Jump to content
Annons

Paparazzis

musik (oregistrerad)

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

musik för fan. Det är precis samma sak som om jag skulle skapa en tråd och fråga hur jag löser det problem jag har i wavelab utan att berätta vad problemet är. Eller den här; bättre exempel; jag får upp en konstig dialogruta när jag går in i vissa trådar, men jag vägrar säga hur dialogrutan ser ut. Du hade lovat att inte prata med någon om det? Är det då ett smart drag att starta en tråd på ett forum om det? Nej, det är heller inte bara "osmart", det är helt jävla idiotiskt.

Det blev plötsligt sjukt ointressant vem din jävla flickvän är, nu undrar jag istället vad fan folk tänker med.

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 85
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Själv är jag Ökändis....MOUAHAHAHA...... :rolleyes:

Hehe 😉 Har du någonsin varit allvarlig Grahn? 🙂

Dela på andra sajter

Själv är jag Ökändis....MOUAHAHAHA......  :rolleyes:

Hehe 🙂 Har du någonsin varit allvarlig Grahn? 😛

Jo en gång.... 🙂🙂🙂

Kan du beskriva den gången för mig? Var den sandad? 😉

Dela på andra sajter

Själv är jag Ökändis....MOUAHAHAHA...... :rolleyes:

Är du Robinson-Kent???

🙂

förlåt min usla ordvits, men jag kunde inte låta bli.

Dela på andra sajter

Hej!

Roha: har din prenumeration på Se & Hör gått ut eller?

Att påstå att inte Madde har problem med paparazzi är ju nästan ett skämt. Men det kanske också är så att vi två har helt olika uppfattning om vad det innebär att ha "vissa problem" med paparazzis. Det är inte så att tjejen jämt och ständigt...men det har förekommit och förekommer ibland. Har lovat henne att inte babbla om detta med någon, så det är klart att jag inte skulle ha tagit upp tråden här. Det var förmodligen osmart.

Däremot var det ganska smart av dig att få folk att sätta in pengar till dig, om de nu gjorde det, men om det var intelligent det betvivlar jag. Patetiskt så det dånar om det i alla fall.

😛

:musik

Nej min Se & Hör tidning kommer ner i brevlådan varje måndag förstår du väl.

Och nu börjar jag fundera på om du skojar eller inte..

Självklart kan Madde få paparazzis efter sig ibland. Väldigt sällan dock.

Hon är en av dom FÅ svenskar som paparazzis verkligen är intresserade av.

Om dom knappt är intresserade av våran egen "prinsessa" varför ska dom då vara intresserade av din flickvän? Det förstår jag inte riktigt.

Men som jag skrev så var väl detta enbart ett försökt att få uppmärksamhet.

Och du lyckades- Fast när du märkte att det blev för mycket, då pallade du väl inte trycket längre och drog dig ur. Och självklart som alla vet som läst psykologi - Så fungerar människan så att man vänder allt och går till attack ut åt mot alla andra i stället som säger en annan sak - Vilket du bevisat ännu en gång.

Om det var smart av mig att få folk sätta in pengar på mitt konto?

Nja smart vet jag inte. Men jag förstår mycket väl att du kan tycka det.

Du har ju redan bevisat hur smart du är genom att ha lovat din flickvän en sak - Och sen starta en tråd om det på ett forum med över 4000 svenska användare.

Lycka till musik!

Dela på andra sajter

Love-bombing tråden är mysigare än denna. 😛

Snart midsommar... då ska man supa sig full och krama alla i ens omgivning. 😄

Alterantivt slåss om man har svårt att bygga broar med motsatta könet.

Dela på andra sajter

Själv är jag Ökändis....MOUAHAHAHA......  😛

Är du Robinson-Kent???

😄

förlåt min usla ordvits, men jag kunde inte låta bli.

HAH HAH HAH HAH 😄😄

...han bor på grannorten förresten....hugaligen. :rolleyes:😱

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Är ni trötta eller?

Roha: det är väl klart man måste försvara sig när man blir angripen. Kallad i tråden indirekt både för ointelligent och en lögnare, direkt för osmart och patetisk. Det i sig är däremot patetiskt!

Viktor: Jag har inga som helst problem med detta.

