mornel Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Jag tycker det är för långt kvar till lunch. Förståeligt. Jag med, jag åt precis frukost. Så typiskt. Jag ställde klockan på 8.30 i morse då jag gick och la mig rätt tidigt igår (med mina mått mätt, okej) men sen kunde jag inte komma upp ur sängen förrän halv elva ändå 😉 Jag är trött hela tiden. Jag undrar om jag har järnbrist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Världens bästa Billy Rimgard har lagt upp en trevlig mix som hittills, efter sisådär en kvart, känns alldeles perfekt denna fredagförmiddag. Klicka här för att läsa mer och ladda ner In Bed With Mr Suitcase. Du, mornel. Vet du om den där mixen är live? Eller är den bara ovanligt lång? Jag är ganska säker på att det inte är live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Världens bästa Billy Rimgard har lagt upp en trevlig mix som hittills, efter sisådär en kvart, känns alldeles perfekt denna fredagförmiddag. Klicka här för att läsa mer och ladda ner In Bed With Mr Suitcase. Du, mornel. Vet du om den där mixen är live? Eller är den bara ovanligt lång? Jag är ganska säker på att det inte är live. Okej, men jag tycker bara att den är så fruktansvärt väldigt lång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Världens bästa Billy Rimgard har lagt upp en trevlig mix som hittills, efter sisådär en kvart, känns alldeles perfekt denna fredagförmiddag. Klicka här för att läsa mer och ladda ner In Bed With Mr Suitcase. Du, mornel. Vet du om den där mixen är live? Eller är den bara ovanligt lång? Jag är ganska säker på att det inte är live. Okej, men jag tycker bara att den är så fruktansvärt väldigt lång! En timme är väl inte så farligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Världens bästa Billy Rimgard ... De tävlar i allt nuförtiden ... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Världens bästa Billy Rimgard har lagt upp en trevlig mix som hittills, efter sisådär en kvart, känns alldeles perfekt denna fredagförmiddag. Klicka här för att läsa mer och ladda ner In Bed With Mr Suitcase. Du, mornel. Vet du om den där mixen är live? Eller är den bara ovanligt lång? Jag är ganska säker på att det inte är live. Okej, men jag tycker bara att den är så fruktansvärt väldigt lång! En timme är väl inte så farligt? Äsch, skitsamma... Det är en jäkligt skön mix i alla fall! Det håller jag med om. PS. Kolla min signatur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Japp, och så var bäste Mr. Rombo vaken också! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Japp, och så var bäste Mr. Rombo vaken också! 😉 Nämen, gomorrn på dej! Läget? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Japp, och så var bäste Mr. Rombo vaken också! 😉 Nämen, gomorrn på dej! Läget? 😉 Vet inte. Själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Japp, och så var bäste Mr. Rombo vaken också! 😄 Nämen, gomorrn på dej! Läget? 🙂 Vet inte. Själv? Jag mår la fint. Är så jäkla hungrig bara!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Någon som fått denna frasen i sin mail 😄🙂 Från: "Studio forum" <publik@olsberg.se> Lägg till i adressboken Till: *****@yahoo.se Ämne: Svar på bevakad tråd Datum: Fri, 14 Oct 2005 12:24:04 +0200 (CEST) *** har just svarat i en tråd som du bevakar, med titeln "Låt oss skapa forumets längsta tråd". Tråden finns här: https://www.studio.se/index.php?showtopic...view=getnewpost Det kan finnas fler svar i tråden, men endast 1 e-brev per bevakad tråd skickas efter varje gång du har besökt forumet. Det är för att hålla nere antalet brev som skickas till din e-postadress. Säg upp bevakning av tråden: -------------- Du kan avsluta bevakningar när som helst genom att gå in under "Min kontrollpanel" och klicka på länken "View Subscriptions".Med vänliga hälsningar, Gänget bakom Studio forum. https://www.studio.se/index.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Nä, nu fan blev det för mycket. Nu drar jag och lagar mej själv lite köttfärs. Undrar om jag har några koffeintabletter kvar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Nån som vill mysa så här på morgonkvisten? Såg du svaren på dina frpågor nån/gra sidor tillbaks lr iHz? