Jump to content
Annons

? Buggar forumet?


k9 (oregistrerad)

Recommended Posts

Om det var en hemlighet för dig, så kan jag upplysa om att IE också blockerar både cookies och popups om man vill... 😎

Det är jag mycket medveten om, men det är inte cookies och pop ups som är det jobbigaste - pop ups är ju bara att stänga ner. Med adblocker i Firefox kan man t ex med två musklick få bort all blinkande reklam på Aftonbladet.se. Det är svårslaget.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 85
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag har sett detta inträffa en gång i Firefox, och det berodde då på att citeringen i inlägget inte var kodad rätt. Jag gick helt sonika in i inlägget, tog bort citatet och... voilá.

Hade hoppats kunna göra en uppdatering av forumet innan sommaren men det har inte funnits tid. Om någon ser detta inträffa igen med någon tråd - skicka mig ett PM, eller be en moderator som är inloggad titta på om citeringen ser konstig ut.

Okej 🙂

Jag brukar dock stöta på problemet ungefär 1 gång om dagen så det blir ganska många PM då... 😎

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag iofs själv moderator, men jag bumpar ändå tråden. Har märkt fler konstigheter.

I en tråd så har ett antal inlägg fallit bort när jag läste den i firefox och citeringen blev helt fel därefter. Vacuum skrev ett inlägg, som när man läste i explorer visade sig att det var addic 59 som skrivit. Sedan har vi ju återigen felmeddelandet.

"; var mep1 = "&Site=idg&Section=Studio&Subsection1=Forum&Subsection2="; document.write(if_tag); //-->

Kör firefox, trivs bra i firefox och skulle väldigt ogärna byta till ie bara för att kolla forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör firefox, trivs bra i firefox och skulle väldigt ogärna byta till ie bara för att kolla forumet.

Att byta till IE är inte ens någon möjlighet för oss macanvändare. Jag vill kunna läsa vad folk skriver 😉

edit: Vad säger jag, det är det ju visst. Det är bara jag som slängde det det första jag gjorde när jag köpte min dator 😱

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag iofs själv moderator, men jag bumpar ändå tråden. Har märkt fler konstigheter.

I en tråd så har ett antal inlägg fallit bort när jag läste den i firefox och citeringen blev helt fel därefter. Vacuum skrev ett inlägg, som när man läste i explorer visade sig att det var addic 59 som skrivit. Sedan har vi ju återigen felmeddelandet.

"; var mep1 = "&Site=idg&Section=Studio&Subsection1=Forum&Subsection2="; document.write(if_tag); //-->

Kör firefox, trivs bra i firefox och skulle väldigt ogärna byta till ie bara för att kolla forumet.

Samma här. Får byta till hemska explorer ibland om det är nåt jag verkligen vill läsa :/

Link to comment
Dela på andra sajter

IE följer ju webstandard, men begränsas inte till det, utan klarar även till viss del att visa en sida med felskriven kod. Det är bl a därför den är bättre.

Jag har i alla fall aldrig stött på en site som IE inte kan visa korrekt.

Det märks att du inte är webutvecklare.

När jag gör en hemsida så skriver jag den rakt av i W3C-kompatibel HTML eller XHTML. Tittar jag sedan på den i Firefox, Opera, Konqueror etc. så ser den precis ut som jag har skrivit den. Tittar jag sedan på den i IE så ser den i 9 av 10 fall helt bedrövlig ut. Då får man sitta i X antal timmar med att trixa och fixa med diverse workarounds så att den även ser OK ut i IE. Oftast får man göra kompromisser så att sidan i slutändan inte ser ut som man tänkt sig.

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Visst visst, men problemen med det är många. För det första så finns inte den "standarden" lika väl dokumenterad, så det är svårt att skriva kod rakt av efter den. Den är inte lika förutsägbar.

Dessutom skiljer sig de olika versionerna av IE ganska drastiskt vilket inte gör det lättare.

Slutligen så vill jag inte göra MS den tjänsten att bidra till att bibehålla deras monopol genom att göra sidan inkompatibel med alla andra läsare.