MarcusRombo: Det har aldrig nånsin varit intressant vem min tjej är! Det intressanta kunde ha varit hur man beter sig/skyddar sig mot paparazzi.

Om jag istället gjort en omskrivning som "min grannes faster i Oklahoma", hade ni då debatterat ämnet "paparazzi" eller inte?

Hackeman sa:

"Musik, jag kan inte låta bli och tänka på vår dialog om meningen med livet (typ) och din kommentar om att "människorna (liksom djuren) inte har några som helst val i livet!"

Tack Hackeman! Du slog huvet på spiken! Så är det faktiskt. Jag skrev med mina förutsättningar och de som svarade skrev helt enkelt med sina förutsättningar. Naturligtvis hade inga av oss några val. Därför är det så mycket lättare att förlåta!

😮

Glad midsommar folks!

//:musik

Redigerat av musik
Dela på andra sajter

Hej

MUSIK

Om du verkligen har en tjej så anmäl er till kursen jag och Anita Ekberg drar igång i höst;

"Att ha privatliv och ändå få en staty¤

Lycka till med MUSIKEN MUSIK!!!!!!!!

Och hemskt mycket hej!

Dela på andra sajter

musik, hur har du ens mage att jämföra detta med roha's tråd om hans pengainsamling? Jag skickade gärna in 50 spänn för jag vet själv hur jäkla glad jag skulle bli om några människor jag inte kände satte in pengar på mitt konto för att jag blivit behandlad illa av en annan människa.

Så jämför inte din patetiska tråd om din låtsasflickvän (som antagligen inte ens existerar) med roha's tråd som jag tyckte utvecklades till den "finaste" tråden nånsin på det här forumet.

Väx upp, det finns ett liv utanför sandlådan också.

Dela på andra sajter

musik, hur har du ens mage att jämföra detta med roha's tråd om hans pengainsamling? Jag skickade gärna in 50 spänn för jag vet själv hur jäkla glad jag skulle bli om några människor jag inte kände satte in pengar på mitt konto för att jag blivit behandlad illa av en annan människa.

Så jämför inte din patetiska tråd om din låtsasflickvän (som antagligen inte ens existerar) med roha's tråd som jag tyckte utvecklades till den "finaste" tråden nånsin på det här forumet.

Väx upp, det finns ett liv utanför sandlådan också.

Helt rätt!!!!!!!

Dela på andra sajter

Jag känner en kille som en gång såg någon som var kusin med en kändis, men ingen vill ta kort på mig för det. Vad gör jag för fel?

Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Hej!

Är ni trötta eller?

Hej!

Är du ett troll, eller är du utvecklingsstörd på riktigt?

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Lavrell och alla andra:

Jag förstår inte vad jag skulle ha gjort för fel! Får bara vissa personer försvara sig eller vad är det frågan om egentligen? Här blir man omgående anklagad för att vara en lögnare, ointelligent, osmart och fan vet allt...

Jag håller med om att ämnet "paparazzi" inte är i klass med det där ämnet om idioten som lurade Roha på stålar. Jag har inget alls emot Roha! Tidigt förstod jag dock vad denna tråden var på väg! Redan i första inlägget säger Ping-Pong "Var det ett försök att skryta eller var vill du komma?" Det sa rätt mycket faktiskt...

Men jag anser självklart att en fråga som tar upp stressande slitningar i en persons liv, vilka påverkar relation och omgivningen, är väldigt mycket mer värd än om man blir lurad på fyra papperslappar med siffror på. Men som sagt, ingen skulle hellre än jag vilja se att idioten som inte levde upp till sina skyldigheter gentemot Roha, ställdes till svars.

Ni har ju redan dömt mig på förhand. Det spelar ju ingen roll om jag säger vem det är, för då ljuger jag ju igen, eller hur...?!?

🙂

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

D.C. sa:

Hej!

Är du ett troll, eller är du utvecklingsstörd på riktigt?

Svar:

Jaha du.

Dela på andra sajter

Jag blev mest fundersam när du började bli lite "kaxig" i orden mot folk som i början inte hade sagt nånting riktigt dåligt överhuvudtaget.

Och självklart har jag inget emot dig heller - vi diskutear helt enkelt bara.

Men som du säkert förstår så blir vi självklart nyfikna när du säger att din flickvän har paparazzis efter sig.

