Johan Royen Postat 25 mars 2004 Dela Postat 25 mars 2004 Låttitel: Far Out Artist: Royen Genre: Jazzig Downtempo Längd: 4:28 Kompositör: Johan Royen Larsson Producent: Johan Royen Larsson Inspelningsår: 2004 Format: mp3 Storlek: 4,09 Mb Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 mars 2004 Dela Postat 25 mars 2004 Illa svårt detta... Inte alls min genre, men jag tycker det låter bra. Väger mellan 3 och 4. Vad jag däremot tycker du bör pilla till är: Basen... Den är JÄTTE djup... och lite väl tagen i överkant. Mina lurar vibrerar ju för tusan! 😄 Nej, men allvarligt, dämpa den en aning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 25 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2004 Tackar tackar. Trodde basen skulle lösa sig med lite EQ i lägre mellanregistret och min liberala mastring, men icke så... 😄 Ska se över detta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.