Jump to content
Annons

Hjälp 2.0


MarcusRombo (oregistrerad)

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Enligt en relativt säker källa skall det stå i dagens/gårdagens Smålands Posten/Smålands Tidningen att Marcus Rombo förlovat sig med Jenny Gustavsson. Skulle någon som bor i ett av dom områden som mottar någon av dessa tidningar, kunna kolla upp detta åt mig? Vore oerhört tacksam. Och även eventuellt fota/scanna den lilla notisen?

Den kan jag sedan visa upp för folk när jag är 60 och ensam och säga att; "När jag var ung var jag minsann förlovad jag! Inte så dumt, säg!"

Tack så hemskt mycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur ofta kommer smålandsposten ut? Min flickvän har fått för sig att få den eftersänd hit till Skåne, tror den kommer på fredagar...eller nåt...så i så fall kanske den inte nått hit än?

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hur ofta kommer smålandsposten ut? Min flickvän har fått för sig att få den eftersänd hit till Skåne, tror den kommer på fredagar...eller nåt...så i så fall kanske den inte nått hit än?

// David

Hum. Bra fråga. Jag väntar på att någon äkta smålänning ska hoppa in här snart och visa oss alla tillrätta!

Det var min farmor som ringde idag och berättade att hennes syster (som bor i Kullarp) hade läst i tidningen att Marcus Rombo förlovat sig med Jenny Gustavsson. Då frågade jag vad den "tidningen" hette och hon sa Smålands Tidningen, men efter att ha besökt deras hemsida drog jag slutsatsen att det måste vara en väldigt liten tidning, och troligtvis inte en dagstidning. Så då testade jag med Smålands Posten, och den verkade betydligt mer etablerad, så ajg antog att det var den. Man kan kolla upp familjenotiser på deras sida, men jag hittade inte något där. Det är därför jag behöver hjälp av någon som har denna tidning hemma hos sig 😉

Var är alla smålänningar när man behöver dom? 😉

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Alltså, nu är det lite svårt att avgöra om hackes svar var ironiskt eller ej, men jag kanske har varit lite otydlig? Det är ej jag som förlovat mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, nu är det lite svårt att avgöra om hackes svar var ironiskt eller ej, men jag kanske har varit lite otydlig? Det är ej jag som förlovat mig 😉

Det är ok. Jag har oxå svårt för att avgöra om jag är ironisk eller ej. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Alltså, nu är det lite svårt att avgöra om hackes svar var ironiskt eller ej, men jag kanske har varit lite otydlig? Det är ej jag som förlovat mig 🙂

Det är ok. Jag har oxå svårt för att avgöra om jag är ironisk eller ej. 😉

Haha 😉 Det är typ det enda problemet med message boards, spelar ingen roll om smileys används, det är svårt iaf 😄

MEN! Nu vill jag ha hjälp 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag hittade ingen online, men det finns väl fler än du som heter Marcus Rombo?

Ja, uppenbarligen :rolleyes:

Har kikat där redan, men ej hittat något. Det är därför jag behöver hjälp med att verifiera dom uppgifter jag fick. G.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ofta kommer smålandsposten ut? Min flickvän har fått för sig att få den eftersänd hit till Skåne, tror den kommer på fredagar...eller nåt...så i så fall kanske den inte nått hit än?

// David

Den kommer ut varje dag förutom söndagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hur ofta kommer smålandsposten ut? Min flickvän har fått för sig att få den eftersänd hit till Skåne, tror den kommer på fredagar...eller nåt...så i så fall kanske den inte nått hit än?

// David

Den kommer ut varje dag förutom söndagar.

Eftersom du vet det borde du även ha möjlighet att kolla upp den informationen jag söker? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Gå till ditt lokala bibliotek, de brukar ha många olika dagstidningar. Åtminstone om det är ett lite större bibliotek....

Lycka till och glöm inte bjuda oss på bröllopet 😉

Okej, ska kila dit 😛 Jo, det är rätt stort. Ever been in Eskilstuna? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog de din röv!

Fy! Hoppas att jag aldrig blir bortrövad.

Stackars, stackars Per_A_55 som dessutom blir kullad nu

KULL... fick dig!

Finns fler kulltrådar 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo försjutton................ kommer efter sexton...

Jaså förnitton (kommer efter arton!?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kull

edit: Natti, nu är viskyn slut, ska sova...

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sorry Marcus, skall inte leka mer här. Hur gick det med annonsen då?

Har itne hunnit kolla upp det :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...