Pazo Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Jävla fitta som stängde av alla tvättmaskiner för tidigt!!! Kläderna mina var skit blöta när jag fick ta ut dem!!...Fick stå och vrida ut de mesta v vattnet för hand! Men likt förbaskat! när jag hängde upp kläderna i rummet så börjar de droppa! så jag fick ta reklam tidningar å lägga under! Men ett par byxor han ändå droppa i en haltimme rakt ner i en av mina skor!!!! 😛🙂 ... Å jag kommer få stå ut med det jävla droppljudet hela fucking natten!! Fucking tvättskit!!! 🙂😠😱
Pazo Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 SLog i amrbågen mot armstödsjäveln när jag spela lite lufttrummor!!! FAN!!!
Per_a_55 Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 GRAHN O PER! Kom hit! NI SKA SJUNGA NU!! Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu...... Nu orkar jag fan inte gapa mer, det är så djävla tradigt när inte Grahn är med!
denton (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 (redigerat) Jävla fitta som stängde av alla tvättmaskiner för tidigt!!! Kläderna mina var skit blöta när jag fick ta ut dem!!...Fick stå och vrida ut de mesta v vattnet för hand! Men likt förbaskat! när jag hängde upp kläderna i rummet så börjar de droppa! så jag fick ta reklam tidningar å lägga under! Men ett par byxor han ändå droppa i en haltimme rakt ner i en av mina skor!!!! 😆 ...Å jag kommer få stå ut med det jävla droppljudet hela fucking natten!! Fucking tvättskit!!! 🙂 😠 😱 Gör som min polare när vi pluggade i Uppsala, han sket i centrifugen i den gemensamma tvättstugan. Redigerat 18 september 2005 av denton
Per_a_55 Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Jävla fitta som stängde av alla tvättmaskiner för tidigt!!! Kläderna mina var skit blöta när jag fick ta ut dem!!...Fick stå och vrida ut de mesta v vattnet för hand! Men likt förbaskat! när jag hängde upp kläderna i rummet så börjar de droppa! så jag fick ta reklam tidningar å lägga under! Men ett par byxor han ändå droppa i en haltimme rakt ner i en av mina skor!!!! 😕 😉 ...Å jag kommer få stå ut med det jävla droppljudet hela fucking natten!! Fucking tvättskit!!! 😄 😠 😱 Gör som min polare när vi pluggade i Uppsala, han ske i centrifugen i den gemensamma tvättstugan.
Pazo Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Jävla fitta som stängde av alla tvättmaskiner för tidigt!!! Kläderna mina var skit blöta när jag fick ta ut dem!!...Fick stå och vrida ut de mesta v vattnet för hand! Men likt förbaskat! när jag hängde upp kläderna i rummet så börjar de droppa! så jag fick ta reklam tidningar å lägga under! Men ett par byxor han ändå droppa i en haltimme rakt ner i en av mina skor!!!! 😄 😄 ...Å jag kommer få stå ut med det jävla droppljudet hela fucking natten!! Fucking tvättskit!!! 🙂 😄 😱 Gör som min polare när vi pluggade i Uppsala, han ske i centrifugen i den gemensamma tvättstugan. han ske? 😄
Pazo Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 JÄvla armstöd också! Har fna ont i skitarmbågen för att jag slagit i den mot armstödet när jag lufttrummat! 😄
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Varför är ni inte vakna för? Kom hit! På momangen! 😆😆😄
Per_a_55 Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Varför är ni inte vakna för? Kom hit! På momangen! 😆😆😄 Gnäll lagom, vi är ju här för helvete!
denton (oregistrerad) Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Jävla fitta som stängde av alla tvättmaskiner för tidigt!!! Kläderna mina var skit blöta när jag fick ta ut dem!!...Fick stå och vrida ut de mesta v vattnet för hand! Men likt förbaskat! när jag hängde upp kläderna i rummet så börjar de droppa! så jag fick ta reklam tidningar å lägga under! Men ett par byxor han ändå droppa i en haltimme rakt ner i en av mina skor!!!! 😆 😆 ...Å jag kommer få stå ut med det jävla droppljudet hela fucking natten!! Fucking tvättskit!!! 😄 😠 😱 Gör som min polare när vi pluggade i Uppsala, han ske i centrifugen i den gemensamma tvättstugan. han ske? 😳 SKET skulle det vara men fick en släng av dyslexsin där
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Varför är ni inte vakna för? Kom hit! På momangen! 😮 😮 🙂 Gnäll lagom, vi är ju här för helvete! Det är ni ju inte alls! 4 besökare läser denna tråd (2 gäster och 0 anonyma besökare) ...och till råga på allt kan forumservern inte räkna! 😮
Per_a_55 Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Varför är ni inte vakna för? Kom hit! På momangen! 😛 😛 😠 Gnäll lagom, vi är ju här för helvete! Det är ni ju inte alls! 4 besökare läser denna tråd (2 gäster och 0 anonyma besökare) ...och till råga på allt kan forumservern inte räkna! 😉 Det är jag väl för helvete visst det, det är ju du som inte är här!
Linus Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Varför är ni inte vakna för? Kom hit! På momangen! 😛 😛 😠 Gnäll lagom, vi är ju här för helvete! Det är ni ju inte alls! 4 besökare läser denna tråd (2 gäster och 0 anonyma besökare) ...och till råga på allt kan forumservern inte räkna! 😉 Det är jag väl för helvete visst det, det är ju du som inte är här! 😮 JAG ÄR HÄR! 🙁
Pazo Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Jälla skit alltså! VIll ha en branfilm att titta på men jag kommer inte på någon!!!
Lindeberg Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jag vill klaga på P3 Dans som körde 35 minuter drum'n'bass-Seba-mix igår. Sämsta skräp jag har hört. Drum'n'bass är verkligen dansmusikens tröttaste genre.
Jocke Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 4 besökare läser denna tråd (2 gäster och 0 anonyma besökare) ...och till råga på allt kan forumservern inte räkna! 😉 Och 2 medlemmar. 🙂 Trodde du kunde räkna. 🙂
Pazo Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 FAN JAG ÄR JÄBLIG HUNGRIG MEN PIZZAN TAR ¤= MINUTER ATT KOMMA HIT 😛😆
Danabacken Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Fan! Helvete va ja e hungrig!! 🙁 MATA MIG!!! 🙂
Per_a_55 Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Fan vad jag hatar: Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic
Danabacken Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Fan vad jag hatar: Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic Shut up, or i'll kick your ass! 😐
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.