Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 😏 om du slutar med de så är de ingen som säger de!!!!!!!! 😠 Om du inte klagar, så är det ingen som behöver lyssna på ditt gnäll!!! *GNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL* 😠 JAG VILL GNÄLLA!!!!!!!!!!! 😠 *GNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL* 😄 horror!!!! 😱
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag hatar att du säger horror hela tiden. Varför blir du så rädd för minsta lilla sak, din fegis!!!!!!! 😏😠
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag hatar att du säger horror hela tiden. Varför blir du så rädd för minsta lilla sak, din fegis!!!!!!! 😏😠 skit i de du din korthåriga snorunge!!!! 😠
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag hatar att du säger horror hela tiden. Varför blir du så rädd för minsta lilla sak, din fegis!!!!!!! 😏 😠 skit i de du din korthåriga snorunge!!!! 😠 Din ********************* och ********** ***** ** och så *****! Du är så ***** och **** därför att ******!!!!!!!!! 😠
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag hatar att du säger horror hela tiden. Varför blir du så rädd för minsta lilla sak, din fegis!!!!!!! 😏 😛 skit i de du din korthåriga snorunge!!!! 😠 Din ********************* och ********** ***** ** och så *****! Du är så ***** och **** därför att ******!!!!!!!!! 😳 TACK 😄😄😄 JAG ÄLSKAR DIG
Danabacken Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Väx upp! 😆 Väx själv ditt lata helvete 😉 Jaså, ska du hoppa på mig nu också eller?! 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Väx upp! 😆 Väx själv ditt lata helvete 😉 Jaså, ska du hoppa på mig nu också eller?! 😄 sorry, jag har ont i huvudet och då blir jag alltid iriterad på allt och alla 😆 JAG HATAR ATT HA ONT I HUVUDET 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 DIN MAMMA JOBBAR INTE HÄR 😎 så sant så min vän 🙂 hon jobbar på dagis
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag är så jävla störd på Lynxo's signatur!! hahaha 😄 då är vi tre 😆
Pelle Rylander Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag är så jävla störd på Lynxo's signatur!! hahaha 😆 då är vi tre 😏 😄😄 Och Tbruce, som tar upp halva inläggen.... 🙂
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag är så jävla störd på Lynxo's signatur!! hahaha 😄 då är vi tre 😏 😄🙂 Och Tbruce, som tar upp halva inläggen.... 🙂 ? 😆
Pelle Rylander Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag är så jävla störd på Lynxo's signatur!! hahaha 😄 då är vi tre 😏 😄🙂 Och Tbruce, som tar upp halva inläggen.... 🙂 ? 😆 Tbruce signatur!
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) Jag hatar hip-hop 😆 😛 Why? 😎 I'ts fuckin shit 😄😄 Heavy metal forever!!!!!! 🙂 Redigerat 28 april 2006 av Christofer
Danabacken Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag hatar hip-hop 😆 😛 Why? 😎 I'ts fuckin shit 😄😄 Heavy metal forever!!!!!! 🙂
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag hatar hip-hop 😛 😄 Why? 🙂 I'ts fuckin shit 😄🙂 Heavy metal forever!!!!!! 😎 som sakt... detta är Kerry King från Slayer 😄😄 (min gud) 😆
Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag hatar hip-hop 😛 😄 Why? 🙂 I'ts fuckin shit 😄🙂 Heavy metal forever!!!!!! 😄 som sakt... detta är Kerry King från Slayer 😄🙂 (min gud) 😆 Jag hatar HEAVY METAL och HIP HOP! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.