Minkey-Monkey Postat 28 december 2003 Postat 28 december 2003 Har tänkt att gå en Hemmastudiokurs (helgkurs) på Chemical Works och undrar ifall någon gått den. Är kursen något att ha? Är även tacksam att höra från er som gått andra kurser, med positivt/negativt resultat! //M-M
pepe (oregistrerad) Postat 9 januari 2004 Postat 9 januari 2004 Hej M-M, jag har gått kursen på Chemical works och har bara positiva saker att säga. Den är mkt omfattande och behandlar de saker som vi hemmastudiopulare värkligen behöver hjälp med. Jag har haft stor nytta av den. Rekommenderas definitivt. 😄 PEPE
Ackelito Postat 10 januari 2004 Postat 10 januari 2004 Lyx med kurser! köp instrument för pengarna istället 🙂 just kidding! Jag ska söka till en ljudtekniker utbildning till sommarn, ska bli jäkla intressant, hoppas att man kommer in bara, tänkte försöka skaffa mig lite meriter innan dess, typ nån praktik inom musik.. Nog om mig, jag tycker att du ska kolla upp så mkt kurser som möjligt och sen välja den som fått bäst kritik, den kursen som täcker mest områden och ger bästa pedagogiska utlärningen ska du välja... Go for it! och lycka till.
Minkey-Monkey Postat 11 januari 2004 Trådstartare Postat 11 januari 2004 Nu har jag bokat en plats på kursen och väntar med spänning på få lära mig ALLT som behövs för att jag ska kunna jobba i min lilla hemmastudio! Meddelar senare hur det har gått! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.