Jump to content
Annons

Tjohoo! :)

Recommended Posts

atac7k (oregistrerad)
Postat

Tja!

Daniel heter jag, bor för nuvarande i Malmö men kommer ursprungligen ifrån Olofström. Hittade detta forumet lite så där på måfå och tyckte det verkade intressant. Har själv pysslat med musik till och från sedan drygt 10 år tillbaka. Min inriktning har alltid varit elektronisk dansmusik, allt ifrån kommerciell euro till trance, club, house etc, fast jag lyssnar på all sorts musik, bara den är bra som jag brukar säga 😄.

Nuförtiden arbetar jag mest med Reason, sen lite andra plugs osv. Har planer på att försöka bygga en studio så fort man får råd (om man nu får det) så att man har tillgång till att lägga sång osv.

Vill du veta hur det kan låta?, besök mitt dansprojekt:

http://atac7k.cjb.net

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Tja!

Postat

Malmö, Reason, Club, House, Dance... låter som du skulle kunna kvala in på Dumb Dans nätlabel www.bevlarmusic.com. 😛

Välkommen hit och välkommen till vår nästa IRL i Lund/Malmö. När f-n nu den blir...

Postat

Tjenare!

Postat

Hej, hopp och välkommen!

atac7k (oregistrerad)
Postat

Tack för ert varma välkomnande *Bockar och Bugar*

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.