Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 *2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 2 medlem(mar): Danabacken, lavrell* Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 *1 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 1 medlem(mar): Danabacken* Vill ingen bråka med mig? 😆😠😠
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Bråka? Din klantskalle, här klagar vi! Vi bråkar inte - det är för mesigt!
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja!
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller?
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Men hallå?! 😳 Det är inte vinter än för fan!!! 😆
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född?
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född? Jag är en massa år äldre än dig, så de så! 😆 Redigerat 1 september 2005 av Danabacken
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född? Jag är en massa år äldre än dig, så de så! 😆 Än mig också? Då är du fan död ju....
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född? Jag är en massa år äldre än dig, så de så! 😆 Än mig också? Då är du fan död ju.... Äsh! Knip näbb vetja! 😆
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född? Jag är en massa år äldre än dig, så de så! 😆 Än mig också? Då är du fan död ju.... Äsh! Knip näbb vetja! 😆 Mespotta, väx upp!
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Haha! Är du här igen, Lavrell!? 😆 Håll bara din skitiga mun! Klagar du på min närvaro nu också? 😠 Jag tycker du borde klaga på dig själv istället! Ut och rulla dig i snön vettja! Vilken jävla snö?!! 😠 Fattar du noll eller? Det undrar jag också 😳 hallå när är du född? Jag är en massa år äldre än dig, så de så! 😆 Än mig också? Då är du fan död ju.... Äsh! Knip näbb vetja! 😆 Mespotta, väx upp! Det har jag redan gjort, till skillnad från vissa andra här! 😆
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Ja, det är synd om dig som är färdigvuxen och inte blev bättre, vi andra har ju hoppet kvar i varje fall 😆
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Ja, det är synd om dig som är färdigvuxen och inte blev bättre, vi andra har ju hoppet kvar i varje fall 😠 😆
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Ja, det är synd om dig som är färdigvuxen och inte blev bättre, vi andra har ju hoppet kvar i varje fall 😉 😠 😄😆😄😆😄😆
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nej, det var kul o klaga lite på er nu, men nu ska ja hoppa i säng! HOPPAS NI DRÖMMER MARDRÖMMAR!!!! 😠😆😆😆 GONATTTTT!!! 😉😄
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 *2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 2 medlem(mar): Danabacken, PeZoX* Nämen sedär! nån mer som vill klaga!
Per_a_55 Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Nej, det var kul o klaga lite på er nu, men nu ska ja hoppa i säng! HOPPAS NI DRÖMMER MARDRÖMMAR!!!! 😠😆😆😆 GONATTTTT!!! 😉😄 Dito!
Danabacken Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jag klagar på att jag har data-kurs i skolan nu. HELVETEEEE!! JAG VIL GÅ HEM!!! 😄😉
Per_a_55 Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Jag klagar på att jag har data-kurs i skolan nu. HELVETEEEE!! JAG VIL GÅ HEM!!! 😎😆 Jamen då är det väl för helvete bara att gå hem då - TÖNT!
Pazo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Fan va mycket Reklam man ska få hela jävla tiden...
Per_a_55 Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Fan va mycket Reklam man ska få hela jävla tiden... Kan du komma ut genom dörren? I så fall har du väl för helvete inte fått så mycket reklam!
Neosus Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Fan va mycket Reklam man ska få hela jävla tiden... Kan du komma ut genom dörren? I så fall har du väl för helvete inte fått så mycket reklam! 😉 Exakt!! 😉 ...jag kommer inte äns IN genom dörren. Förbaskat oxå... 😕
Pazo Postat 4 september 2005 Postat 4 september 2005 Fan! Då räknas inte det dumma inlägget då!!! DÅ klagar jag på att inget komenterat min låt 😕
Nexustwins Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jag klagar på allt som inte är bra!! Som texten här ovan. 😠
Danabacken Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jag klagar på allt som inte är bra!! Som texten här ovan. Moget, xdjs. Jag klagar på att du skrev det!
Pazo Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jag fick en jävla fyra på knas inteligenstestet! !#=%(/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.