Jump to content
Annons

Vilket stjärntecken är du född i?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

tvilling här 😎 (Tvillingarna)

vilket betyder att jag kan göra allt det ni kan, fast dubbelt så snabbt, dubbel så bra, och ja, dubbel på allt 🙁

fast å andra sidan, då är jag även dubbelt så mycket sämre än er på saker, så.. hmm..

jag tar nog tillbaka det där :rolleyes:

Redigerat av Roha
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vänta här nu ... få se Jo Grodman..mmmmnej... vad var det nu då...Gnu... nej ... hmmm det fanns tolv stycken va.. precis som de vise mänen om man räknar med att det kommer fler folk då förståss för de var ju bara tre, men de måste haft med sig sina stallkarlar och de kanske var tre de också och sen så kanske de hade lite kusiner och ....

Vad var frågan nu igen... sillstryparen.. Korvmånglaren... apskaftet...

Edit: stavade om och lade till apskaft

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Köttfärslimpa med assendenten i ett gammalt avlagt strykjärn.

Vilken månad är du född i? Janusember?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grisens år...*urk*

Fast i västerlandet är jag Fisk!

btw varför undrar du detta? Har du någon kvasivetenskaplig teori som ska bevisas?

Varför inte lägga upp den som en gallup, hade ju varit enklare att avläsa?? :rolleyes:

tjillevipp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jungfru. Och det är min enda feminina sida.

Min hustru hävdar också att hon är jungfru ,men det tror jag inte på för i så fall är hon värre än Jesus mamma för min fru har tre barn... (och jag hoppas att jag har det också och att det är samma ena 😲 )

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hello!

Visst är det off topic, men dessa ska ju inte handla om musik, eller hur...?

Nu gör denna tråd det iofs på ett långsökt sätt, så att lägga't i "Gallup" vore väl ganska ok trots allt då, även om det hade väckt en starkare reaktion om felplacering.

Saken är nämligen den att efter vad jag hört så kan man bäst samarbeta med de personer som antingen har ens eget stjärntecken, eller ligger bredvid eller mittemot ens eget stjärntecken i zodiaken. Något att tänka på inför eventuella framtida musiksamarbeten alltså. 😲

En snabbrepetition:

Väduren 21 mars - 19 april

Oxen 20 april - 20 maj

Tvillingarna 21 maj - 20 juni

Kräftan 21 juni - 22 juli

Lejonet 23 juli - 22 augusti

Jungfrun 23 augusti - 22 september

Vågen 23 september - 22 oktober

Skorpionen 23 oktober - 21 november

Skytten 22 november - 21 december

Stenbocken 22 december - 19 januari

Vattumannen 20 januari - 18 februari

Fiskarna 19 februari - 20 mars

I mitt fall som Oxe, skulle samarbete bäst kunna ske med Oxen (eget tecken); Väduren och Tvillingarna (tecknen bredvid); Skorpionen (tecknet mitt emot) samt Vågen och Skytten (tecknen mitt emot, med stepp åt vä resp hö). Jag bör alltså undvika Tvillingarna, Kräftan, Lejonet, Stenbocken, Vattumannen och Fiskarna.

Intressant poäng Claes tog upp, detta med den Kinesiska varianten. Jag var Orm där, vilket är ett tecken mycket likt Oxen i vår Zodiak.

🙂

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på de stackare som inte vet vilket kinesiska tecken de är födda i, så finns här en omfattande beskrivning: http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm

Efter att ha läst där, så vet ni att ni ska passa er för mig - för jag vinner alltid - och kan inte hjälpa att jag är bäst... 😉😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...