Nu påstår MS att de har lyssnat på utvecklares tjat de senaste 8 åren och ska i IE7 äntligen ge med sig genom att stödja standarderna bättre, då framförallt för CSS. (detta är ju ännu ett bevis på att de inte följt dem hittills)

Man ska väl inte ropa hej än. Det återstår att se hur bra de lyckas med det. Dessutom kommer det fortfarande dröja flera år innan man kan sluta skriva kod för IE5.5 och 6 eftersom ett stort antal användare fortfarande kommer att använda dessa.

IE har gjort jobbet som webutvecklare hundra gånger jobbigare än vad det behövt att vara. Och hade den bara haft 10% av marknaden så hade ingen orkat bry sig om den öht. Men nu tvingas man ju mer eller mindre till det.

Att du inte stött på en site som IE inte visar korrekt beror antagligen på att det suttit någon som med blod, svett och tårar sett till att den visas korrekt i IE. Antingen det, eller att du inte har en aning om hur utvecklaren tänkt att den ska se ut och inte märker att den visas fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

IE följer ju webstandard, men begränsas inte till det, utan klarar även till viss del att visa en sida med felskriven kod. Det är bl a därför den är bättre.

Jag har i alla fall aldrig stött på en site som IE inte kan visa korrekt.

Det märks att du inte är webutvecklare.

När jag gör en hemsida så skriver jag den rakt av i W3C-kompatibel HTML eller XHTML. Tittar jag sedan på den i Firefox, Opera, Konqueror etc. så ser den precis ut som jag har skrivit den. Tittar jag sedan på den i IE så ser den i 9 av 10 fall helt bedrövlig ut. Då får man sitta i X antal timmar med att trixa och fixa med diverse workarounds så att den även ser OK ut i IE. Oftast får man göra kompromisser så att sidan i slutändan inte ser ut som man tänkt sig.

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Visst visst, men problemen med det är många. För det första så finns inte den "standarden" lika väl dokumenterad, så det är svårt att skriva kod rakt av efter den. Den är inte lika förutsägbar.

Dessutom skiljer sig de olika versionerna av IE ganska drastiskt vilket inte gör det lättare.

Slutligen så vill jag inte göra MS den tjänsten att bidra till att bibehålla deras monopol genom att göra sidan inkompatibel med alla andra läsare.

Nu påstår MS att de har lyssnat på utvecklares tjat de senaste 8 åren och ska i IE7 äntligen ge med sig genom att stödja standarderna bättre, då framförallt för CSS. (detta är ju ännu ett bevis på att de inte följt dem hittills)

Man ska väl inte ropa hej än. Det återstår att se hur bra de lyckas med det. Dessutom kommer det fortfarande dröja flera år innan man kan sluta skriva kod för IE5.5 och 6 eftersom ett stort antal användare fortfarande kommer att använda dessa.

IE har gjort jobbet som webutvecklare hundra gånger jobbigare än vad det behövt att vara. Och hade den bara haft 10% av marknaden så hade ingen orkat bry sig om den öht. Men nu tvingas man ju mer eller mindre till det.

Att du inte stött på en site som IE inte visar korrekt beror antagligen på att det suttit någon som med blod, svett och tårar sett till att den visas korrekt i IE. Antingen det, eller att du inte har en aning om hur utvecklaren tänkt att den ska se ut och inte märker att den visas fel.

ord!

Link to comment
Dela på andra sajter

IE följer ju webstandard, men begränsas inte till det, utan klarar även till viss del att visa en sida med felskriven kod. Det är bl a därför den är bättre.

Jag har i alla fall aldrig stött på en site som IE inte kan visa korrekt.

...

Att du inte stött på en site som IE inte visar korrekt beror antagligen på att det suttit någon som med blod, svett och tårar sett till att den visas korrekt i IE. Antingen det, eller att du inte har en aning om hur utvecklaren tänkt att den ska se ut och inte märker att den visas fel.

