Jump to content
Annons

Roligt tips ang sajten!


wonderboy

Recommended Posts

Det är roligt att klicka på "senaste klick" i medlemslistan längst ner på forumet. Då ser man vad alla andra gör. Då kan man också leka gömme och kull med t ex Rolf-med-en-ring-runt-Duvetvad. Kull!

Sen såg jag också att fyra gäster kollade in när någon tjej spelar dragspel i baktakt. Vad skall dessa gäster tro?

Redigerat av wonderboy
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 😳

Ja precis. Det är medlemmarna som buggar.....oss. Och vi är medlemmarna.

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 😏 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 😳

Ja precis. Det är medlemmarna som buggar.....oss. Och vi är medlemmarna.

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 😏 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

😉 Faan vad du skräms nu!

Edit: Shit, min signatur syns i ditt inlägg! Shit vad skumt. 😳

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 🙂

Ja precis. Det är medlemmarna som buggar.....oss. Och vi är medlemmarna.

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 🙂 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

Hej B-G, kul att du tittade in. Hälsa ®offe!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 🙂

Ja precis. Det är medlemmarna som buggar.....oss. Och vi är medlemmarna.

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 🙂 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

😳 Faan vad du skräms nu!

Edit: Shit, min signatur syns i ditt inlägg! Shit vad skumt. 😳

Addic, vad du än sitter och röker, sluta omedelbart med det.

När forumet börjar flyta ihop och avatarerna blandas är det dax att fimpa och gå i säng 😆

/B-G

p.s ®offe hälsar till alla

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...