Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 NEE! Jag skryter aldrig lagom! Gör de hellst för mkt!! 😄 😎 Nu kunde jag inte hålla mig! 1 - 0 till dig! 🙂
Pazo Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 1- Det är för lite regn 2- Ingen sol 3- Inga brudar uta å duschar i regn, däremot i sjöstränder å dylikt finnse de... 4- Orka gå och ställa sig mitt på gatan då! 😄😎
Pazo Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 (redigerat) AAAARGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!! Redigerat 19 juli 2005 av Pazo
Pazo Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 (redigerat) Nu regnar de ä¨nnu mer!!! Å så kommer moppebarnen å för oväsen!!! Redigerat 19 juli 2005 av Pazo
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😄 🙂😎 ...jag funderar på att gå ut. 😄
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😎 😄🙂 ...jag funderar på att bli gul. 😛 😄
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😄 😄😎 ...jag funderar på att gå ut och bli röd. 😛 I fyrvägs korsningen eller? Jaa!? 🙂
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😎 😛🙂 ...jag funderar på att gå ut och bli röd. 😄 I fyrvägs korsningen eller? Jaa!? 😄 AJ! Bli röd i fyrvägskorsningen! AJ! AJ! 😱 Jaa!!?? Brukar agera trafikljus ibland..... 😄
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😠 😱😳 ...jag funderar på att gå ut och bli röd. 😱 I fyrvägs korsningen eller? Jaa!? 😳 AJ! Bli röd i fyrvägskorsningen! AJ! AJ! 😱 Jaa!!?? Brukar agera trafikljus ibland..... 🙂 Ja du värkar lite bakom! 😛 MOUAAAHAHAHA........
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😠 😱😳 ...jag funderar på att gå ut och bli röd. 😱 I fyrvägs korsningen eller? Jaa!? 😳 AJ! Bli röd i fyrvägskorsningen! AJ! AJ! 😱 Jaa!!?? Brukar agera trafikljus ibland..... 🙂 Ja du värkar lite bakom! 😛 MOUAAAHAHAHA........ 😄 Dakom ratten alltså! JAHA! Jaja!! Ja!! 😄😛
Pazo Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 🙂 😠 ...jag funderar på att välta. 😳 Akts så du inte välter dina kusiner också!! 😳
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😠 😱😳 ...jag funderar på att välta. 😱 Akts så du inte välter dina kusiner också!! 😛 Som dominobrickor HAHAHAHAHAHA.....eh..... 😳🙂😱 😄😛
Neosus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 Jag kan klaga på att Grahn är blå! 😠 😱😳 ...jag funderar på att välta. 😱 Akts så du inte välter dina kusiner också!! 😆 😱 Vad skall jag pissa på i skogen då? Grahnarna är ju till för att sova under så att så länge hans bröder stårkvar så löser det sig. Men om man måste söka upp en brandpost vraje gång man är nödig så blir det ju drygt som fan! Annars går det alldeles utmärkt att pissa bakom Björk..... 😱
FuJiSuN Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 En liten idé jag kom på igår.. Varför inte starta en tråd där alla som vill kommentera andras sätt att ge tips kan göra det. Jag har nämligen märkt oftare och oftare att folk klagar på andra som skryter, är besserwissar, felstavare osv.. altså istället för att fylla frågotråden med långa diskussioner om hur man bör uttala sig osv så kan man göra det tex här. På så sätt så slipper den som ställer frågan bläddra igenom en massa hävdelser och "kanske" forumet blir effektivare. Alltså en tråd till att "flama" andra i. Stavas Besserwisser i sin pluralform Besserwissar verkligen? Jag är ingen tysk men nog tycker vän av ordning att rätt ska vara rätt innan eventuellt helt felaktiga böjningar publiceras i publika forum. Dessutom har du stavat alltså med ett l. Alltså stavas alltså med två! Frågotråden? Är det fornssvenska eller? Det borde rätteligen heta FRÅGEtråden! Har också tittat i ordlistan efter flama, hittade FLAMMA, BLEMMA och FLAMSA, men inget flama. Att använda situationstecken ursäktar inte att hitta på egna konstiga ord! Beluboobi, det här var den bästa tråden på länge, äntligen en tråd där jag får besserwissa mig utan att någon tar illa upp. Har länge irriterad mig på den dåliga stavningsdisciplinen men här, bland idel vänner av samma uppfattning, känner jag att jag törs uttrycka mina sanna känslor. Återigen, Beloobi; ett varmt tack från din klagobroder, like, och jag hoppas jag törs drista mig till att säga - vän!. /Rolf 🙂😉
Pazo Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Jag klagar på att Davids bror inte ville köpa ut öl åt oss!! FYYY!! nu får vi dra oss med 3,5:or! 😆😮
Pazo Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 IDag har det blivit väldigt lite gjort i längsta tråden tråden! FY!!
stajo Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Jag klagar på att Davids bror inte ville köpa ut öl åt oss!! FYYY!! nu får vi dra oss med 3,5:or! 😉🙂 HA HA på vår tid gjorde vi minsann maskrosvin i vindsförråden 😎
Moonshine (oregistrerad) Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 Såna typer brinner upp eftersom de fastnar med brandsläckaren i handen, skrikandes sina sista ord:- DET STAVAS JU FÖR FAN BRANDSLÄCKARE, INTE BRANDSLÄKARE, aii..DET BLIR FEL, FEL, FEL aj EN LÄKARE....ouuuu.....ÄR ETT YRKE....iiiihhhh...det brinner i håret....BRANDSLÄKARE LÅTER SOM EN SOM LÄKER BRÄNDER....öörrrk...min tunga, den schväller av hettan....MÅSCHTE SHTAVA SHÄTT....*flämtaflämta*..hu gö man me den häj?.måschte läscha instjukschonen. *fräääääs* schatan mina ögon.....aarrrrhhhhhhhh............................... AAAAAAAHAHAHHAHAHA!!!!! (JAG VET, jag ÄR sen)
Per_a_55 Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Fan vad ni är tröga. KLagar på regn och vill bada istället. GÅ DÅ FÖR FAN UT I REGNET; NI BLIR JU LIKA BLÖTA DÅ!
Per_a_55 Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 (redigerat) ni e helt dumma i huvet allihop. Yepp! En förutsättning för att posta i denna tråden 😲 Redigerat 24 juli 2005 av Per_a_55
Pico Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 ni e helt dumma i huvet allihop. Yepp! En förutsättning för att posta i denna tråden 😄 HAH! Och du postade just.... uhm... crap! 😲
Per_a_55 Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 ni e helt dumma i huvet allihop. Yepp! En förutsättning för att posta i denna tråden 😳 HAH! Och du postade just.... uhm... crap! 😕 Lika dumma då 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.