Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det är roligt att klicka på "senaste klick" i medlemslistan längst ner på forumet. Då ser man vad alla andra gör. Då kan man också leka gömme och kull med t ex Rolf-med-en-ring-runt-Duvetvad. Kull!

Sen såg jag också att fyra gäster kollade in när någon tjej spelar dragspel i baktakt. Vad skall dessa gäster tro?

Redigerat av wonderboy
Annons
Postat

Hehe, det där har jag gjort nångång. Jagat runt någon i alla trådarna, bara följt efter vilken tråd han än valde. Underbart störigt! 🙂

Postat

Pubis-roffe är en rå kull-lekare! Han apterar de mest försåtliga mineringar som briserar rätt i fejjan! Kull på Dig, Ring-Roffe! Mohahahahaha!

Postat

Det här är en sådan typisk tråd som jag aldrig kommer att titta i!

Sorry WonderCoy... 😳

Oroffe

Postat
Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 😳

Ja precis. Det är medlemmarna som buggar.....oss. Och vi är medlemmarna.

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 😏 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

Postat (redigerat)
Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 😳

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 😏 aptrist!

Vi måste börja sluta att följa efter varandra, det slutar med en jättelik cirkel typ!

/Bengt-Göran (skriver på uppdrag av ® som av princip aldrig går in i sådana här trådar)

😉 Faan vad du skräms nu!

Edit: Shit, min signatur syns i ditt inlägg! Shit vad skumt. 😳

Redigerat av addic59
Postat
Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 🙂

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 🙂 aptrist!

Hej B-G, kul att du tittade in. Hälsa ®offe!

Postat (redigerat)
Ja där ser ni. Det är inte forumet, det är medlemarna som buggar......oss.... 🙂

Följde en dåre som for runt som fan var lös mellan trådarna tills jag upptäckte att jag jagat mig själv i 40 minuter 🙂 aptrist!

😳 Faan vad du skräms nu!

Edit: Shit, min signatur syns i ditt inlägg! Shit vad skumt. 😳

Addic, vad du än sitter och röker, sluta omedelbart med det.

När forumet börjar flyta ihop och avatarerna blandas är det dax att fimpa och gå i säng 😆

/B-G

p.s ®offe hälsar till alla

Redigerat av ®offe
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.