Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Men va!?!? Varför klagar ingen!! Dehär gillar jag inte!!
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag tycker att det är bedrövligt att dom inte kan bygga en rondell vid statoilmacken...
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 jag tycker de e jobbigt att man inte kan skriva med mindre än 30 skeunders mellanrum!
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag tycker att det är bedrövligt att dom inte kan bygga en rondell vid statoilmacken... Fan, har ni Statoil i Åsele? Trodde alla tankade hos "Bengts Rapsolja/Data och Hundpassning!"
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag tycker att det är bedrövligt att dom inte kan bygga en rondell vid statoilmacken... Fan, har ni Statoil i Åsele? Trodde alla tankade hos "Bengts Rapsolja/Data och Hundpassning!" ...fast Statoil brann upp en gång i tiden. Mitt under marknaden för några år sedan. Då vart det lite action.
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Mitt under marknaden? I det där sjöslaget ni kallar marknad så blir man ju fundersam huruvida den var anlagd eller ej..
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Mitt under marknaden? I det där sjöslaget ni kallar marknad så blir man ju fundersam huruvida den var anlagd eller ej.. 😠 😱 Normalt händer det ingenting här i Åsele men på marknaden så händer det allt. Man tycker att det är småroligt.. Edit: Sorry. nu blev det OT Redigerat 17 juli 2005 av Grahn
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag vill klaga på alla som skriver OT i OT trådar....
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag vill klaga på alla som skriver OT i OT trådar.... DU SKALL VETA HUT!
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Mitt under marknaden? I det där sjöslaget ni kallar marknad så blir man ju fundersam huruvida den var anlagd eller ej.. 😄 Det äe väll klart den var! Att du ens vågar tro någe annat! Helt klart! Det var ett "gammalt kylskåp" som var brandorsaken. 😱
Neosus Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 ...jag vill klaga på alla som skriver OT i OT trådar.... DU SKALL VETA HUT! Jo ja vet! 😱
Pico Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Mitt under marknaden? I det där sjöslaget ni kallar marknad så blir man ju fundersam huruvida den var anlagd eller ej.. 😄 Det äe väll klart den var! Att du ens vågar tro någe annat! Helt klart! Det var ett "gammalt kylskåp" som var brandorsaken. 😱 Ja men just det... "Kylskåpet" 36 år gammal, tidigare straffad.
Sonnert Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 här har vi rondell, Statoil och Lild på samma ställe. HA! ja! exakt samma ställe. skitjobbigt
Per_a_55 Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Fan vad ni är dåliga på att gnälla! Min gamla ytterdörr gläller til och med bätre än er. Dåde högre och med mera inteligens i siina gnällningar............... YTTERDÖRR? Det var det sämsta substitut du kunde komma på va k9? Skärp dig om du skall gnälla!!!
Neosus Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Jag vill klaga på Inga som aldrig lagar mat till mig.... 😱😏😄
Per_a_55 Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Jag vill klaga på Inga som aldrig lagar mat till mig.... 😄😲😛 Vad är det nu för fel på Inga då? Du kan väl steka några kottar själv om hon inte vill laga mat till ett bortskämt barrträd!
Pazo Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 NEE! Jag skryter aldrig lagom! Gör de hellst för mkt!! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.