tomazopantera Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Hare t så bra. Tat lugnt, så ses vi snart igen... Tomas
Cloudsurfer Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Får ta och säga detsamma! Önskar alla på forumet en trevlig midsommar!
hackeman Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Ja för fan! Ha en ULTRASKÖN MIDSOMMAR hela högen!! Blir Båstad för min del. Nån mer?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Ha en oerhört trevlig midsommar allihopa! 😛
Egghuvud Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Har precis köpt tjugo biir i olika tappningar. De ligger på kylning. Sillen är inlagd, potatisen plockad jordgubbarna väntar på rensning, armborstet är laddat, grisen har fått på sig läppstift och....vänta nu ... he he förlåt glöm det där sista En studiofri helg tillönskas er alla. Sitt inte och nörda nu utan ut och njut av sommaren, kärleken och det svenskaste av allt. Den präktiga fyllan. 😛
hammagrella Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Har precis köpt tjugo biir i olika tappningar. De ligger på kylning. Sillen är inlagd, potatisen plockad jordgubbarna väntar på rensning, armborstet är laddat, grisen har fått på sig läppstift och....vänta nu ... he he förlåt glöm det där sista En studiofri helg tillönskas er alla. Sitt inte och nörda nu utan ut och njut av sommaren, kärleken och det svenskaste av allt. Den präktiga fyllan. 😛 Lita på det Egget! Gla da till er alla!
nkai Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Ja för tusan ha ni en trevlig midsommar ni som firar! 😄 Ta't lugnt med de alkoholhaltiga vätskorna! 😛
hackeman Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Bäst fyllefoto från morgondagen vinner nästa studiofestival - oavsett när/om/hur den blir !! 😛
nkai Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Nääääe det där är ju fusk! Måste vi som inte nyttjar alkohol verkligen skriva en låt då!? 😄😛
lavrell Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Glad midsommar och ta det lugnt med musiken (för mycket Gyllene Tider är inte bra för hälsan)... Skååååål!
Claes Holmerup Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Glad midsommar på er allihopa! 🙂 Jag brukar ju inte dricka en massa konstigheter, utan håller mig huvudsakligen till outspädd amerikansk Champagne. Elda inte på för häftigt. Dagen efter kommer ju varje gång... 😉😉 Själv ska jag förtsätta med den aktuella omgången testinspelningar av micar (14st modeller denna gång) dagen efter, så att ni får lite nya jämförelser att "njuta" av... 🙂 För den som inte kopplade riktigt, så är "amerikansk Champagne" synonymt med Coca-Cola... 😛
Per_a_55 Postat 23 juni 2005 Postat 23 juni 2005 Hm, - två backor gott & blandat öl - citronen står och drar i kylen - jordgubbar införskaffade - tre burkar matjesill klara - potatisen inköpt GOD JUL!
®offe Postat 24 juni 2005 Postat 24 juni 2005 Ha de så bra. Men vänta, det är ju för faan midsommar idag! ®
Neko Postat 24 juni 2005 Postat 24 juni 2005 Personligen tänker jag inte hoppa groda runt någon jättepenis, men fira ska jag göra. Grilla, fira en polares födelsedag och bara ha en trevlig stund rent allmänt! 😉
Diwic Postat 24 juni 2005 Postat 24 juni 2005 Midsommar...det sägs ju att man ska plocka sju sorters blommor, gå baklänges runt sju brunnar, och sedan gå direkt i säng utan att prata med någon, och sen lägga blommorna under kudden och somna...och om man då vaknar mitt i natten av att man är väldigt snuvig, ja då sägs det att man vet att man är allergisk! Anyway, jag har aldrig trott på sån där skrock. // David
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 och sedan gå direkt i säng utan att prata med någon Precis vad jag gjorde igår!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 - tre burkar matjesill klara Lägger du in den själv?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 - tre burkar matjesill klara Lägger du in den själv? Kom igen nu. Det tar ju för fan åtmistone tre månader...
Per_a_55 Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 - tre burkar matjesill klara Lägger du in den själv? Kom igen nu. Det tar ju för fan åtmistone tre månader... Ja, det är ena hala jävlar å få att ligga still.... 😱
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 - tre burkar matjesill klara Lägger du in den själv? Kom igen nu. Det tar ju för fan åtmistone tre månader... Ja, det är ena hala jävlar å få att ligga still.... Ligga sill, menar du?
Per_a_55 Postat 25 juni 2005 Postat 25 juni 2005 - tre burkar matjesill klara Lägger du in den själv? Kom igen nu. Det tar ju för fan åtmistone tre månader... Ja, det är ena hala jävlar å få att ligga still.... Ligga sill, menar du? Jo, så var det nog, men gott var det!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.