Bone Postat 21 juni 2005 Postat 21 juni 2005 (redigerat) Ja det är väl lika bra, efter 50 postningar, att presentera sig. Hej, Hej Kommer från Umeå, har spelat där i diverse band sen jag var 14 år (28 nu). Spelar för närvarande i ett band som heter Bleeding och kör Florida döds. Plus mitt egna projekt, Bone. Har på senare tid börjat spela in mer och mer hemma. Har hemma en Athlon 3200 med ett externt firewire 410 kort. En Hårdiskporta Yamaha aw4416. Lite rack prylar en roland jv-1080, en bajsig jmp 1:a, en virtualizer, och en ultravoice pro, en röde nt-3 och en shure sm-57 samt 2 guror och en bas alla Ibanez. Plus lite kring utrustning (det viktigaste såklart min E-bow) Pluggar till Musik och Engelska lärare på gymnasienivå. *edit*Undrar om nångon orkar läsa det här, och om det är nån som bryr sig om vad jag har hemma? 😛 *edit2* just det, höll nästan på att glömma. Har två ungar också 😆 . Redigerat 21 juni 2005 av Bone
Thimmie Postat 21 juni 2005 Postat 21 juni 2005 Välkommen! Eller du har ju varit med en stund! Men du, det heter engelsklärare och inte "engelska lärare" - kan vara bra att veta vad man läser till... 😱
Bone Postat 21 juni 2005 Trådstartare Postat 21 juni 2005 (redigerat) schmessermitt 😄 , jag vet jag är sär......skrivningarnas.......mästare. 😱 Redigerat 21 juni 2005 av Bone
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.