...men om jag tycker att det ser ok ut när jag besöker siten, så spelar det ju ingen roll egentligen - och så är det som du själv är inne på, viktigast att det fungerar till den browser som 90% av användarna kör med. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

...men om jag tycker att det ser ok ut när jag besöker siten, så spelar det ju ingen roll egentligen - och så är det som du själv är inne på, viktigast att det fungerar till den browser som 90% av användarna kör med. 😉

Du kan ju börja fundera på hur kul det skulle bli om man enbart optimerar alla sidor för IE idag, och om Firefox helt plötsligt har 50% av marknaden om ett år.

Visst visst, det skapar ju arbetstillfällen, så något positivt finns det väl med det 😉

Det måste finnas en standard som alla kan rätta sig efter. Inte bara en som enbart MS har tillgång till.

Jag måste kunna veta att de websidor jag gör idag fungerar överallt och kommer att fungera tills standarden ändrar på sig. Inte tills en browsertillverkare bestämmer sig för att göra något annorlunda.

Link to comment
Dela på andra sajter

...men om jag tycker att det ser ok ut när jag besöker siten, så spelar det ju ingen roll egentligen - och så är det som du själv är inne på, viktigast att det fungerar till den browser som 90% av användarna kör med. 😉

Du kan ju börja fundera på hur kul det skulle bli om man enbart optimerar alla sidor för IE idag, och om Firefox helt plötsligt har 50% av marknaden om ett år.

Visst visst, det skapar ju arbetstillfällen, så något positivt finns det väl med det 😉

Det måste finnas en standard som alla kan rätta sig efter. Inte bara en som enbart MS har tillgång till.

Jag måste kunna veta att de websidor jag gör idag fungerar överallt och kommer att fungera tills standarden ändrar på sig. Inte tills en browsertillverkare bestämmer sig för att göra något annorlunda.

Det ska väl vara någon sport att vara programmerare... 😉

Ärligt talat visste jag inte att det var så stora problem, eftersom jag aldrig har stött på något problem själv med IE - medan det de få gånger jag har provat andra browsers, snabbt har dykt upp underligheter lite varstans...

Det kanske blir riktigt spännande när M$ bestämmer sig för att följa den egentliga standarden i stället för den standard som alla har anpassat sig till vid det här laget... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Mmm, så verkar Spray resonera. De har gjort sidornas kod och layout för IE 6.x på PC enbart. Inte ens självaste IE på Mac kan visa sidorna korrekt! 😉

Firefox/Safari/Opera-användare öppnar sidan, ser Spray-sajtens oseriösa intryck och sen lämnar de den för gott... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu är jag iofs själv moderator, men jag bumpar ändå tråden. Har märkt fler konstigheter.

I en tråd så har ett antal inlägg fallit bort när jag läste den i firefox och citeringen blev helt fel därefter. Vacuum skrev ett inlägg, som när man läste i explorer visade sig att det var addic 59 som skrivit. Sedan har vi ju återigen felmeddelandet.

"; var mep1 = "&Site=idg&Section=Studio&Subsection1=Forum&Subsection2="; document.write(if_tag); //-->

Kör firefox, trivs bra i firefox och skulle väldigt ogärna byta till ie bara för att kolla forumet.

Japp, Neko's problem är mitt problem... So to speak... Jag kör bara forumet i IE nu, i forefox hade jag problemet i nästan varje inlägg, så då sket jag i det. Dock händer detta med felciteringen inte så ofta. Men i forumets längsta blev det jävligt rörigt ett tag förut.. God natt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Den där jävla avslutande raden... Jag citerade personen där det stod en sån rad, och då kunde jag läsa de andra inläggen (scrolla ner under där man skriver). Sen tänkte jag att jag skulle se vad som hände om jag skrev in samma skumma rad, och då blev det såhär:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=11215&st=5040

Vacuum inlägg är tomt men har min banner i sig. SKUMT!

Jag använder Firefox såklart.

edit: Kollade i IE och där såg allting ut som det borde. Mycket märkligt. Använder inte forumet W3C-standarden?

