Jump to content
Annons

Glömde presentera mig...

Recommended Posts

Hallå!

Har varit här ett tag och läst en del. Tog sedan klivet att bli medlem. Har dock hoppat över den här delen men jag hoppas det löser sig ändå!

Mitt namn är Fredrik och jag bor i Kinna. Det ligger ca 6mil från Göteborg.

Jag är 19år och studerar till musiklärare på musikhögskolan "Artisten" i göteborg. Ska börja 2:a året nu till hösten. Ansåg väl att en lärarutbildning är säkrare att ha än en musikerutbildning. Musikergrejen har börjat lösa sig nu så man kanske lyckas ändå.

Spelar gör jag mycket. Är främst musiker och inte studiopillare som de flesta här tycks vara. Även om min studio har tagit över en del av mitt liv.

Spelar med artisten Kristian Anttila och har sedan mitt egna lilla projekt "Lost Labrador" där vi spelar handklappspop. Vi får dock se hur det kommer att arta sig då jag är ute en hel del och spelar. Förhoppningsvis så ska min lilla ep hinna bli klar före den kalla vintern. Ni lär få höra några låtar när de blir klara. Eller dåå det börjar närma sig.

Fast jag dyker upp lite överallt i diverse konstallationer hela tiden. Ibland kanske man får se mig spela på något hotel eller konferans. Inte alls omöjligt.

Är multiinstrumentalist.. Allt som låter är kul! Fast jag tycks mest framträda som gitarrist och organist. Men jag spelar även dragspel, trummor, klarinett, saxofon och som sagt.. Allt annat som låter.

Har en förkärlek till gamla prylar. Har dock inget märkvärdigt själv. Jaaa, min Logan String Melody II och Roland SH-2000 kanske räknas som det.

Är dessutom kontaktperson för skandinavien för "Laboga amplifiers".

OCH JUST NU! Så jobbar på mina låtar som jag sedan ska skicka iväg till (troligtvis) Tjeckien för att trycka upp vinylskivor. Jag kommer säkerligen att be om många råd ang. inspelning och hela den processen.

Jag kommer med all säkerhet att släppa iväg en och annan elektronikalåt här på demodelen också.

Ha det så bra! För nu ska jag laga mat

EDIT: Säg till om jag glömde något!

Redigerat av red_house_painter
Dela på andra sajter

Annons

Hoppla! Välkommen och så! 😳

Dela på andra sajter

Välkommen hit! Marks kommun rules, 4-ever! Gimme 5!

5!

Har du flyttat ut till Rydal än? 😆

Haha, japp! Rydal rocks ass! Vi får ju bredband hit till Rydal nästa vecka förhoppningsvis, så vi ligger lite efter övriga sverige.. haha

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.