Jump to content
Annons

Det här är...  

6 röster

1. 1. Det här är...

• 1... Bara skräp
      1
    • 2... Konstigt men inte totalt avskräde
      2
    • 3... Lite småkul men inget speciellt
      0
    • 4... Rött så gött, men inte perfekt
      1
    • 5... Tokbra! Diggas hårt!
      1

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN:Bastirbarrn

* ARTIST/GRUPP: Arete

* GENRE: electro/konstigheter

* LÅTLÄNGD: 4:18

* KOMPOSITÖR/PRODUCENT: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR:2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 5.2 MB

* STATUS: Färdig Demo

* LÅTLÄNK:

Fick en tanke som inte släppte idag när jag klippte gräset, så det blev att springa in och fixa/trixa tills något liknande vad jag tänkte på blev klart. Försökte sätta mig in i vad ett riktigt skadat barn skulle kunna göra för musik med min hjälp, så jag släppte fram mig själv :-)

Ett mysko stycke electro, ibland i takt, ibland inte. Alla ljud är skapade med min röst, det mesta inspelat helt live (fast lite snabbediterat efteråt), och sedan kört genom mina kära vänner effekterna :-)

Är det här över huvud taget lyssningsbart? Jag tycker själv det fick en barnsligt lekfull känsla, men ändå ganska stört och störande....

Nåväl, säg vad ni tycker govänner :-)

Annons
Postat

Oj, det här var riktigt bizarro. Lite i stil med några av Matmos allra sjukaste verk tycker jag 😉

Postat

Skitbra alltså, ännu mer autechre stuk, inspirerat, ganska orginellt om jag nu tänker efter! skitbra! fortsätt så så kommer du bli guld 😛

Postat

Får tacka för lyssningarna, trodde ingen skulle våga ge sig på den ;-)

Spridda åsikter som vanligt, men det är ju mitt mål... att väcka både bra och dpliga känslor :-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.