Redigerat av MusicGene
Link to comment
Dela på andra sajter

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Mmm, så verkar Spray resonera. De har gjort sidornas kod och layout för IE 6.x på PC enbart. Inte ens självaste IE på Mac kan visa sidorna korrekt! 😄

Firefox/Safari/Opera-användare öppnar sidan, ser Spray-sajtens oseriösa intryck och sen lämnar de den för gott... 😄

Lite OT :-)

Klart man har oseriösa sidor om man är oseriös själv. Problemet är att det tycks de inte ha fattat. Därför köper de upp andras kunder (tiscali tex) och kör över dem totalt 🙂 med allt vad det innebär i form av sämre abonnemang, reklam etc.

Håkan

snart fd påtvingad Spraykund

Kanske skulle byta browser.

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
När jag gör en hemsida så skriver jag den rakt av i W3C-kompatibel HTML eller XHTML. Tittar jag sedan på den i Firefox, Opera, Konqueror etc. så ser den precis ut som jag har skrivit den. Tittar jag sedan på den i IE så ser den i 9 av 10 fall helt bedrövlig ut. Då får man sitta i X antal timmar med att trixa och fixa med diverse workarounds så att den även ser OK ut i IE. Oftast får man göra kompromisser så att sidan i slutändan inte ser ut som man tänkt sig.

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Hur kan du lägga ner så mycket jobb på att anpassa o bygga något för endast 10% av användarna, för att sen sitta timtals o anpassa - i ditt tycke halvdant - till resterande 90%?

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gör en hemsida så skriver jag den rakt av i W3C-kompatibel HTML eller XHTML. Tittar jag sedan på den i Firefox, Opera, Konqueror etc. så ser den precis ut som jag har skrivit den. Tittar jag sedan på den i IE så ser den i 9 av 10 fall helt bedrövlig ut. Då får man sitta i X antal timmar med att trixa och fixa med diverse workarounds så att den även ser OK ut i IE. Oftast får man göra kompromisser så att sidan i slutändan inte ser ut som man tänkt sig.

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Hur kan du lägga ner så mycket jobb på att anpassa o bygga något för endast 10% av användarna, för att sen sitta timtals o anpassa - i ditt tycke halvdant - till resterande 90%?

Är det 90% som kör med en viss standard, så är det ju de facto det som är den gällande standarden - även om det kanske är irriterande för somliga att det inte är den standarden som egentligen skulle ha gällt... Det skulle inte förvåna mig om det så småningom blir ändringar i HTML-standarden, så att den följer Microsofts uppfattning om hur det ska fungera.

Det var trots allt VHS som vann kriget om vilken videostandard som skulle gälla - och inte Betamax eller Video2000, som hade bättre bild...

Jag gör mina hemsidor med vanlig HTML - och det fungerar alltid och ser ut som det ska i IE. 🙂

Jag skulle aldrig orka hålla på och testa i diverse obskyra browsers som nästan saknar spridning utanför hacker- och programmerarkretsar. Möjligen kan jag testa ibland med Netscape - men det är länge sedan senast...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jo. Men jag undrade om det buggar och inte om det buggar....  😛

Och i så fall vem buggar det?  😳

Eller vem buggar det? 😄

Nej, forumet buggar inte - det rockar fett ! 😆

]

QUOTE (MrPhil @ 5 July 2005, 09:49)

QUOTE (rainydays @ 27 June 2005, 13:50)

När jag gör en hemsida så skriver jag den rakt av i W3C-kompatibel HTML eller XHTML. Tittar jag sedan på den i Firefox, Opera, Konqueror etc. så ser den precis ut som jag har skrivit den. Tittar jag sedan på den i IE så ser den i 9 av 10 fall helt bedrövlig ut. Då får man sitta i X antal timmar med att trixa och fixa med diverse workarounds så att den även ser OK ut i IE. Oftast får man göra kompromisser så att sidan i slutändan inte ser ut som man tänkt sig.

"Men IE har ju 90% av marknaden, det är den som ÄR standarden." Säger du kanske då?

Hur kan du lägga ner så mycket jobb på att anpassa o bygga något för endast 10% av användarna, för att sen sitta timtals o anpassa - i ditt tycke halvdant - till resterande 90%?

