mynt blir ogiltiga efter Nyårsafton. Hmm...så sitter man sjuk med plåntan full med pluringar av detta slag! Värdelöst... 😄 :musik BEATA: En enda liten bokstav annorlunda och allt får en annan mening. Du kan växla in dem på banken fram till April tror jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Linus: Jag är den ende normale. 😄 Tack Havreflingan! 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 NK-rean ja, det är ju då de har priser som är desamma som i de andra butikerna, för exakt samma prylar. Undrar hur det blir med de där vanliga Fred Perry-pikéerna de tog 1195 kr för i höstas. Kommer de att kosta 495 kr nu då, precis samma pris som M&Q tar för exakt samma klädesplagg året om. Tänkte mest på instrumentrean... Annars står väl främst häftiga boots i ödleskinn/annat skinn högst i kurs. 😄 :musik CATHERINE: Gud va snygg ja e... Fred Perry-pikéerna kostar 499 på NK i vanliga fall, med lite tur rear de ut dem för till exempel 399, då slår jag nog till, trots att jag redan har en 🙂 De finns ju i flera färger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Mmm...jag vet det mornel. Vi har debatterat det förut. Men här i GBG på NK kostar de 1195;-. Knas! De sa bara till mig att "det kan mycket väl hända att MQ tar 495;-, men vi får sätta vilka priser vi vill". Det vet jag, det handlar inte om det... (kan hända priserna slutade på en 9:a...sak samma) Lycka till. Svart Lyle & Scott piké är annars läckert och udda. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Burp. Såg precis filmen "The Longest Yard", eller som den käckt har blivit översatt till svenska "Benknäckargänget" ... Lite smårolig faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 (redigerat) https://www.studio.se/index.php?showuser=3286 Visste du, eller är det slumpen? 🙂 Edit: Fel, fel, fel Redigerat 30 december 2005 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Mmm...jag vet det mornel. Vi har debatterat det förut. Men här i GBG på NK kostar de 1195;-. Knas! De sa bara till mig att "det kan mycket väl hända att MQ tar 495;-, men vi får sätta vilka priser vi vill". Det vet jag, det handlar inte om det... (kan hända priserna slutade på en 9:a...sak samma) Lycka till. Svart Lyle & Scott piké är annars läckert och udda. 🙂 :musik Ja just det ja, det har vi gjort, haha. Mm, Lyle & Scott-pikéerna är fina, men det finns risk för att man ser mer brat än preppy ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Uh 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 are'nt ya? are'nt ya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 🙂 nu är jag tillbaka! Vet inte vad det tog åt mej. Har bara... skitit i er 🙂 haha men nu är jag tillbaka igen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 are'nt ya? are'nt ya? Yeah... think so! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Uh 🙂 bho! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 are'nt ya? are'nt ya? Yeah... think so! 🙂 autograf, kanske? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 are'nt ya? are'nt ya? Yeah... think so! 🙂 autograf, kanske? 🙂 sure, why not! *skriva skriva* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Hej. Remember me? 🙂 hmm. Are'nt you that guy? 🙂 are'nt ya? are'nt ya? Yeah... think so! 🙂 autograf, kanske? 🙂 sure, why not! *skriva skriva* 🙂 *Stoltserar med den inför kompisarna* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
namnet Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 mitt bidrag till tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 MO-MI-MO-MI-MO-MI-MO-MI-MOOOOO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 MO-MI-MO-MI-MO-MI-MO-MI-MOOOOO Uppsjungning? 🙂 PRILLE-PROLLE-PRILLE-PROLLE-PRILLE-PROLLE-PRALL!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Får konfirmations-flashbacks... Kantorn som coachade kören var dock lite smått fantastisk. Räckvidd om en si så där 6470 oktaver eller liknande... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Bå bå bå bå bå bå bå bå båååt bå bå bå bå bå bå bå bå båååt Ohoj! Ohoj! Oboj! Oboj! Så fick vi sjunga upp på musiklektionerna i högstadiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Visste ni förresten att det regnar i Ragnars rabarberrabbat? Det är farbror Rabalder med spruta och tratt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ... För ni vet väl att jag tycker om er? Jättemycket? Väldigt mycket jättemycket? 🙂 Så.... ehm... skulle inte ni kunna titta in på https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=19884? Det är mina nya låtar. Lyssna i alla fall på Mean Mono. Det är den jag vill ha mest kritik på..... För ni är jättesnälla! 🙂 *FJÄÄÄÄÄÄSKAAAAAAAA* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Raketer!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Raketer!!!! 🙂 Har det tjuvstartats i dina kvarter med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Här ligger ni i! Själv har jag spelat lite Diablo II! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts