Danabacken Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (redigerat) Jag vill klaga på folk som tjatar!!!! BPLGÖMHPKLFTÖPDSKFÖDASFMVLGFNTPYUJPÅKTGASMCALDBVMETPYKHALBVDGPJHRYÖHDNGÖMDSFÖLBM SDG Redigerat 23 november 2006 av Danabacken
Danabacken Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Varför är folk så dumma i huvudet hela tiden!!?? 😉
Christofer Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Varför är folk så dumma i huvudet hela tiden!!?? 😉 😆
Micke H Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Jag vill klaga på folk som klagar!! Jag vill klaga på paradoxer! 😛🙁
Krokodil Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Jag vill klaga på all skit som händer. Jag vill också klaga på kärlek, för det är ett jävla skitpåhitt som jag hatar nu. Hatar livets meningslöshet också. Hatar det mesta fanimej! 🙂 KLAGAR
Micke H Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 (redigerat) Jag vill klaga på all skit som händer. Jag vill också klaga på kärlek, för det är ett jävla skitpåhitt som jag hatar nu. Hatar livets meningslöshet också. Hatar det mesta fanimej! 😄 KLAGAR Äsch då, kärlek som är så underbart. 🥰 EDIT: För att vara on topic: GNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL! 😠 Redigerat 28 november 2006 av Lynxo
Per_a_55 Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 (redigerat) Jävla skit med höst och vinterdäck och felaktiga framvagnsinställningar som ger snedslitna däck som är skitdyrt fy fan! Edvin: Och stava kan jag fan inte heller Redigerat 28 november 2006 av Per_a_55
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Jag vill klaga på folk som missförstår medvetet... 😉
Overkill Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Jag vill klaga på folk som inte uppskattar roliga skämt 😉
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Jag vill klaga på folk som inte kan skilja på roliga och tråkiga skämt! 😉
Danabacken Postat 10 december 2006 Postat 10 december 2006 Asså.... Fan va seg jag blir!.. Hade precis tankat hem FEAR under natten, och såg verkligen fram emot att spela det nu, men så hade ja tankat ner expansionen!!..? Så nu måste ja tanka hem det vanliga för att kunna spela, och det är på 4.16GB!!!!!! 🙂 Fan också! 😆
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Jag vill klaga på folk som missförstår helvetet... 😕 😕 Ja... Just det... Faen också för... de.
funky monk Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 (redigerat) Jag vill klaga på folk som använder uttrycket "word" här på forumet. Snälla lägg ner uttrycket om du inte är: * En svart rappare som bor i the projects * En svensk rappare som rappar på engelska Lägg ner uttrycket extra fort om du dessutom är: * över 16 år * inte vill bli utskrattad av oss andra som har surfat på hiphop vågen ett tag Lägg verkligen, verkligen ner uttrycket om du är: * över 30 år Det är bara så lamt så det inte är sant. Extra fånigt blir det när ni försöker förklara uttrycket för varandra och skriver saker som word = ord på engelska 😉😆 Svårt att förklara men det blir lite som weird Al's , fast på riktigt. 😆 puh, nu känns det genast bättre... Redigerat 18 december 2006 av funky monk
Tilly Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Jag vill klaga på att tjejen inte är hemma så jag inte får tömma... 😆
Tilly Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Jag vill klaga på folk som inte använder uttrycket "word" här på forumet. Snälla lägg ner uttrycket om du inte är: * En svart rappare som bor i the projects * En svensk rappare som rappar på engelska Lägg ner uttrycket extra fort om du dessutom är: * över 16 år * inte vill bli utskrattad av oss andra som har surfat på hiphop vågen ett tag Lägg verkligen, verkligen ner uttrycket om du är: * över 30 år Det är bara så lamt så det inte är sant. Extra fånigt blir det när ni försöker förklara uttrycket för varandra och skriver saker som word = ord på engelska 😉😆 Svårt att förklara men det blir lite som weird Al's , fast på riktigt. 😆 puh, nu känns det genast bättre... Word! Sorry, kunde inte motstå!!! 😄
Micke H Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Fan, du kom före mig! 😛 I så fall vill jag klaga på det! Att du var snabbare än mig! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.