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Nä, nu fan blev det för mycket. Nu drar jag och lagar mej själv lite köttfärs.Undrar om jag har några koffeintabletter kvar. Pazzo hade missat det receptet. 😲 meh... 🙁😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Dax att gå till skolan... pusshej Ikväll är det klassfest Party party!!! 😲 Ska Viktor också ha fest ivkäll 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Nä, nu fan blev det för mycket. Nu drar jag och lagar mej själv lite köttfärs.Undrar om jag har några koffeintabletter kvar. 😕 Pazzo hade missat det receptet. 🙁 meh... 🙁😲 Men här är receptet igen. Endast för dig, Pazo! Snällt va!? 😄 3 kg köttfärs 1 kg fläskfärs 0.5 kg Koffeintabletter 😎 Jätte snällt... Vad kasst man skriver med kalla händer 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 tjenna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Äsch... Det blev ingen koffeinspetsad köttfärs. Jag är så lat så jag tog bara en bulle, några pepparkakor och Fun Light till det. Får vänta på att morsan kommer hem. Tjena Pazo!!! Bara fint, själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Äsch... Det blev ingen koffeinspetsad köttfärs. 😲 Jag är så lat så jag tog bara en bulle, några pepparkakor och Fun Light till det. Får vänta på att morsan kommer hem. Tjena Pazo!!! Bara fint, själv då? Här är de också fint Du såg svaret angående låtarna å "studion" va? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Äsch... Det blev ingen koffeinspetsad köttfärs. 😲 Jag är så lat så jag tog bara en bulle, några pepparkakor och Fun Light till det. Får vänta på att morsan kommer hem. Tjena Pazo!!! Bara fint, själv då? Här är de också fint Du såg svaret angående låtarna å "studion" va? 😕 Ah! Hehe, men seriöst. Har du aldrig ens funderat på att börja DJ:a? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Äsch... Det blev ingen koffeinspetsad köttfärs. 🙁 Jag är så lat så jag tog bara en bulle, några pepparkakor och Fun Light till det. Får vänta på att morsan kommer hem. Tjena Pazo!!! Bara fint, själv då? Här är de också fint Du såg svaret angående låtarna å "studion" va? 😕 Ah! Hehe, men seriöst. Har du aldrig ens funderat på att börja DJ:a? Såklart jag har, men jag har inga grejer eller cash å köpa dem med 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 wazzap? Äsch... Det blev ingen koffeinspetsad köttfärs. 😄 Jag är så lat så jag tog bara en bulle, några pepparkakor och Fun Light till det. Får vänta på att morsan kommer hem. Tjena Pazo!!! Bara fint, själv då? Här är de också fint Du såg svaret angående låtarna å "studion" va? 🙁 Ah! Hehe, men seriöst. Har du aldrig ens funderat på att börja DJ:a? Såklart jag har, men jag har inga grejer eller cash å köpa dem med 😛 Ok.... Förresten, det verkar som att Linus inte tror på dej Pazo! 😲 Ska du inte slå honom? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Äh... mig gör de inge...Du ska inte ha lite nyare låtar då iHz? de på sidan är lite äldre.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Förresten, det verkar som att Linus inte tror på dej Pazo! 😛 Ehm, va? Vad har jag sagt? Ska du inte slå honom? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Förresten, det verkar som att Linus inte tror på dej Pazo! 🙂 Ehm, va? Vad har jag sagt? Ska du inte slå honom? 😉 Jag sa inget... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Förresten, det verkar som att Linus inte tror på dej Pazo! 🙂 Ehm, va? Vad har jag sagt? Ska du inte slå honom? 😉 Joooo jag vill se lite slagsmål. Ska VI slåss da? 🙂 Snälla? 🙂 Vi två? Ja kom igen då! *Eye Of A Tiger börjar spela* Jag tar dej LÄTT!! 😛 Grrrrr...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Du ska inte ha lite nyare låtar då iHz? de på sidan är lite äldre.. Såklart!! Vart hittar jag dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 oktober 2005 Dela Postat 14 oktober 2005 Du ska inte ha lite nyare låtar då iHz? de på sidan är lite äldre.. Såklart!! Vart hittar jag dom? i min dator såklart 😉 haha...ska jag skicka eller lägga up på mitt utrymme så du kan tanka därifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts