Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Detta är första forumet där man har en tråd där man kan presentera sig, iaf första jag sett ;-).. trevligt trevligt..

Jag kallar mig själv MFC på Internet och har många intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering. Jag har tröttnat på datorer och allt som har med dessa elektroniska maskiner att göra så jag tänkte sadla om och spela gitarr istället. Hoppas det inte är för sent när man är 30.

Köpte en ibanez V70CEBK alldeles nyligen, fick mycket hjälp från folket på detta forum. Tack! 😛

Bor i Växjötrakten, inget speciellt och säga mer än att jag är riktigt hungrig att lära mig gitarr, spelar 2-3 timmar varje kväll numera.. kanske fyller på med mera info senare.

Redigerat av MFC
Annons
Postat

Tackar 😄

Postat

Pft, för sent vid 30? du är ju bara barnet.

Fast det är klart, ska du bli småflicksidol kanske du är lite sent ute. Men inte annars 😉

Musiken är fördomsfri.

Välkommen i vilket fall som helst. 😄

Postat

Välkommen skall du vara!

Postat (redigerat)
Jag kallar mig själv MFC på Internet och har många intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering.

Microsoft Foundation Classes? 🙂

Välkommen och gör musik istället! Låter mycket trevligare. 🙂

EDIT: Skönt med folk som ger sig fan på något de gillar, även om man är 30 eller mer. Gillas.

Redigerat av Olsberg
Postat (redigerat)
Välkommen så mycket! Hoppas mitt tips i din "lära sig spela gitarr"-tråd hjälper nåt 😄

/Micke

Jo, tycker alla kommer med sunda och nyttiga tips här. Försöker trycka in allt i min skalle bara, den är lite segare än på yngre dar ;-)

Ang "MFC" så råkar det vara mina initialer, fast det finns mer i mitt namn som anknyter till Microsoft som jag inte vill skriva här men jag har skämtat länge och väl om det med tanke på alla kvällar man suttit och kodat, fast nog med kodning. Dags och klinka gura, förhoppningsvis tills jag blir farfar..

Redigerat av MFC
Postat

Tackar allihop, måste säga att detta är det fräschaste forumet jag varit på .. på mycket mycket länge. Bra inlägg, bra struktur och roliga svar ;-)

Postat

Whälkommen - gittarister får världen aldrig nog av!

Postat
Jag hoppas också att du haft någon behollning av mina svar.

Japp, spelar för fulla muggar på kvällarna 😉

Postat

Skaffa också nyligen gitarr, fan va kul det är 😄

(fast man har ju lite ont i fingertopparna nu.. 😛 )

Välkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.