saverman Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 Behöver hjälp i två frågor: 1. Vet ni några bra VSTi-pianon/flyglar? Några länkar till demon? 2. Har ni några erfarenheter av VSTi-gitarrer? T ex. Virtual Guitarist.
Claes Holmerup Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 Eftersom jag inte kan spela gitarr alls, så är Virtual Guitarist en riktigt höjdare. För någon som spelar gitarr själv, är det kanske inte så kul i alla lägen, eftersom man ju är begränsad till ett visst antal olika kompstilar och variationer - men för mig är det helt suveränt - och jag kan oftast hitta något komp som fungerar bra i de låtar jag vill lägga till gitarr. 😠 Enda gången jag inte har hittat något som fungerade, var till reggae - där man får göra på det gamla jobbiga sättet och spela in ackord för att sedan flytta de enskilda tonerna för hand för att få till en "strum"... 😏 Titta gärna in på mitt recensionsforum, så hittar du en liten recension av VG som jag har gjort - och en recension av VG Electric Edition. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.