ChrioN Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 (redigerat) Har lite beats som jag vill visa er. Kvalitén varierar ganska mycket då vissa är äldre än andra. Vissa mer minimalistiska än andra m.m. En sak har dom gemensamt och det är att dom tar slut på köttiga sätt. MP3 är formatet. Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.03mb (extremt saggit trumfill, ska fixas) Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.15mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.42mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.09mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 0.6mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.68mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.34mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.34mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - 1.58mb Your browser does not support the HTML5 audio tag - hehe, bonus 😎, 0.7mb Ett av beatsen råkade få en vers rap på sig, men bortse från detta bara. Jag orkar inte fixa det just nu. Redigerat 25 juni 2005 av ChrioN
Egghuvud Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Tja.. de låter väl helt okej. Jag tycker det är svårt att avgöra om de håller eller inte. De känns lite köttiga som du säger. Konstigt det där, direkt när det kom rap på (6:an) så blev det plötsligt mycket intressantare. Förmodar att man måste vara beats-letande för att man skall uppskatta det till fyllest. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.