Jump to content
Annons

bra eller obra?  

3 röster

1. 1. bra eller obra?

• 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Right On

ARTIST/GRUPP: Dennis

GENRE: House

LÅTLÄNGD: 5.03

KOMPOSITÖR: Dennis

PRODUCENT: Dennis

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 7.1 megabyte

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK: Borttagen

En ny väldigt tjatig houselåt. Vill någon tycka om vad som helst är jag tacksam.

Redigerat av Reason
Annons
Postat

jag sket nästan i byxan när första tjoet kom in 0.37 😉

själva slingan är grymt snygg. sampling eller synt? det hade varit grymt cool om den utvecklades i en refräng av något slag.

många ljud. detta kan anses som både bra och dåligt. själv kan jag inte bestämma mig.

jag gillar låten skarpt. lägg till lite fler småstick och trix. något som jag vet att du vill bättra dig på och orka 😉

Postat
jag gillar låten skarpt. lägg till lite fler småstick och trix. något som jag vet att du vill bättra dig på och orka 😉

Ja ska inte vara så lat menar du?

helt rätt, skärp till dig nu Dennis 😉

Kul att du gillar 😉

Postat

Cool! Lite segt intro kanske, men sen släpper det rejält. Gillar sticket vid ca 2:30.

Gillar just mängden olika ljud, känns lite Basement Jaxx på något sätt. Annars får jag hålla med övriga: mer småpill och fler stick!

Postat

Snyggt stök kanske man kan sammanfatta det hela med. Rörigt, men det ligger precis på sidan av att det är ok. Så lägg inte till allt för mycket mer, men bryt av som dedacia skrev, stick etc. Lite mer variation så blir det lite mer lättlyssnat.

Svänger gott annars. Definitivt bra.

Postat

Eggis, royen, neko Tack 🙂

Ska pilla vidare med synpunkterna i bakfickan...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.