Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har suttit ett tag nu å letat efter den där inställningen som gör att man kan bekräfta audio inspelningar innan dom sparas på disken. Så man slipper rensa slask tagningar i efterhand

Det fanns i Vst men jag hittar inte det i sx..

Snälla hjälp mig

😏

Tack

Annons
Postat
Hej!

Har suttit ett tag nu å letat efter den där inställningen som gör att man kan bekräfta audio inspelningar innan dom sparas på disken. Så man slipper rensa slask tagningar i efterhand

Det fanns i Vst men jag hittar inte det i sx..

Snälla hjälp mig

😏

Tack

Det enda jag känner till är att man på någotvis ska kunna ta bort filer i audiopoolen som inte används automatiskt.

Postat

Jo det vat jag hur det funkar 😳 men efter varje inspelning så ska det komma en slags bekräftelse på ifall jag vill behålla den tagningen eller slänga den. 😳 :blink:

Postat
eller? känns det för jobbigt?

Att vissa kommer med besserwisserkommentarer känns ganska jobbigt. 😳

Postat
eller? känns det för jobbigt?

Att vissa kommer med besserwisserkommentarer känns ganska jobbigt. 😎

kommentrarer som din, känns duktigt skitnödiga också.

självutnämnd forumpolis? synd att du blir ledsen. på det hela taget tror iallafall att min kommentar var mer konstruktiv än din.

även om min formulering inte faller dig i smaken så är frågan ärligt menad:

varför skulle det inte gå lika bra att "ångra" som att "bekräfta".

känns det bättre, andypandy?

Postat

men snälla.. ge dig... jag vet väl självklart att det e lika lätt att ångra.. men jag e intresserad ifall det komandot finns kvar då jag tycker att det är ett smidigt kommando.. puss i ljumsken.. <jimboo

Postat (redigerat)
kommentrarer som din, känns duktigt skitnödiga också.

självutnämnd forumpolis? synd att du blir ledsen. på det hela taget tror iallafall att min kommentar var mer konstruktiv än din.

även om min formulering inte faller dig i smaken så är frågan ärligt menad:

varför skulle det inte gå lika bra att "ångra" som att "bekräfta".

känns det bättre, andypandy?

Med tanke på hur uppretad du verkar vara, så måste jag erkänna att det känns bättre nu. 😎

Det är helt omöjligt att fatta att din fråga är ärligt menat, eftersom det är självklart att det inte är för jobbigt att trycka Ctrl-Z.

Uttryck dig vänligt i fortsättningen.

Redigerat av AndyPandy
Postat

Ärligt talat vi lägger ner den här tråden.. E s¨jukt trött på glännspikar ..ville bara veta ifall funktionen var borta eller inte.. men men schyssta <8snälla) svar.. Ha det alla glada... Mvh förmodligen en första och sista gångs besökare.. ciao

Postat
Med tanke på hur uppretad du verkar vara, så måste jag erkänna att det känns bättre nu. 😱

Uttryck dig vänligt i fortsättningen.

det där var visset skrivet, andypandy.

Postat

jimbo, enligt ditt första inlägg ville du ju inte behöva rensa slasktagningar i efterhand. om du också tycker att det är lika enkelt att radera direkt med ctrl+z så finns ju egentligen inte problemet.

puss på dig.

Postat

Nu kör jag SX1 så jag vet inte om detta ändrats till SX2, men ctrl+z tar ju inte bort slaskspår utan förpassar dom till papperskorgen i audiopoolen. Dom ligger alltså kvar på HD:n och tar upp plats om man inte tömmer papperskorgen manuellt.

Postat

Precis 🙂 ... Det skulle ju vara skönt att slippa ha dom där.. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.