The Edge Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 HELVETE!!! JAG HATAR ALLA!! NU SKA JAG DRA!! 😠 😠 STICK O BRINN!!! 😠 😆 😆 DETSAMMA FÖR FAN I HELVET!! 😆😠😠 Oj vad tuff du blev då!!
Neosus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 HELVETE!!! JAG HATAR ALLA!! NU SKA JAG DRA!! 😠 😠 STICK O BRINN!!! 😆 😆 😆 DETSAMMA FÖR FAN I HELVET!! 😠😠😠 Oj vad tuff du blev då!! 😠😠
The Edge Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Jag tycker att vi skapar en kärlekstråd i stället!!! 😠😠 Love, Peace and Understanding!
Linus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Klaga på Avesta kommun Klaga på Nordea Klaga på Tullen Klaga på reklam
Linus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Vad sägs om att vi reggar oss i dessa forum och sprider en lovebomb där också? 😠 http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=15128 http://www.tv-land.se/forum/index.php?showtopic=5262
Neosus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Näe nu jävlar drar jag ut en sväng! HEJDÅ!! 😠😠😠😆😆
Linus Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Klaga på Avesta kommunKlaga på Nordea Klaga på Tullen Klaga på reklam Grahn, hoppas att du har klagat till ovanstående innan du sticker! Annars ska jag jaga dig med svetslåga och pincett!
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tja för i helvete! Tänkte komma förbi o klaga lite! Fan, The Edge!! Vad är det för jävla avatar du har!!? 😆🙂 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 🙂 Va fan då för?!! 😄😄 Orka klaga!!! 😄😄
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Näe nu jävlar drar jag ut en sväng! HEJDÅ!! 😆🙂🙂😄😄 O vart fan tror du att du är på väg då, va!!!?? 😄
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Ingen mer som vill vara med mig o klaga lite då för i helvete!!! 😆🙂
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 *3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 3 medlem(mar): Danabacken, The Edge, Linus* Vad fan glor ni på!!!?? 😆🙂
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tja för i helvete! Tänkte komma förbi o klaga lite! Fan, The Edge!! Vad är det för jävla avatar du har!!? 😆🙂 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 🙂 Va fan då för?!! 😄😄 Orka klaga!!! 😄😄 Du är ju lika explosiv som din avatar! Blir sur för allt! Det ska du ta att lägga av med!
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 (redigerat) Tja för i helvete! Tänkte komma förbi o klaga lite! Fan, The Edge!! Vad är det för jävla avatar du har!!? 😆 🙂 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 🙂 Va fan då för?!! 😄 😄 Orka klaga!!! 😄 😄 Du är ju lika explosiv som din avatar! Blir sur för allt! Det ska du ta att lägga av med! Vad fan är det för gubbe du har på bild där, va!!? 😄 Du eller!!?? 😆😄 Redigerat 30 augusti 2005 av Danabacken
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Tja för i helvete! Tänkte komma förbi o klaga lite! Fan, The Edge!! Vad är det för jävla avatar du har!!? 😆 🙂 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 🙂 Va fan då för?!! 😄 😄 Orka klaga!!! 😄 😄 Du är ju lika explosiv som din avatar! Blir sur för allt! Det ska du ta att lägga av med! Vad fan är det för gubbe du har på bild där, va!!? 😄 Du eller!!?? 😆😄 Nej din pappa 😆😄
Linus Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 😆 Va fan då för?!! För att jag hade en digitalkamera i näven imorse när jag såg addics tråd om avatarer och hojtande. Jag följde impulsen jag fick. Så nu vet du!! Förresten, jag skulle vilja klaga på din mamma. Kan du be henne komma hit?
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 😆 Va fan då för?!! För att jag hade en digitalkamera i näven imorse när jag såg addics tråd om avatarer och hojtande. Jag följde impulsen jag fick. Så nu vet du!! Förresten, jag skulle vilja klaga på din mamma. Kan du be henne komma hit? AAAAARGH!! VA FAN! SNACKAR DU SKIT OM MIN MAMMA, VA!! DU FÅR STRYK! 🙂
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Kom hit då, Linus. Jag pumpar hela din släkt!!
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 😆 Va fan då för?!! För att jag hade en digitalkamera i näven imorse när jag såg addics tråd om avatarer och hojtande. Jag följde impulsen jag fick. Så nu vet du!! Förresten, jag skulle vilja klaga på din mamma. Kan du be henne komma hit? AAAAARGH!! VA FAN! SNACKAR DU SKIT OM MIN MAMMA, VA!! DU FÅR STRYK! 🙂 Du är fan argare är sur-björn som bor granne med mig. Har är 60 bast och en skattefifflare 🙂 Fan ta han!!! Och er med!! Stick!! 😄😄
Danabacken Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 Och Linus har ju oxå bytt avatar!! 😆 Va fan då för?!! För att jag hade en digitalkamera i näven imorse när jag såg addics tråd om avatarer och hojtande. Jag följde impulsen jag fick. Så nu vet du!! Förresten, jag skulle vilja klaga på din mamma. Kan du be henne komma hit? AAAAARGH!! VA FAN! SNACKAR DU SKIT OM MIN MAMMA, VA!! DU FÅR STRYK! 🙂 Du är fan argare är sur-björn som bor granne med mig. Har är 60 bast och en skattefifflare 🙂 Fan ta han!!! Och er med!! Stick!! 😄😄 Din sur-Björn kan dra åt helvete!! 😄
Linus Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 SNACKAR DU SKIT OM MIN MAMMA, VA!! Ja, jag snackar även skit om dina 17 morbröder som dansade nakna på torget förut. Jag vill lämna klagomål om detta till din mamma.
The Edge Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 😆🙂 Jag fyller 17 idag så ni ska vara snälla mot mig. Fattar ni det?? 🙂😄
Neosus Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 😆🙂 Jag fyller 17 idag så ni ska vara snälla mot mig. Fattar ni det?? 🙂😄 GRATTIS för fan!! Hoppas tårtan smakar bra!! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.