Neosus Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 JAG HATAR MR. MUSIC!! 😎 ..vars ska jag lägga alla cd-skivor? 😛
Danabacken Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 FANHELVETEKUKFITTABÖGASBALLESNOPPRUNKBÖGFJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
musik (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Jag klagar på denna tråd som jag tycker är helt onödig!! 🥰
Micke H Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Jag klagar på denna tråd som jag tycker är helt onödig!! 😱 Jag tycker du är helt onödig! Vem fan behöver musik????? 😄 Fast...utan musik skulle inte detta forum finnas... 😳 ...vad pratade vi om?
Christofer Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Jag klagar på denna tråd som jag tycker är helt onödig!! 😄 Jag tycker du är helt onödig! Vem fan behöver musik????? 😄 Fast...utan musik skulle inte detta forum finnas... 🙂 ...vad pratade vi om? 😎 Dig och ditt korta hår 😆😉
Christofer Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 jag hatar mitt liv 🙂 eller den totala avsaknaden av liv 🙂
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Hej! Är det här man reklamerar? 😆 Reklamera är för töntar och folk som är missnöjda med nån vara... 😆
Sonnert Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Hej! Är det här man reklamerar? 😎 Reklamera är för töntar och folk som är missnöjda med nån vara... 😉 Jag har reklamerat idag! 😛😄😎😎😠😠
allansson Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Jag tycker att alla skriver allt för lite skräp i OT-tråden... jag hinner skriva inlägg i alla aktuella trådar och ändå har ingen hunnit svara 😉
Bone Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 HELVETES JÄVLA SKITDATOR. Från och med idag så hatar jag Komplett.se. Måste ändra ASIO:n var 20 min för att datorn segar ihop och börjar tokdista. JAG BLIIIIR GALEN AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Overkill Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 HELVETES JÄVLA SKITDATOR. Från och med idag så hatar jag Komplett.se. Måste ändra ASIO:n var 20 min för att datorn segar ihop och börjar tokdista. JAG BLIIIIR GALEN AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Hur låter en distad dator? 😎😎
Bone Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Precis tvärtemot vad en odistad dator låter som, fattar du väl!
Overkill Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Precis tvärtemot vad en odistad dator låter som, fattar du väl! 😎
Christofer Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Jag tycker att alla skriver allt för lite skräp i OT-tråden... jag hinner skriva inlägg i alla aktuella trådar och ändå har ingen hunnit svara 😄 de bevisar bara att de finns folk med ett liv på de här ställer 🙂
Sonnert Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Det är 31 grader varmt i butiken... FATTA DET!!!!#!¤!"¤11one 😱😆😱😆🙁🙂
Umemagnus Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 aaaAAAAAARRRRGHHHHHHHHhhhhhh..... (ja, i största allmänhet, då)
allansson Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 Den hät tråden innehåller så j*vla många I-lands problem... 😳 Kom på nån uppfinning eller nåt sånt (än en gång full och deprimerad)
Micke H Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 JÄVLA SKIT!! 😛 Vad har skiten någonsin gjort dig egentligen? Lämna skiten ifred!!! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.