Bjurenvall (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Jaha, tjenare folk. Är nyregistrerad här efter att ha lurkat på forumet ett par månader. Har ganska nyligen börjat handla på mig lite hemstudioprylar och sitter just nu med ett Motu 2408 kort, Tascam 2516 bord, Focusrite Penta, Dbx166, Röde NT1000 samt lite annat småplock. Saknar monitorer, så har någon några över så.... Kör på hifilådor just nu så jag har ingen aning om vad jag håller på med, men men... Utövar inte musik själv men gillar att sitta bakom spakarna när polarna skapar, och musikskapare finns det ju gott om så brist på inspelningstillfällen lär inte saknas. För tillfället sitter jag och mixar några 16 åriga killar som lirar gullig punk-dödsmetall eller nått, ny erfarenhet för mig men jäkligt kul, kanske slänger upp en slaskmix senare får att få tips och råd. Vi ses på forumet! / Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Hojt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 hej o välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juli 2005 Dela Postat 3 juli 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 3 juli 2005 Dela Postat 3 juli 2005 Hej, hopp och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 3 juli 2005 Dela Postat 3 juli 2005 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 3 juli 2005 Dela Postat 3 juli 2005 Känn dig välkommen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.