Är det 90% som kör med en viss standard, så är det ju de facto det som är den gällande standarden - även om det kanske är irriterande för somliga att det inte är den standarden som egentligen skulle ha gällt... Det skulle inte förvåna mig om det så småningom blir ändringar i HTML-standarden, så att den följer Microsofts uppfattning om hur det ska fungera.

Det var trots allt VHS som vann kriget om vilken videostandard som skulle gälla - och inte Betamax eller Video2000, som hade bättre bild...

Jag gör mina hemsidor med vanlig HTML - och det fungerar alltid och ser ut som det ska i IE.😉

Jag skulle aldrig orka hålla på och testa i diverse obskyra browsers som nästan saknar spridning utanför hacker- och programmerarkretsar. Möjligen kan jag testa ibland med Netscape - men det är länge sedan senast...

det där är bara bullshit. VHS är ett format som är standardiserat. En standard har inte med att den är "standard", dvs att många använder den. Man har standarder för att saker och ting skall fungera ihop. Tror du VHS-systemet hade slått igenom om Disneys filmer endast kunde spelas på DisneyVHS-maskiner?

Anledningen till att MS lägger in en massa egna dumheter i IE är ju att den skall behålla sin position; inga andra browsrar kan läsa samma html.

Har man gjort en hemsida SKA man kolla den i W3C's validator så det är korrekt html. Är det det så går det, per definition, att läsa sidan i precis alla browsrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp forumet är felkodat... Och problemet är precis som Olsberg skrev så är det som så att kodningen av citat har konstiga kommentarer som enl W3C ska fungera som just kommentarer (webbläsaren ska inte inte tolka dom). Firefox gör precis som det ska göra (enl W3C ) och struntar i att tolka dom.. Men IE ångar på och tolkar ändå..

Så om buggen ligger nånstans så är det i IE 😳

Men det här är ett problem som upptått på senare tid så nån måste ha gjort nåt med koden i forumet inom nån månad eller så.

Själv kör jag Firefox inte på grund av nån palestinasjal utan snarare för att den är flexiblare än IE efter som jag själv kodar mycket.

Om fler sajter följer W3C riktlinjer så skulle det inte vara så stora problem.

Jag brukar ha en sån här knapp på mina sidor valid-html40.gif som länkar till W3Cs HTML Validator och kollar man detta forum så är det smockfullt med en massa småfel.. Öppna taggar och ej stängda taggar, felaktiga deklarationer, otillåtna taggar etc etc..

Men jag har inte haft problem med att firefox stoppar föränn nu på Hamagrellas inlägg om att det inte buggar (ironiskt nog). Men no worrys.. Bara att starta upp IE då och köra vidare.. Så vi behöver inte kriga om vilken webbläsare som är bäst då man faktiskt kan ha alla i datorn 😛

Kanske dags att börja renovera koden på forumet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

IE följer ju webstandard, men begränsas inte till det, utan klarar även till viss del att visa en sida med felskriven kod. Det är bl a därför den är bättre.

Jag har i alla fall aldrig stött på en site som IE inte kan visa korrekt.

Huga Claes.. Om oljetryckslampan på bilen börja blinka och lysa rött.. Löser du det problemet genom att plocka bort själva lampan då??

Det finns en väl definerad standard och den ska man följa så är det inga problem för någon webbläsare.. Problemet är koden på forumet och inte ett fel med nån webbläsare.. Jo iof.. IE som man tydligen plockat bort oljetryckslampan på då 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

IE följer ju webstandard, men begränsas inte till det, utan klarar även till viss del att visa en sida med felskriven kod. Det är bl a därför den är bättre.

Jag har i alla fall aldrig stött på en site som IE inte kan visa korrekt.

Huga Claes.. Om oljetryckslampan på bilen börja blinka och lysa rött.. Löser du det problemet genom att plocka bort själva lampan då??

