Oski Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Jag pusslade ihop en liten låt. Själv blev jag jäkligt missnöjd med den, men det skull vara kul att höra vad andra tycker. Your browser does not support the HTML5 audio tag Den är lite parodi på det nya beatet som finns i alla nya wannabe-latin-discohits.
Eliasson Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 puuh....detta var helt galet. lite märkliga nivåer, annars var det fan koolt.
Oski Postat 30 juni 2005 Trådstartare Postat 30 juni 2005 Menar du volymen på det där ljusa blippandet? Ibland kommer det dubbelt så högt. Man kan säga att det är en bugg tills jag orkar fixa det. Hehehue...
fudgesson Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 hihi - detta var coolt. 🙂 härligt blippande. tummen upp!
AndyPandy Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Du kopplade alltså en slumpgenerator till dina syntgeneratorer ... spännande ... det låter nästan harmoniskt.
Oski Postat 30 juni 2005 Trådstartare Postat 30 juni 2005 Nix, det gjorde jag inte. Det var bara jag som klantade mig lite. Kul kul att nån gillar den 😛
Sonnert Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 hmm varför tänker jag på sjörövare när jag hör låten 😳 fin är den ialla fall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.