Björn Olsberg Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 För en liten stund sedan var forumet nere i fem minuter, vilket berodde på att webbservern uppdaterades till en säkrare version. Vi passade också på att göra lite mer översättning till svenska under den personliga meddelandetjänsten, samt på sidan för nyregistreringar. Fortfarande återstår dock en del jobb.
Majken Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 Kan inte annat än instämma. Jag blev tvungen att jobba 5minuter idag tack vare Björns taskiga tajming. Usch och fy, inget mera sånt tack! 😏 /Majken
Björn Olsberg Postat 26 mars 2004 Trådstartare Postat 26 mars 2004 Kan inte annat än instämma. Jag blev tvungen att jobba 5minuter idag tack vare Björns taskiga tajming. Usch och fy, inget mera sånt tack! 😄 /Majken 😄
Carl_B Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Kan inte annat än instämma. Jag blev tvungen att jobba 5minuter idag tack vare Björns taskiga tajming. Usch och fy, inget mera sånt tack! 😄 /Majken Haha samma här ju! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.