Det finns en väl definerad standard och den ska man följa så är det inga problem för någon webbläsare.. Problemet är koden på forumet och inte ett fel med nån webbläsare.. Jo iof.. IE som man tydligen plockat bort oljetryckslampan på då 😄

Vaddå oljelampa? Den slängde jag för länge sedan eftersom den bara lyste och hade sig... 😛 Får bara se om jag kan hitta någon annan sorts bensin som gör att motorn börjar funka igen efter senaste skäret... 😳

Nåja - Jag tycker snarare så, att IE är klart bättre eftersom den reder ut småfel som flera andra browsers snubblar på. Det är ju bättre att se en websida som kanske inte ser ut exakt som det är tänkt, än att få en drös med felmeddelanden och elände - eller kanske inte se någonting alls.

Alla småfel som folk gör med sina websiter (och det är många), är ju knappast IE's fel, eller...? Alla är ju inte experter på HTML-programmering - och därför behövs en viss tolerans mot fel i koden i alla browsers, tycker jag. På den fronten är Microsoft på helt rätt spår med IE, medan många andra missar målet. När det är många amatörer som gör hemsidor, så måste förstås browser-programmerarna vara lite förutseende och inte vara så inskränkta att de bara tillåter perfekt kod.

En så simpel sak som att sätta <b><i> och </i></b> i rätt ordning (till skillnad mot <b><i> och </b></i>), blir ofta fel - men IE tolkar det korrekt. Det är möjligt att andra också reder ut det numera, men Netscape gjorde inte det för ett par år sedan. Många browsers är extremt kinkiga och kan inte alls tolka det som inte är skrivet EXAKT enligt standard - och det tycker jag ärligt talat, är dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok.. jag håller med dig Claes. Jag tycker också att IE har blivit väsentligt bättre på senare tid..

Men dess popularitet skapar slarv när folk bygger hemsidor.. Och dessutom så har IE en massa extra finesser som bara är M$ standard och det hela blir till slut en slags loop där ett beroende till IE skapas. sen att IE tillsammans med Outlook tills ganska nyligt varit en stor säkerhetsbrist i ett i övrigt suveränt operativsystem har gjort att jag valt andra alternativ.. Thunderbird och Firefox nämligen.

Det jag alltså irriterar mig på är slarvigt skrivna webbsidor samt att många lockas att använda specialfinesser som bara IE klarar av. Låt gå när det är på hobbynivå men när storföretag och banker också går M$,s ärenden då blir jag lite pjutt.. Det stoppar iden om den semantiska webben där man fritt ska kunna använda vilken browser i vilken pryl som helt.. Även konkurrenterna måste få en chans.

Men nog om det.. Felet som firefoxanvändarna blir ut för finns i koden på forumet och inte i Firefox... IE blundar för felet och det flesta har ju faktiskt kvar IE i sina datorer även om man helst kör FF så det löser sig nog bara Olsberg fått tag i nån "nogrann" (icke M$ skolad) kodhackare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan du lägga ner så mycket jobb på att anpassa o bygga något för endast 10% av användarna, för att sen sitta timtals o anpassa - i ditt tycke halvdant - till resterande 90%?

Finns ganska många anledningar till det.

För det första så kan jag inte sälja en site till en kund om den bara fungerar i IE. Dels är det väldigt oproffsigt att göra det, och dels kräver faktiskt många kunder att det ska fungera överallt. Vilket inte är så konstigt.

Och då måste jag ha en fast utgångspunkt och jag utgår hellre ifrån en strikt definierad standard än något som jag måste gissa mig till. IE är dessutom som Claes säger väldigt förlåtande, vilket gör att det ibland är svårt att upptäcka om man gjort några fel (men de visar ju sig sedan i andra browsers).

Dessutom utvecklar jag nästan uteslutade websidor i operativsystem där inte IE finns att tillgå, och även om det funnits att tillgå så finns det verktyg till Firefox som underlättar en hel del i arbetet, vilket är ännu en anledning varför jag hellre jobbar med Firefox.

Var det svar nog på din fråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Huga Claes.. Om oljetryckslampan på bilen börja blinka och lysa rött.. Löser du det problemet genom att plocka bort själva lampan då??

Nä, men det första man bör kolla efter oljan, är om inte givaren visar fel värde, för det är nog det vanligaste felet, inte att det är oljetomt trots att man har olja i.

Jaha, nu blev forumet en bilverkstad, o oljegivaren Firefox...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...