Eliasson Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 (redigerat) Hepp! Har rotat lite bland mina undermood låtar och hittat en som jag körde fast på tidigare. Meloditorsk helt enkelt. Jag tänkte testa med en scratchar snubbe som dkulle lägga lite koola krejer på den, men det rann ut i sanden. Så om någon diggar groovet och känner inspirationen flöda så kör! Vore koolt att höra en rap över detta kanske...eller vad tror ni? Låten jag vill ha hjälp/feedback på med finns här; Your browser does not support the HTML5 audio tag vore grymt kul om nån pillar lite med den! skön midsommar på er! Redigerat 27 juni 2005 av Eliasson
Eliasson Postat 27 juni 2005 Trådstartare Postat 27 juni 2005 Vad skulle du tycka om lite spokenwords.. det är bara att testa! Jag kan inte riktigt tänka mig hur det skulle låta, därför vore det skoj att höra 😉
AndyPandy Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Det låter ju grymt skönt! Som din syokonsulent rekommenderar jag dig att börja rappa.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Svårt att rappa över detta. Lite för stökigt med alla 8 & 16-dels grejer. (men en snygg bakgrund). Dessutom är basen för otydlig för att att kuna flyta snyggt på, för att kunna rappa behövs en tydlig ryggrad i beatet & det finns inte här. Fast, bara för att jävlas så borde jag göra det ändå. Jag brukar ju hävda att jag kan rappa på vadsomhelst...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 Jag har spelat in en grej! Kan jag slänga upp det på demforumet?
Eliasson Postat 27 juni 2005 Trådstartare Postat 27 juni 2005 (redigerat) DannyCort : JES!! Fan va koolt! Släng upp det bara! -k9- , självklart! Jag är själv ute efter att förmedla inspiration och feeling med "undermood" projektet 😄 skriv på du! mejla gärna dikterna så kan jag kanske få lägga upp dom på min undermood sajt i samband med musiken 😆 Redigerat 27 juni 2005 av Eliasson
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 juni 2005 Postat 27 juni 2005 DannyCort : JES!! Fan va koolt! Släng upp det bara! Uppslängt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.