Katla (oregistrerad) Postat 31 augusti 2005 Postat 31 augusti 2005 Näe nu jävlar får ni lov att klaga lite. Fan! 😲 Hade en lärare i svenska sett den där meningen hade du blivit kraftigt underkänd. 😛 Dessutom finner jag det väldigt onödigt att du använder kraftuttryck i fåfänga försök att få din vilja igenom. 😄😆😉
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 HELVETE!!!!!! Jag klagar på att det är torsdag och inte fredag idag!! 🙂😄 Helvets jävla bajs-röv!!! Jag vill ha godis!! 🙂😠
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) *3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 3 medlem(mar): Danabacken, lavrell, Gote* Tjena lavrell, är du här för att klga lite, va? 🙂 Redigerat 1 september 2005 av Danabacken
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Jag blir så jävla förbannad på att jag inte kan bestämma mig vilket ljudkort jag ska köpa! 🙂 Fan i jävla helvetes I-landsproblemskit!!!!
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tjena lavrell, är du här för att klga lite, va? 🙂 Ja!, vaddårå? Klagar du på att jag gör det eller? 🙂 😄
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tjena lavrell, är du här för att klga lite, va? 😠 Ja!, vaddårå? Klagar du på att jag gör det eller? 🙂 🙂 Ja du! 😄😄
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tjena lavrell, är du här för att klga lite, va? 😄 Ja!, vaddårå? Klagar du på att jag gör det eller? 🙂 😠 Ja du! 😄😛 Jaha, ska det vara på det viset? 🙂 Då klagar jag på att du fan inte får nånting gjort just nu eftersom du bara sitter här och klagar! 😄
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Tjena lavrell, är du här för att klga lite, va? 😄 Ja!, vaddårå? Klagar du på att jag gör det eller? 🙂 😠 Ja du! 😄😛 Jaha, ska det vara på det viset? 🙂 Då klagar jag på att du fan inte får nånting gjort just nu eftersom du bara sitter här och klagar! 😄 Jag har visst bättre saker för mig, så de så! 😛
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) ...ugnspannkakan tog slut. HELVETE!!! 🙂 Rätt åt dig för fan! 😄 Jag hörde allt hur du klagade på Pannkakan igår! Klart som fan att han sätter sig på tvären! Blir så trött på alla dessa jävla människor som bara klagar hela jävla tiden! NÄE, DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!! EDIT: Alltså jag kan fan inte skriva på mitt nya Apple-tangentbord!! Måste fan maila och klaga på det där jävla skitföretaget! 🙂 Redigerat 1 september 2005 av lavrell
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 ...ugnspannkakan tog slut. HELVETE!!! 🙂 Rätt åt dig för fan! 😄 Jag hörde allt hur du klagade på Pannkakan igår! Klart som fan att han säter sig på tvären! Blir så trött på alla dessa jävla människor som bara klagar hela jävla tiden! NÄE, DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!! Du ska inte säga nåt om att klaga, för fan. DU KLAGAR JU SÅ JÄVLA HELVETES MYCKET SÅ ATT FÖR FAN MAN BLIR DÖV AV ALLT DITT KLAGANDE. Jag klagar mycket på att du klagar så mycket!! 🙂
lavrell Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 ...ugnspannkakan tog slut. HELVETE!!! 🙂 Rätt åt dig för fan! 😄 Jag hörde allt hur du klagade på Pannkakan igår! Klart som fan att han säter sig på tvären! Blir så trött på alla dessa jävla människor som bara klagar hela jävla tiden! NÄE, DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!! Du ska inte säga nåt om att klaga, för fan. DU KLAGAR JU SÅ JÄVLA HELVETES MYCKET SÅ ATT FÖR FAN MAN BLIR DÖV AV ALLT DITT KLAGANDE. Jag klagar mycket på att du klagar så mycket!! 🙂 Vaffan skyll dig själv din smurf! Det va du som bad mig klaga och så gjorde jag det och nu klagar DU? Världen är allt bra kostig! 😠
Neosus Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 ...ugnspannkakan tog slut. HELVETE!!! Rätt åt dig för fan! 🥰 Jag hörde allt hur du klagade på Pannkakan igår! Klart som fan att han säter sig på tvären! Blir så trött på alla dessa jävla människor som bara klagar hela jävla tiden! NÄE, DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!! Du ska inte säga nåt om att klaga, för fan. DU KLAGAR JU SÅ JÄVLA HELVETES MYCKET SÅ ATT FÖR FAN MAN BLIR DÖV AV ALLT DITT KLAGANDE. Jag klagar mycket på att du klagar så mycket!! 😠 Vaffan skyll dig själv din smurf! Det va du som bad mig klaga och så gjorde jag det och nu klagar DU? Världen är allt bra kostig! 😳 "Kostig"? Lär dig stavva för i helvete!!! 😠😠 Jag blir så arg på folk som inte duger till att stava rät!! 😠
Neosus Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Fan! Håll käften! 🥰 Hur i helvete ska jag kunna klaga då? 😠
Neosus Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 The Edge: Jag får sura uppstötningar av din avatar!!
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Fan! Håll käften! 🥰 Hur i helvete ska jag kunna klaga då? 😠 Klaga inte då, vafan! 😠
Neosus Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Fan! Håll käften! 🥰 Hur i helvete ska jag kunna klaga då? 😠 Klaga inte då, vafan! 😠 Joooo!! 😠
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 ...ugnspannkakan tog slut. HELVETE!!! Rätt åt dig för fan! 🥰 Jag hörde allt hur du klagade på Pannkakan igår! Klart som fan att han säter sig på tvären! Blir så trött på alla dessa jävla människor som bara klagar hela jävla tiden! NÄE, DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!! Du ska inte säga nåt om att klaga, för fan. DU KLAGAR JU SÅ JÄVLA HELVETES MYCKET SÅ ATT FÖR FAN MAN BLIR DÖV AV ALLT DITT KLAGANDE. Jag klagar mycket på att du klagar så mycket!! 😠 Vaffan skyll dig själv din smurf! Det va du som bad mig klaga och så gjorde jag det och nu klagar DU? Världen är allt bra kostig! 😳 Vadå jag?! 😠 Jag klagar fan inte alls de'..!!! 😠 Jag klagar på att du sa det!! 😠
dede Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Jaha forumets gnällspikar har visst hittat varandra. Lika äpplen faller aldrig långt från varandra!
The Edge Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 The Edge: Jag får sura uppstötningar av din avatar!! gött!! alltid retar den nån 🥰
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 The Edge: Jag får sura uppstötningar av din avatar!! gött!! alltid retar den nån 🥰 Det får jag med! 😠
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 (redigerat) URK! Vad vill han nu då?!! 😉 Luktar det eller? 🙂 Redigerat 1 september 2005 av Danabacken
Danabacken Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 Är Danabacken här och bråkar nu igen?? 😳😆 Har du problem med det eller?!! 😠 AAAARGH!!! 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.