Pluffo Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Jag ÄLSKAR ICQ....................... 😱 Ja, jag gillar det också men det finns ju inte en enda jävel som använder det 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Intressant reportage om Concert for Bangladesh nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tRasH cAn maN (oregistrerad) Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Wow! Forumets längsta tråd, liksom! 😱 (Undrar vad världsrekordet ligger på??) /tRasH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zutztrutz Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Hörrni, den här tråden blir inte lång av sig själv så SKRIV 🙁 För övrigt är det lite halkigt ute.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 november 2005 Dela Postat 19 november 2005 Skriv. God natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Han gör så gott han kan. Han försöker alltid vara uppåt. Han vill oftast folk väl. Han vill framstå som en god människa. Han försöker alltid sprida glädje. Allt han vill är att folk skall vara glada och nöjda. Men ibland, tappar även Marcus Rombo tålamodet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Men ibland, tappar även Marcus Rombo tålamodet. Det är helt tillåtet. Man får lacka ur ibland. Nej. Jag får inte. Det förstör min image. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 GOD MORGON!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Mmmm 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zutztrutz Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Varför är jag uppe 😆 Nu ska här kokas gröt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 yo yo yo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Har tillverkat en dörrstopp nu så katten inte "låser in" sig själv längre (hon lekte med min gamla dörrstopp, ett hopvikt kuvert 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Har tillverkat en dörrstopp nu så katten inte "låser in" sig själv längre (hon lekte med min gamla dörrstopp, ett hopvikt kuvert 😄 ) 🙂🙂🙂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Och? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Och? Ja det är mycket med det världsliga... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 (redigerat) Och? Ja det är mycket med det världsliga... 🙂 Du menar så....... Men inte skall väl min lilla katt behöva vara inlåst heller Eulalia: skitstafvning Redigerat 20 november 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Och? Ja det är mycket med det världsliga... 🙂 Du menar så....... Men inte skall väl min lilla katt behöva vara inlåst heller Eulalia: skitstafvning neee 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Och? Ja det är mycket med det världsliga... 🙂 Du menar så....... Men inte skall väl min lilla katt behöva vara inlåst heller Eulalia: skitstafvning neee 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... yo yo yo pico the man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... yo yo yo pico the man! Läget? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... yo yo yo pico the man! Läget? 🙂 de bro de bro!! Självdå? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... yo yo yo pico the man! Läget? 🙂 de bro de bro!! Självdå? 🙂 Det är ok.. Men med 2-3 timmar sömn till så hade de varit bättre... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Morrn morrn... yo yo yo pico the man! Läget? 🙂 de bro de bro!! Självdå? 🙂 Det är ok.. Men med 2-3 timmar sömn till så hade de varit bättre... 😱 varför inte ta sig sömnen då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Öhm...Jag känner en Moore/slitz model nu... 🙂 ÖHM!!! Ville bara poängtera detta igen 🙂 Jag gick modell med henne också... Vill Drik veta mer "ASL" får han fråga 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Kan inte mornel vara här... han är ju skön att prata brudar med... 😉😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Kan inte mornel vara här... han är ju skön att prata brudar med... 😉😆😆 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Hu, sen i fredags har jag spenderat 21 timmar i replokalen. Nu får det räcka för ett litet tag: ledig idag! Imorgon ska jag dock tillbaka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Hu, sen i fredags har jag spenderat 21 timmar i replokalen. Nu får det räcka för ett litet tag: ledig idag! Imorgon ska jag dock tillbaka... Blire någe bra då? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Hu, sen i fredags har jag spenderat 21 timmar i replokalen. Nu får det räcka för ett litet tag: ledig idag! Imorgon ska jag dock tillbaka... Blire någe bra då? 😉 Jajemänsan! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts