Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Danabacken är 89:a  😄

Gote är 72:a 😄

Mornel är 85:a 😱

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Rombo är 87:a.

mornel: Ebba är inte värre än Fredde, Fredde har ju bara ångest och problem och är ju typ helt nere och anti, Ebba är glad och söt. Vad ska Freddes blogg handla om? Gör den det?

Postat
The Edge är 88:an

😮

Nazist!! 😉

😆😆😆

musik (oregistrerad)
Postat

Varför tar vindruvorna slut?

😉

:musik

Postat
Danabacken är 89:a  😆

Gote är 72:a 😉

Redan 33 år lr? 😆

Fysiskt.

Mentalt är jag femton...

Postat
mornel: Ebba är inte värre än Fredde, Fredde har ju bara ångest och problem och är ju typ helt nere och anti

Ja, precis. Det är ganska trevligt. Samma sak med alla som gör den musik jag lyssnar på, skriver de böcker jag läser och skapar de filmer jag ser 😉

Postat
mornel: Ebba är inte värre än Fredde, Fredde har ju bara ångest och problem och är ju typ helt nere och anti

Ja, precis. Det är ganska trevligt. Samma sak med alla som gör den musik jag lyssnar på, skriver de böcker jag läser och skapar de filmer jag ser 😉

Det där är ett problem! Och lösningen stavas; "Peace, love & understanding".

Postat

Mentalt är jag nog 24, 25, kanske 26 nånting.

Postat
Grahn är en nolla.....  😉  😆
Jag är en 73:a  😆

Nu får du väl bestämma dig!

Postat

Ja, precis. Det är ganska trevligt. Samma sak med alla som gör den musik jag lyssnar på, skriver de böcker jag läser och skapar de filmer jag ser 😆

Äsch då, alla vet att all bra kultur och konst skapas av deprimerade människor.

Sen vet jag inte om jag tycker att Fredrik Virtanens blogg har något kulturvärde, jag säger bara att den är bättre än Ebba von Sydows. Varför vi nu prompt ska jämföra dem 😉

Nu ska jag cykla iväg en stund. Ta hand om tråden medan jag är borta!

Postat

haha! Gote är äldre än dig!!!.. Å ändå har han ingen egen Honda...Du leder Grahn 😆

Jag hyrde en Honda nyss. Räknas det? 😉

En sån här:

F210.gif

Postat

Ja, precis. Det är ganska trevligt. Samma sak med alla som gör den musik jag lyssnar på, skriver de böcker jag läser och skapar de filmer jag ser 😆

Sen vet jag inte om jag tycker att Fredrik Virtanens blogg har något kulturvärde, jag säger bara att den är bättre än Ebba von Sydows. Varför vi nu prompt ska jämföra dem 😉

Nej, bra musik skapas av glada människor. Tror du dom var arga i Chicago för alla dom där åren sedan? 😆

Gör inte en "Pazo" på cykeln bara!

Postat

haha! Gote är äldre än dig!!!.. Å ändå har han ingen egen Honda...Du leder Grahn 😆

Jag hyrde en Honda nyss. Räknas det? 😉

En sån här:

F210.gif

De ger lite plusspoäng, men inte upp i Grahns nivå än 😆

Postat

Sen vet jag inte om jag tycker att Fredrik Virtanens blogg har något kulturvärde, jag säger bara att den är bättre än Ebba von Sydows. Varför vi nu prompt ska jämföra dem 😆

Nej, bra musik skapas av glada människor. Tror du dom var arga i Chicago för alla dom där åren sedan? 😆

Gör inte en "Pazo" på cykeln bara!

😉

Postat

Gote 72:a och Grahn 73:a?

Själv är jag 80:a. 😠

Postat

Så här ser min Honda ut. Det är en 83, men jag är bara en 55....

134_b.JPG

Postat
jag är bara en 55....

...som jag kunde misstänka av ditt användarnamn 😠

Postat
jag är bara en 55....

...som jag kunde misstänka av ditt användarnamn 🙂

Jo, när man är ett halvsekel måste man ha nåt som är enkelt att komma ihåg 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.