Nikolaus Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 (redigerat) Bas sökes till soft rocklåt med inslag av elektroniska syntslingor. Låten kommer att ingå i en demo cd. Igengälld kan jag hjälpa till med sång till din låt. Redigerat 7 juli 2005 av Nikolaus
Tilly Postat 2 juli 2005 Postat 2 juli 2005 (redigerat) heter du verkligen "von knorring" i efter namn? 😉 Redigerat 2 juli 2005 av Roha
Boxcutter Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 kan du inte göra basen med dator då? trilogy är en bra bas vst
slaptap Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Bas sökes till soft rocklåt med inslag av elektroniska syntslingor. Låten kommer att ingå i en demo cd. Igengälld kan jag hjälpa till med sång till din låt. Var kan man höra låten? 😠
Nikolaus Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 (redigerat) Får man höra låten? så här låter Ask me (2 augusti 2005 Tar bort låten härifrån nu) Jag har baspålägg på gång men om något skulle stranda vet jag att ni är intresserade. Redigerat 2 augusti 2005 av Nikolaus
Nikolaus Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 heter du verkligen "von knorring" i efter namn? 🙂 Ja det är mitt "riktiga".
Nikolaus Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 kan du inte göra basen med dator då? trilogy är en bra bas vst Sökte efter hjälp för att jag hade fastnat och inte fick till det. Sökte också för att jag tycker det är roligt att blanda in andra personer i låtar och projekt.
Nexustwins Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 hej jag kan göra realistisk bas på dator gå in på min hemsida o lyssna
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.