Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan jevla studenttider man ska börja festa på!!...Ska man komma in nånstans så måste man ju fan börja å supa vid 17.00 för att sen vara i stan vid 21 eller någe...så jälla tidigt! 😐

Annons
  • Svar 957
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

.. fan vad jag hatar att en jävla kärringjävel till granne ska stå och röka på sin balkong snett under min lägnhet, så att hennes äckliga jävla cigarettrök ska smyga in i min lägenhet, och lukta FAN. Det luktar speciellt här inne i studion där luften inte rör sig lika mkt.. ARGH! Borde vara förbjudet att röka på balkonger...

/Daniel

Postat

.. nu har det fan stinkt rök i lägenheten fyra-fem gånger under kvällen.. Dessutom sitter det juh kvar ett bra tag.

Får man verkligen göra så här?!

Bah!

/Daniel

Moonshine (oregistrerad)
Postat

Jag klagar på att jag har ett jobb...det betyder ju för fan att jag måste gå upp imorgon!

Postat

Shit ölen är slut. Jävla helvete!

Postat (redigerat)
jag har en platta minus 6 öl kvar 😉

Bara 6...

edit: eller 18? 😮

Redigerat av Per_a_55
Postat

DET var mesigt Pazo! Lite rejält GNÄLL vill vi ha.

Postat
DET var mesigt Pazo!  Lite rejält GNÄLL vill vi ha.

Men jag har ju egentligen inget å gnälla över gnäller mest för att Linus sa att jag skulle.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vad mesigt!

Postat

FY FAN VILKEN JÄVLA DAG JAG HAR HAFT PÅ JOBBET!

Postat
DET var mesigt Pazo!  Lite rejält GNÄLL vill vi ha.

Men jag har ju egentligen inget å gnälla över gnäller mest för att Linus sa att jag skulle.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vad mesigt!

Men tyst!!!

Jävla fitthelvete algebran ska vara!

• 2 veckor senare...
Postat
.. fan vad jag hatar att en jävla kärringjävel till granne ska stå och röka på sin balkong snett under min lägnhet, så att hennes äckliga jävla cigarettrök ska smyga in i min lägenhet, och lukta FAN. Det luktar speciellt här inne i studion där luften inte rör sig lika mkt.. ARGH! Borde vara förbjudet att röka på balkonger...

/Daniel

Hu, det där vet jag precis hur det är, har samma problem med min nya lägenhet. Och sen har de mage att ringa hyrsvärden och klaga på att jag har trummor i lägenheten, det är för fan ett elektroniskt set 😄 Att jag sen drar på lite volym ibland kan de väl leva med.. Tydligen nån som hade ringt och klagat på trumspel under kvällen i förrgår också. Att det dessutom var gitarrist och basist här och öste på behöver de inte veta 😄

Vafan ska man med grannar till? De bara stör ju.. Fittgrannar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.