Jump to content
Annons

Klagande klagomålstråden


Gäst

Recommended Posts

Nä föresten!

Linus är inte alls välkommen i Alingsåsare-tråden u0102.gif

Vad skulle jag där att göra? 😕

Din mamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 957
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vill klaga på denna tråden. Den är tråkig och irrelevant.

Ta bort!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaa!

klagomålstråden är vid liv igen! 🥰

Va fan ska du komma hit och försöka vara glad för? Nu fick du mig på dåligt humör igen, din jävla ********************************************************************************

***!

...puh... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaa!

klagomålstråden är vid liv igen! 😏

Bra!!!!

Då vill jag klaga på mig själv för att jag ödslar min tid på att skriva/läsa i denna tråd 😏

Och jag vill klaga på att du påpekar att du klagar i onödan... va f*n ska det va bra för? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaa!

klagomålstråden är vid liv igen! 😏

Bra!!!!

Då vill jag klaga på mig själv för att jag ödslar min tid på att skriva/läsa i denna tråd 😏

Och jag vill klaga på att du påpekar att du klagar i onödan... va f*n ska det va bra för? 😏

detdär var väl onödigt?! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

din jävla ********************************************************************************

***!

Äh! Du din...

*viftar med knytnäven*

Muckar du gräl eller? Pratar du med mig? Kom hit så ska jag sparka ditt arsle så hårt att du får byta postnummer! 😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

din jävla ********************************************************************************

***!

Äh! Du din...

*viftar med knytnäven*

Muckar du gräl eller? Pratar du med mig? Kom hit så ska jag sparka ditt arsle så hårt att du får byta postnummer! 😠😳

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bone Postat: 31 March 2006, 16:11 

Skitdag. Jävla skitdag. Fredagar ska ju vara bra. Men den här dagen liknar mest en hög med bajs. 

Men kan du inte polera bajset så det fiiint då? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag har kommit fram till att alla som skriver här (förutom jag då) är rena riktigt jävla fula arslen som inte kan skilja ett gitarrsolo från ett keyboardsolo. Jag får kräkreflexer bara jag ser vilken jävla crap ni skriver. Vad är ni höga på egentligen?

...April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag har kommit fram till att alla som skriver här (förutom jag då) är rena riktigt jävla fula arslen som inte kan skilja ett gitarrsolo från ett keyboardsolo. Jag får kräkreflexer bara jag ser vilken jävla crap ni skriver. Vad är ni höga på egentligen?

...April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! 😎

hela den här jävla tråden är ett aprilskämt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag har kommit fram till att alla som skriver här (förutom jag då) är rena riktigt jävla fula arslen som inte kan skilja ett gitarrsolo från ett keyboardsolo. Jag får kräkreflexer bara jag ser vilken jävla crap ni skriver. Vad är ni höga på egentligen?

...April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! 😎

hela den här jävla tråden är ett aprilskämt 🙂

äh håll käften jag tycker du är alldeles för kulturmedveten för att hänga här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...