Mange Postat 28 december 2003 Postat 28 december 2003 Detta kanske är en löjlig fråga men ursäktar mig inför alla cubase experter med att jag nyligen konverterat från cakewalk. 🙁 Vad jag har förståt så har det tidigare funnits en stämmaparat i Cubase 5... finns den kvar i SX 2.0?? Hittar inte den... Om den plockats bort kanske någon kan tipsa om bästa pluggen som gör jobbet?
Mange Postat 5 januari 2004 Trådstartare Postat 5 januari 2004 Fortfarande inte hitta någon inbyggd tuner i SX, men däremot en plug som jag e nöjd med. Kanske kan vara av intresse för någon.. Nuton Tuner EX
Pluffo Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Det där var riktigt schysst ju! Säg inte hur många gånger man har suttit och spelat på en ostämd gitarr bara för att man inte har pallat att stämma den. Nu gick det snabbt och smärtfritt. Vet i och för sig att det finns likadana stämningsapparater i hårdvaruutförande, men vem orkar med sånt :-) Om någon hittar något ännu exaktare eller billigare stämningsprogram så berätta gärna det annars kommer jag att slå till på det här. Är ju ett måste :-)
Karnaa (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Hallå Köp Native Instruments Guitar Rig så får du inte bara en tuner utan världens bästa gitarr stärkare i datorn!!!! Kolla in MUG under data/sudio Lycka till! Mvh Karnaa
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.