Danabacken Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 AHHHHHH jävla dator den piper fortfarande felkod. dudidudidudi illa 😆
Eternal Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Jag vill klaga på min sångröst! Varför föddes jag sån här?
Pazo Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Jag vill klaga på min sångröst! Varför föddes jag sån här? TA DIG SAMMAN PÖJK!
Eternal Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Jag vill klaga på min sångröst! Varför föddes jag sån här? TA DIG SAMMAN PÖJK! Ja, jag gör ett sista försök i samband med en julskiva!
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hej! Är det här avdelningen för klagomål, gräl eller förolämpningar? Då vill jag beställa tid för klagomål i fem minuter. 😆 :musik
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Är det här avdelningen för klagomål, gräl eller förolämpningar? Ja! Jaaa! JAAAAA! ALLT!! Så försvinn innan jag skickar din mamma på dig!
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 JAG KLAGAR PÅ ALLT OCH ALLA SOM KLAGAR PÅ ANDRA FÖR ATT DOM E FÖRBANNADE. 😳 . sEN KLAGAR JAG PÅ MIN BROR FÖR ATT HAN SKRIVER SOM EN GRIS OCH ANVÄNDER MITT KONTO IBALND HÄR PÅ FORUMET!
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 sEN KLAGAR JAG PÅ MIN BROR FÖR ATT HAN SKRIVER SOM EN GRIS OCH ANVÄNDER MITT KONTO IBALND HÄR PÅ FORUMET! Kunde inte låta bli att garva högt... Var det din bror som skrev det där? 😛
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 sEN KLAGAR JAG PÅ MIN BROR FÖR ATT HAN SKRIVER SOM EN GRIS OCH ANVÄNDER MITT KONTO IBALND HÄR PÅ FORUMET! Kunde inte låta bli att garva högt... Var det din bror som skrev det där? 😎 😛
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 sEN KLAGAR JAG PÅ MIN BROR FÖR ATT HAN SKRIVER SOM EN GRIS OCH ANVÄNDER MITT KONTO IBALND HÄR PÅ FORUMET! Kunde inte låta bli att garva högt... Var det din bror som skrev det där? 😳
Per_a_55 Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ge fan i att klaga på bröder, jag har ingen bror, bara en dum syster.
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ge fan i att klaga på bröder, jag har ingen bror, bara en dum syster. 🙂
Per_a_55 Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ge fan i att klaga på bröder, jag har ingen bror, bara en dum syster. 🙂 Ja, klaga på henne då!!!!
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ge fan i att klaga på bröder, jag har ingen bror, bara en dum syster. 🙂 Ja, klaga på henne då!!!! Klagsyster!! 😕
claypool Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Ett strort jävla gnäll på trängselavgifter!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sonnert Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) skit i det 😳 det ska bli så in i helvetes skönt och träna sedan! 😆 skit också jag stavade fel 😳 Redigerat 17 januari 2006 av Sonnert
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.