Jump to content
Annons

Klagande klagomålstråden


Gäst

Recommended Posts

Annons
  • Svar 957
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

.. fan vad jag hatar att en jävla kärringjävel till granne ska stå och röka på sin balkong snett under min lägnhet, så att hennes äckliga jävla cigarettrök ska smyga in i min lägenhet, och lukta FAN. Det luktar speciellt här inne i studion där luften inte rör sig lika mkt.. ARGH! Borde vara förbjudet att röka på balkonger...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Moonshine (oregistrerad)

Jag klagar på att jag har ett jobb...det betyder ju för fan att jag måste gå upp imorgon!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har en platta minus 6 öl kvar 😉

Bara 6...

edit: eller 18? 😮

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

DET var mesigt Pazo!  Lite rejält GNÄLL vill vi ha.

Men jag har ju egentligen inget å gnälla över gnäller mest för att Linus sa att jag skulle.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vad mesigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
.. fan vad jag hatar att en jävla kärringjävel till granne ska stå och röka på sin balkong snett under min lägnhet, så att hennes äckliga jävla cigarettrök ska smyga in i min lägenhet, och lukta FAN. Det luktar speciellt här inne i studion där luften inte rör sig lika mkt.. ARGH! Borde vara förbjudet att röka på balkonger...

/Daniel

Hu, det där vet jag precis hur det är, har samma problem med min nya lägenhet. Och sen har de mage att ringa hyrsvärden och klaga på att jag har trummor i lägenheten, det är för fan ett elektroniskt set 😄 Att jag sen drar på lite volym ibland kan de väl leva med.. Tydligen nån som hade ringt och klagat på trumspel under kvällen i förrgår också. Att det dessutom var gitarrist och basist här och öste på behöver de inte veta 😄

Vafan ska man med grannar till? De bara stör ju.. Fittgrannar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...