Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 (redigerat) jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Redigerat 5 april 2006 av Christofer
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då?
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 (redigerat) jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? vet inte men för mig är de precis tvärtom, jag ser äldre ut än vad jag är 🙂 Redigerat 5 april 2006 av Christofer
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 🙂 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 🙂
Christofer Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 😛 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 😳 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!!
Itzhak Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 fan vad det suger med personer som startar en tråd och ber om synpunkter, men sedan inte bryr sig som att vare sig kommentera eller tacka alla andra som försöker hjälpa.
Christofer Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 fan vad jag är tröt på alla som klagar på att jag lyssnar på Pantera 😳😛😄😉😛😄😠😠
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 😛 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 😳 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting!
Christofer Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 😛 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 😳 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting! de är sant men de är inte tort som ditt
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 😄 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 😱 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting! de är sant men de är inte tort som ditt Köp ett nytt jävla ljudkort till mig då! Och lyssna sedan på min riktiga stärkare! Både jävligt elakt och klart och tydligt vad man spelar! Man kan spela mörkt utan att det låter som om du kopplat in en motorsåg genom en distpedal!
Christofer Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 🙂 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 🙂 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting! de är sant men de är inte tort som ditt Köp ett nytt jävla ljudkort till mig då! Och lyssna sedan på min riktiga stärkare! Både jävligt elakt och klart och tydligt vad man spelar! Man kan spela mörkt utan att det låter som om du kopplat in en motorsåg genom en distpedal! köp ett själv ditt lata helvete... tycker du att mitt gitarrljud låter som en motorsåg genom en distpedal?
Micke H Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 🙂 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 🙂 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting! de är sant men de är inte tort som ditt Köp ett nytt jävla ljudkort till mig då! Och lyssna sedan på min riktiga stärkare! Både jävligt elakt och klart och tydligt vad man spelar! Man kan spela mörkt utan att det låter som om du kopplat in en motorsåg genom en distpedal! köp ett själv ditt lata helvete... tycker du att mitt gitarrljud låter som en motorsåg genom en distpedal? Men lär dig stava för i helvete! Det är stor bokstav i början av varje mening!
Christofer Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 (redigerat) jag hatar att vara 17 jag vill vara 18 så jag kan gå och kolla Malmsteen på Bärns (eller hur de stavas) Berns.. Jag är betydligt äldre än så men ser enligt andra ut som sjutton.. Kommer jag in då? Pröva med ett ID-kort vet jag. 😄 För att hålla sig on topic (i en off topic-tråd...): JAG HATAR ER ALLA! Sådär. 😄 jag hatar ditt gitarrljud!!!!! de är så fucking tort!!!! Jag hatar ditt gitarrljud! Det är så mycket dist att man inte hör någonting! Förlåt så in i helvet att jag kör med dubbla pedaler 😆 och har min EQ som JAG vill!!!! Redigerat 6 april 2006 av Christofer
Per_a_55 Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) Jag hatar att min nya jävla dubbla boxermottagare med hårddisk har så jävla dålig mottagare att jag inte kan se SVT (om jag nu skulle vilja det) edut: jag hatar att jag inte kan stafva Redigerat 7 april 2006 av Per_a_55
Dark Of Light Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Jag hatar att min nya jävla dubbla boxermottagare med hårddisk har så jävla dålig mottagare att jag inte kan se SVT (om jag nu skulle vilja det) edut: jag hatar att jag inte kan stafva Här.. Ta en virre, det är bara skit på TV ändå...
Pazo Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 JAG HATAR METALLICA Bara för det tycker jag du borde bli bannlyst i längsta tråden... 😱
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 JAG HATAR METALLICA Bara för det tycker jag du borde bli bannlyst i längsta tråden... 😆 jag kanske borde ha fördjupat mig i mitt uttalande: Jag hatar Metallica för att dom stämmde fansen och för att dom är giriga...... dom har gjort nåra riktit bra låtar
Christofer Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut)
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) det går inte att skriva 15 poster på en minut...
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) Förlåt då. Vill du att hag ska lämna ditt band? Nä just det 😆
Christofer Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) det går inte att skriva 15 poster på en minut... sorry så in i helvete 😆 jag menar när man bara skriver för skrivandets skull och inte för att man faktist har nått att säga
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) det går inte att skriva 15 poster på en minut... sorry så in i helvete 😆 jag menar när man bara skriver för skrivandets skull och inte för att man faktist har nått att säga Är du arg på riktigt? 😄😎😄😄😎
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) det går inte att skriva 15 poster på en minut... Haha 😆
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 JAG HATAR NÄR FOLK SPAMMAR (mer än 15 poster per minut) det går inte att skriva 15 poster på en minut... sorry så in i helvete 😆 jag menar när man bara skriver för skrivandets skull och inte för att man faktist har nått att säga 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.