Och du måste även förstå att vi blir misstänksamma när du inte säger vem din flickvän är - Det är männskligt att tro nånting helt annat då.

Men som sagt - Vill du inte säga vem hon är så ska du självklart inte behöva göra det heller, det är ingen som kan tvinga dig.

Men då förstår jag heller inte varför du var tvungen att starta denna tråd från första början..

Dela på andra sajter

Vill du inte säga vem hon är så ska du självklart inte behöva göra det heller, det är ingen som kan tvinga dig.

Men då förstår jag heller inte varför du var tvungen att starta denna tråd från första början..

Så enkelt är det!

Dela på andra sajter

Hej!

Jag frågar mig vad de frihetsstörande journalisttyperna är för några människor egentligen!! Min tjej har vissa problem med paparazzis och vad ska man egentligen göra åt det? Har ni samma dilemma? Har ni också problem med detta?

😄

Hehe!

Ok

Vad trodde du att vi skulle skriva på din fråga i din tråd?

"Har ni samma dilemma?" - O ja! kan inte gå utaför dörren innan dom sabla journalisterna kommer med sina hemska stygga kameror!

"Har ni oxå problem med detta?" - Självklart, har lagt in en låt på demo forumet. Fan va paparazzi det dyker upp överallt efter det. Skulle nog aldrig ha gjort det, skulle kanske postat demon i VST-forumet i stället....

Vad trodde du? Det är ju som dom andra skriver i dom andra inläggen, det finns ju fan inte några paparazzi i lilla sverige.

Man får ju va kungen för att få sådana efter sig. Men det kanske du är? Kungen av "musik". Ahh, du är Elvis! The King!

Skärp dig, du är ju ett troll så det står härliga till!

Dela på andra sajter

Ok, det lutar åt att låsa den här tråden. Antingen så diskuterar vi det som musik tar upp, och eller musik talar om vem hans flickvän är. Det senare skulle väl (förhoppningsvis) döda debatten om vem som är mest störande på forumet och vem som har störst ego. Skärpning, eller så säger det klick.

Dela på andra sajter

För att få död på tråden:

Musik:

Nej, ingen har någon lösning på ditt problem; oavsett vem din flickvän är.

Övriga:

Give it a break, lugna ner er lite och ta en snaps istället. Det är fan midsommar!

/Daniel

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ja, vår käre moderator Neko kunde inte ha sagt det bättre!

Men det kan ju vara detta som gäller i fortsättningen. Ta upp ett ämne och svara på något helt annat. Lustiga poster vi kommer att se under "Demoinspelningar", med recensioner av låtar kors och tvärs istället. Det var bara ett exempel, ok.

Tack addic59: Rotande i det som ämnet inte handlar om. Meningen var liksom inte att de debatterande skulle vara paparazzis själva.

Tack DVibe: Jag tror det framgått att det inte blir någon lösning.

Tror det är ordet "paparazzi" ni hänger upp er på. Jag kan inget annat ord för detta fenomen, d.v.s. att kameramän tar bild/er av en fast man inte vill.

Her whisper: Har du raljerat färdigt nu? Ja, vad trodde jag? Jag hade förhoppningen att ni skulle diskutera ämnet och hålla er till saken! Precis som brukligt är och som varje moderator önskar. Det är väl klart att någon här personligen på forumet inte behöver ha några erfarenheter av detta, men ni kan ju ha hört om det i andra eller tredje hand t.ex. Kanske någon har en småkänd syssling eller en djävligt snygg kusin alla vill plåta på stranden? Jag ville ju bara diskutera vad man ska göra i dylika situationer. Ni behövde bara sätta er in i en dylik situation och föreställa er. Jag själv har bara blivit utsatt för detta med ofrivilligt fotograferande vid ett enda isolerat tillfälle. Det var när Lazio skulle spela och jag råkade passera spelarbussen och ca. 40 pers plötsligt började skrika och rusa mot mig, mest ungdomar, skrikandes "Roberto", "Roberto"!! Jag tycktes nämligen vara förvillandes lik Roberto Mancini. En massa kort togs, men inte 17 är jag Mr. Mancini, eller ens känd. Jag visste inte ens att Lazio var i stan.

Djävligt pinsamt iaf när de ville ha autografer.

Hur troll kommer in i bilden vet jag inte. Ni kanske tror de finns?

😉

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.